Gå til innhold

redd jeg blir lattertilgjort..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jente 27 år her. Som overskriften tilsier, så er jeg betatt av en fyr som jeg er redd for har meg som tidsfordriv, eller enda verre, synes er en "naiv dame" han har rundt lillefingeren..

Vi har hatt kontakt i flere måneder (mest på snap) etter vi møttes via tinder tidlig i høst og begge to har tatt initiativ til å møtes, men da har det aldri passet for den andre. Han har flere ganger foreslått ting, men alltid løse avtaler som han ikke følger opp. Jeg føler at jeg har vært mest "på" og at han vet hvor han har meg. I det siste har jeg gitt totalt blanke selv om kontakten har vært som før (bortsett fra at jeg ikke har hintet om å sees osv). Så, for  noen dager siden møtte jeg han tilfeldigvis på treningssenteret. Jeg hadde travelt og sa raskt hei og hvordan går det før jeg gikk videre. Etter dette har han vært veldig "på" og spurte på søndag hva jeg skulle den kvelden og om vi skulle treffes da. Jeg kunne ikke, men sa vi kunne ta en treff etter jul. det ville han gjerne. Snappet mye søndag, mandag og tirsdag, så ble det plutselig helt stille i går. Han svarte ikke på den ene snappen jeg sendte og la ut ting på my story uten at jeg fikk noen snap. Da sitter jeg igjen og lurer på hva jeg har gjort galt, om jeg har vært for tilgjengelig/ivrig osv. Føler meg så dum og blir sittende igjen med en ekkel følelse når han plutselig slutter å snappe og ikke svarer på mine snaps (felles snaps). Vi er begge hjemme nå (kommer fra hver vår by), så vi kan uansett ikke møtes. 

Hva er greia her? Burde jeg føle meg dum eller overanalyserer jeg hele greia bare og at det er normal oppførsel fra hans side?

Anonymkode: 8fe49...830

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke du overanalyserer i det hele tatt!

Det virker ganske tydelig at han ønsker å ha deg "på gress", og at han liker tanken på å holde deg interessert. 

Mange gutter er dessverre kun ute etter bruk og kast. Mitt tips er å slette ham, og gå videre. Nok av kjekke gutter som vet å behandle en dame der ute:)

Anonymkode: 2d371...be6

• Liker 4
Skrevet

ts her, takk for svar :) Det er det jeg tror også, men tenker han at vi kan møtes iblandt da, så han holder meg varm liksom? Skjønner ikke hvorfor man bruker tid på noen man ikke vil noe mer med. Han er ikke sånn som legger opp til sex (har ikke hatt det når vi har møttes). 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

ts her, takk for svar :) Det er det jeg tror også, men tenker han at vi kan møtes iblandt da, så han holder meg varm liksom? Skjønner ikke hvorfor man bruker tid på noen man ikke vil noe mer med. Han er ikke sånn som legger opp til sex (har ikke hatt det når vi har møttes). 

Kan være mange årsaker, men typisk er vel at han ønsker å bygge opp sitt eget selvbilde. Ikke la ham gjøre det på bekostning av deg.

Hva med å fortelle ham hvordan du føler det? Vise ham at du har gjennomskuet ham?

• Liker 1
Skrevet

Ts igjen. Det er kanskje like greit. Føler bare jeg blir så sykt sårbar da.. Hva skulle jeg sagt liksom?

Skrevet

Igjen vanskelig å svare på, men det kan ikke skade å si at du synes det er slitsomt å kommunisere med noen som konstant "fader ut", og ikke klarer å legge opp noe konkret. Fortell at du synes han virker interessant, men dersom han ikke klarer å vise nok interesse tilbake ønsker du heller å avslutte.

Det er i alle fall det jeg ville ha gjort. Jeg er litt eldre enn deg, men ikke snakk om at jeg lar gutter slippe unna med å forsøke å tvinne meg rundt lillefingeren.

Skrevet

ts igjen. Det høres lurt ut. Kan ihvertfall ikke holde på som dette :/ 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts igjen. Det høres lurt ut. Kan ihvertfall ikke holde på som dette :/ 

Lykke til i alle fall, og god jul til deg! :xpb_knuddel:

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Lykke til i alle fall, og god jul til deg! :xpb_knuddel:

Tusen takk! og takk for så søte svar :):) 

Skrevet

Neste gang han viser interesse/sender melding, så sier du meninga di😉 Da har du på en måte tatt han, og reddet skinnet ditt.

Lykke til, og husk at du fortjener kun det beste som kvinne. 

Anonymkode: daa7a...22d

Skrevet

ts igjen her! at jeg synes han er av og på liksom, og at jeg enten vil ha kontinuitet eller ingenting? Føler bare jeg virker helt gæren som bryr meg så mye når vi nesten ikke kjenner hverandre :ninuskapus:

Skrevet

Først og fremst, hvis noen er på datern og plutselig kutter ut å svare på meldinger kan man like så godt droppe hele greia. Ingen som elsker deg holder på sånn. Hvis målet er å bli elsket og få et seriøst forhold kan du fint se videre etter nestemann. Sporadisk kommunikasjon er tegn på lav interesse. Gjør deg selv en tjeneste og steng av kranen. Alternativet er å bli brukt og dumpa. Been there, done that. 

For å svare helt  generelt er det mange årsaker til at noen menn går fra varm til kald. Usikkerhet, ustabil psyke, eller eksterne problemer er kanskje de minst sannsynlige alternativer. Det det oftest dreier seg om er enten at nye damer stjeler oppmerksomhet, eller at du rett og slett glemmes. Det klart verste alternativet er at du holdes på gress dersom jenteplan A, B, C, eller D ikke funka. Og du vil seriøst ikke være plan Z. Garantert dårlige nyheter. 

Det er viktig å stille krav. Første kravet bør være seriøs og kontinuerlig kommunikasjon. Når jeg traff kjæresten min kommuniserte vi nonstop i flere måneder. Sånn skal det være - det er faktisk normalen når du treffer den du skal gifte deg med. Alt annet er oftest dønn useriøst. Og sånn som jeg kjenner kvinner og deres behov kan man da likesågodt ha en pulevenn eller finne noen på byen. Unngå fuckboyen som leker med hjertet ditt før det rives ut for neste kvinne-eventyr når du er blitt kjedelig. Et siste tips: er han for kjekk er det som oftest svar godt nok. Hvis han ikke er super interessert i personligheten din, men bare balle kåt og gæern? Next. 

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, Arcturus skrev:

Først og fremst, hvis noen er på datern og plutselig kutter ut å svare på meldinger kan man like så godt droppe hele greia. Ingen som elsker deg holder på sånn. Hvis målet er å bli elsket og få et seriøst forhold kan du fint se videre etter nestemann. Sporadisk kommunikasjon er tegn på lav interesse. Gjør deg selv en tjeneste og steng av kranen. Alternativet er å bli brukt og dumpa. Been there, done that. 

For å svare helt  generelt er det mange årsaker til at noen menn går fra varm til kald. Usikkerhet, ustabil psyke, eller eksterne problemer er kanskje de minst sannsynlige alternativer. Det det oftest dreier seg om er enten at nye damer stjeler oppmerksomhet, eller at du rett og slett glemmes. Det klart verste alternativet er at du holdes på gress dersom jenteplan A, B, C, eller D ikke funka. Og du vil seriøst ikke være plan Z. Garantert dårlige nyheter. 

Det er viktig å stille krav. Første kravet bør være seriøs og kontinuerlig kommunikasjon. Når jeg traff kjæresten min kommuniserte vi nonstop i flere måneder. Sånn skal det være - det er faktisk normalen når du treffer den du skal gifte deg med. Alt annet er oftest dønn useriøst. Og sånn som jeg kjenner kvinner og deres behov kan man da likesågodt ha en pulevenn eller finne noen på byen. Unngå fuckboyen som leker med hjertet ditt før det rives ut for neste kvinne-eventyr når du er blitt kjedelig. Et siste tips: er han for kjekk er det som oftest svar godt nok. Hvis han ikke er super interessert i personligheten din, men bare balle kåt og gæern? Next. 

Ts her. Fy fader, dette var bra skrevet. Jeg tror du har helt rett, og bare tanken på at jeg lar meg være alternativ z gjør at jeg føler meg så vanvittig liten. Nei, så slem vil jeg ikke være mot meg selv. Men hva sier man når han tar kontakt igjen og spør om en ny date? Bare være dønn ærlig eller bare si nei?

• Liker 1
Skrevet

Du har ikke gjort noe galt. Han er bare en klassisk dust. Du blir interessant når du avviser han, men når du er tilgjengelig blir han uinteressert fordi han liker jakten men vil ikke noe mer. 

Dropp han. Prøver han å dra deg inn igjen da, ønsk han lykke til videre med spillene sine. 

Anonymkode: 3ad63...1b7

Skrevet

Feil

*Han blir interessert når du aviser han..

Anonymkode: 3ad63...1b7

• Liker 1
Skrevet

ts igjen. Takk for alle svar, dere er så søte :) Ja, han blir nok trigget av at jeg er kald og forsvinner fort som fy når jeg viser interesse tilbake, så sitter jeg igjen og føler meg dum, overivrig osv. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Fy fader, dette var bra skrevet. Jeg tror du har helt rett, og bare tanken på at jeg lar meg være alternativ z gjør at jeg føler meg så vanvittig liten. Nei, så slem vil jeg ikke være mot meg selv. Men hva sier man når han tar kontakt igjen og spør om en ny date? Bare være dønn ærlig eller bare si nei?

Nei, det ville jeg ikke gjort hvis jeg var deg. Jeg ville fader ut kontakten til ingenting. Brukt energien min på noe hyggelig og positivt istedenfor. Glemt fyren og alt som er ved ham i sin helhet. Det eneste som skjer dersom du tar en konfrontasjon er at han blir enten care eller rasende, så går det to måneder, også tar han kontakt. Vips så er du tilbake på limpinnen som om ingenting har skjedd. 

Seriøst ts, du fortjener noen som er ordentlig glad i deg. For å få det må du stille krav. Lag deg en mental lek der du forestiller deg at du er steinrik modell på 190 på leting etter en prins. Ville du tatt en som egentlig gir faen i deg, eller ville du brukt datingmakten til å velge det beste alternativet? Klart du ville skvist saften ut av det. Det ville de fleste av oss gjort. Hvis du ikke tilegner deg samme astronomiske målsetninger om makt og innflytelse, men ihvertfall bruker samme formkrav til prosess mener jeg du kan få et veldig godt resultat. Ikke aksepter tull og tøys. Du er verdifull, som oss alle, og fortjener ikke å bli sett ned på som en, unnskyld harde kalde fakta; et villig gratis ligg når det skulle passe andre. 

Takk, forresten :)

Skrevet
2 minutter siden, Arcturus skrev:

Nei, det ville jeg ikke gjort hvis jeg var deg. Jeg ville fader ut kontakten til ingenting. Brukt energien min på noe hyggelig og positivt istedenfor. Glemt fyren og alt som er ved ham i sin helhet. Det eneste som skjer dersom du tar en konfrontasjon er at han blir enten care eller rasende, så går det to måneder, også tar han kontakt. Vips så er du tilbake på limpinnen som om ingenting har skjedd. 

Seriøst ts, du fortjener noen som er ordentlig glad i deg. For å få det må du stille krav. Lag deg en mental lek der du forestiller deg at du er steinrik modell på 190 på leting etter en prins. Ville du tatt en som egentlig gir faen i deg, eller ville du brukt datingmakten til å velge det beste alternativet? Klart du ville skvist saften ut av det. Det ville de fleste av oss gjort. Hvis du ikke tilegner deg samme astronomiske målsetninger om makt og innflytelse, men ihvertfall bruker samme formkrav til prosess mener jeg du kan få et veldig godt resultat. Ikke aksepter tull og tøys. Du er verdifull, som oss alle, og fortjener ikke å bli sett ned på som en, unnskyld harde kalde fakta; et villig gratis ligg når det skulle passe andre. 

Takk, forresten :)

TAKK :hug:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...