*nordby* Skrevet 22. desember 2016 #1 Skrevet 22. desember 2016 Vi ønsker å bo på et område med masse barn, har ei jente på ett år. Har sett på Vallerudtoppen/Røykås (Rasta), Kurland rekkehusområde og eneboligfeltet på Løvenstad. Det er viktig at barnehage og skole har et godt miljø. Noen som har erfaringer som kan deles?
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #2 Skrevet 22. desember 2016 Rasta selvfølgelig! Kort vei til turområder, kjøpesentre og fritidsaktiviteter jeg har bodd her i 9 år og elsker det! Bor i Sønnaveien og tenker ofte at dette er slik himmelen må se ut ☺ Rasta skole er helt fantastisk. Perfekt mix av etnisk norske og andre nasjonaliteter. Flotte lærere. Flytt hit! Anonymkode: a2bdb...157 1
*nordby* Skrevet 22. desember 2016 Forfatter #3 Skrevet 22. desember 2016 Takk for svar!! Det virker veldig koselig på Vallerudtoppen synes vi. Vi bor i et område uten barn, og savner virkelig barnefamilier til naboer :D
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #4 Skrevet 22. desember 2016 Kurland! Flott område helt i markagrensa. Ingen gjennomkjøring av biler. Flott skole- har jobbet der 😉. Fint miljø, mange barnefamilier. Fine fritidssyssler. Heller Kurland enn Løvenstad!! Anonymkode: 9f171...2aa 1
*nordby* Skrevet 23. desember 2016 Forfatter #5 Skrevet 23. desember 2016 Så bra, takk for svar begge to. Vet dere om man er garantert bhg - og skoleplass på stedet man bor? Har en venninne som bor på Kurland men som fikk tilbud om bhg - plass på Skårer. Dette ville ikke gått for oss da vi kun har en bil.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #6 Skrevet 23. desember 2016 Det er bhg på Kurland. Jeg fikk ikke plass der da jeg bodde der. Min gikk i Bårliskogen bhg. Veldig fin bhg!. Utrolig flott personale! Er ikke langt til sykehusområdet og der finst bhg og. Skoleplass er dere garantert på Kurland. Det er bare rundt 300 elever der. Anonymkode: 9f171...2aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå