Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For andre gang på kort tid ser jeg et filmselskap som kommer og filmer ikke så langt unna oss. Deretter ser man at noen som har jobbet i dette filmselskapet hadde blitt innkalt eller noe sånt.
Plikter dem ikke å si i fra før de filmer f.eks på jobb eller sånt?

Anonymkode: 0128b...2d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, og jeg tror de sier fra til "området" hvor de skal filme. Jeg reagerte kraftig en gang på en stor drone som filmet rett inn i stue vinduet mitt. Løp ut på balkongen og skrek ned til dem, og lurte på hva i alle dager de drev med. Fikk da streng beskjed om å gå inn igjen. Kontaktet stryet, og fikk beskjed om at styre hadde godkjent filmingen, men latt være å si i fra til beboerne... 

Skrevet

Opplevde et helt filmcrew med avstengt gate hvor jeg bodde før. Var jævlig kult å kunne få vite om det på forhånd, så pappa hadde sluppet å leie en svær lastebil slik at vi kunne begynne å bære ned flyttelass. 

"Vi har godkjent det" hilsen eiendomstyret. Hadde da også vært jævlig fett å informere oss som bor i den berørte gaten om det. Det skjedde så ofte, at jeg blant annet ikke kom meg inn i leiligheten etter 11 timer på jobb også. 

Skrevet

Den eneste opplevelsen jeg har med filming var et år jeg var på ferie i Bergen. Da jeg skulle ut fra pensjonatet jeg bodde på så var det en som sto foran døra og sperra så jeg måtte dytte ekstra hardt for å få han til å flytte seg, og når jeg kom ut så jeg at det var selveste Varg Veum:laugh:. De hadde stoppa trafikken for å filme at han gikk innpå en pub, men når de begynte å filme og slapp fram trafikken ble det omtrent trafikkork, scena har blitt bedre om de lot trafikken flyte normalt. Har forøvrig sett filmene som ble laget i den perioden, men jeg oppdaga ikke den scena i noen av de.

Skrevet
På 12/22/2016 den 19.35, Newroz skrev:

Jeg reagerte kraftig en gang på en stor drone som filmet rett inn i stue vinduet mitt. Løp ut på balkongen og skrek ned til dem, og lurte på hva i alle dager de drev med. Fikk da streng beskjed om å gå inn igjen. Kontaktet stryet, og fikk beskjed om at styre hadde godkjent filmingen, men latt være å si i fra til beboerne... 

Wow. Hva var det styret fant så interessant i stua de at de godtok filming med drone?

51 minutter siden, dillyduzit skrev:

Opplevde et helt filmcrew med avstengt gate hvor jeg bodde før. Var jævlig kult å kunne få vite om det på forhånd, så pappa hadde sluppet å leie en svær lastebil slik at vi kunne begynne å bære ned flyttelass. 

"Vi har godkjent det" hilsen eiendomstyret. Hadde da også vært jævlig fett å informere oss som bor i den berørte gaten om det. Det skjedde så ofte, at jeg blant annet ikke kom meg inn i leiligheten etter 11 timer på jobb også. 

Wow, igjen jeg er glad blokka her ikke er av interesse for filmselskapene :sprettoy:  det kan da ikke være lov å sperre av tilgangen til folks boliger uten ekstremt god grunn (typ brann i blokka). 

Anonymkode: a1efb...0f8

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Wow. Hva var det styret fant så interessant i stua de at de godtok filming med drone?

Wow, igjen jeg er glad blokka her ikke er av interesse for filmselskapene :sprettoy:  det kan da ikke være lov å sperre av tilgangen til folks boliger uten ekstremt god grunn (typ brann i blokka). 

For å si det slik, etter at det hadde skjedd et par ganger, og måtte stå ute å vente i 30 minutter gikk jeg lei. Synd for dem om de måtte ta akkurat det klippet på nytt igjen, men med det humøret jeg kan få etter å ha jobbet så lenge, skal de være glad for at jeg ikke kjeftet dem huden full. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var nok ikke stua mi som var så spennende, men selve huset vi bor i og plassen utenfor. Fordi de skulle filme dette kom dronen også rett inn i mitt stuevindu. Jeg skvatt som bare rakkern, den var jo kjempestor! Og ble så klart redd for at klippet skulle havne ett sted... 

Skrevet

Bodde i ei gste i Oslo tilbake i tid som var ei såkalt "filmgate" jeg og, fikk aldri beskjed. Fikk kjeft for å røyke på balkongen et par ganger. :P Husker og den gangen tidlig på 2000-tallet da Gaute Ormåsen spilte inn musikkvideo på Majorstua, da sperret de av leeenge fordi måtte ta flere opptak enn jeg tror de hadde planlagt. :fnise:

Anonymkode: 064af...71e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...