Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #1 Skrevet 1. desember 2004 nå har jeg endelig funnet en billig og bra foundation! det er en helt vanlig hennes og mauritz foundation til under førti kroner! jeg prøvde true radiance foundation fra clarins, men det var noe av det verste jeg har prøvd! det er ikke alltid prisen står til kvaliteten. merkelig nok! og jeg har også prøvd den dere beskriver som veldig god.... en fra chanel, men den var også pyton! teint et eller annet ja fluid fra chanel! altfor tørr! så ut som jeg hadde smurt ansiktet i flytende potetmel!
Gjest Ethereal Skrevet 1. desember 2004 #2 Skrevet 1. desember 2004 Så lenge du er fornøyd, og fargen passer deg, hvorfor ikke? Det er uansett viktig at produktene du kjøper, passer til hudtypen din. En foundation for fet/blandingshud vil være feil for en person med tørrere hud, uansett hva venner (med en annen hudtype) måtte mene om den samme foundationen. Derfor er jeg glad det faktisk går an å få prøver før man kjøper, så man unngår de verste fellene.
Carmen_ Skrevet 1. desember 2004 #3 Skrevet 1. desember 2004 Ok...å lese innlegget først hadde vært en god sak før man svarer og legger ut i det vide og det brede trodde denne tråden handlet om bodylotion jeg
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2004 #4 Skrevet 1. desember 2004 ja! og den fra hennes og mauritz er ganske tørr, men huden ser ikkeut som potetmel. kan tenke meg at den passer til blandingshud eller til fet hud, i og med at man får et matt utseende, men likevel et naturlig utseende!
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2004 #6 Skrevet 2. desember 2004 hvilken hudtype jeg har? blandingshud, tørr overhud med fet underhud, dvs. jeg trenger en foundation uten olje, men med masse fuktighet! jeg føler at den fra hennes og mauritz er bra for meg, den holder huden min matt leeenge, og den er uten olje også, den virker heller ikke uttørrende.
Annevenn Skrevet 6. desember 2004 #7 Skrevet 6. desember 2004 Jeg har hud med litt urenheter og slikt, men tørr overhud som kan flasse litt om vinteren. Tror du denne er noe for meg? Dekker den velidg? Eller blir det naturlig? Er på jakt etter noe som jeg kan bruke daglig uten å få en "maske", bare for å få et litt jevnere underlag under rougen. Må jeg ha pudder over en slik?
Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2004 #8 Skrevet 7. desember 2004 nå har jeg endelig funnet en billig og bra foundation! det er en helt vanlig hennes og mauritz foundation til under førti kroner! jeg prøvde true radiance foundation fra clarins, men det var noe av det verste jeg har prøvd! det er ikke alltid prisen står til kvaliteten. merkelig nok! og jeg har også prøvd den dere beskriver som veldig god.... en fra chanel, men den var også pyton! teint et eller annet ja fluid fra chanel! altfor tørr! så ut som jeg hadde smurt ansiktet i flytende potetmel! Forskjellige smak ja. Jeg digger teint fluid universal fra chanel,synst dne er kjempe god! Men så har vi sikkert ikke lik hud da! Bra for deg om du har funnet en billig ogbra foundation! :-)
Cathie Skrevet 7. desember 2004 #9 Skrevet 7. desember 2004 Jeg bruker smooth result fra maybelline.. Er kjempefornøyd! Det var den som kom best ut på TV2 hjelper deg, over blandt annet chanelle sin... Selvfølgelig er det jo vidt forskjellig hvordan foundationer sitter og føles i forhold til hudtype, men til meg er jeg kjempefornøyd med den
Melon Skrevet 7. desember 2004 #10 Skrevet 7. desember 2004 Selvfølgelig er det jo vidt forskjellig hvordan foundationer sitter og føles i forhold til hudtype' date=' men til meg er jeg kjempefornøyd med den [/quote'] Enig med deg. Jeg likte også denne fra Maybelline. Men den forårsaket kviser på meg... så jeg måtte slutte å bruke den. Huden min var også blank med den, med den dekket bra og jeg likte at det var vitaminer i den. Tror den passer best til dem med normal/tørr hud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå