AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #1 Del Skrevet 22. desember 2016 Jeg har så tørr hud i ansiktet, og er så lei av det. Jeg føler huden min i ansiktet, drysser litt også. Jeg drikker mye vann, men føler ikke at det hjelper. Hva gjør du for å få myk hud i ansiktet? Håper noen har noen tips til meg. Ha en God Jul 😀😀 Anonymkode: 842dc...06c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #2 Del Skrevet 22. desember 2016 Fuktighetskrem? Morgen og kveld. Anonymkode: 45046...7d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prestekragen Skrevet 22. desember 2016 #3 Del Skrevet 22. desember 2016 En god peeling (kjemisk eller fysisk) jevnlig, og masse fukt i form av serum og kremer som passer til huden din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #4 Del Skrevet 22. desember 2016 Utvendig: kjøp en ansiktsolje som du bruker etter dusj (jeg har mandelolje fra helsekost, billigere variant fås kjøpt på apotek). Sånne oljer blir for fete til hverdags, men bruker bare olje etter dusj og noen ganger tilsetter jeg noen dråper i vanlig fuktighetskrem før jeg legger meg. Innvendig: spis mat som inneholder fett, f.eks. fet fisk, nøtter og avokado. Tran og nattlysolje er også kjempebra for huden. Jeg leste en gang en artikkel av en hudekspert som slo fast at huden trenger bare èn ting: fuktighet. Det kan være noe å ta med seg når man skal finne frem i hudpleie-jungelen Anonymkode: b79ee...72c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #5 Del Skrevet 23. desember 2016 Jeg hadde ekstremt tørr hud før jeg fant den perfekte fuktighetskomboen for min hud (nå snakker vi veldig fuktfattig/oljefattig til den grad at jeg hadde tørre flekker i ansiktet). Det varierer litt hva jeg bruker, men jeg har et serum fra Body Shop, en ganske fet fuktighetskrem for ansiktet fra Avené (ikke superfet, men drøy nok til min tørre hud), og jojobaolje. Jeg tar gjerne fuktighetskremen på ren hud, og deretter olje. Jeg kødder ikke når jeg sier at huden min er som babyhud dagen etter! Alle de tørre partiene er borte Tror mye har med oljen å gjøre! Anonymkode: 0d036...6a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #6 Del Skrevet 23. desember 2016 Tusen takk for alle gode tipsene😀 Juleklem fra Ts ❤ Anonymkode: 842dc...06c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nanna Skrevet 23. desember 2016 #7 Del Skrevet 23. desember 2016 Du kan prøve Effaclar H fra La Roche Posay. Den anbefales til folk som går på uttørrende medisiner, som isotretinoin. Den bør funke på huden din også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 31. desember 2016 #8 Del Skrevet 31. desember 2016 Tråden er ryddet for reklame. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cherry blossomed. gone. Skrevet 31. desember 2016 #9 Del Skrevet 31. desember 2016 Anbefaler hy ol rensen fra babor + skinovage krem fra babor og fuktmasken fra tromborg. + spis nok tran og fett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå