AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #1 Skrevet 22. desember 2016 Er det bare jeg som får grøsninger av Markus eller hva han heter? Fryktelig mye promp på han. Promp er vel ikke så gøy at man må ta en prompevits hver jævla dag Jeg hører på morgensendingen hver dag pga Silje. Og litt Ronny. Men han barnslige suppekjøkken får jo bare mer og mer plass i programmet Nå leter jeg etter et bedre alternativ hvor de bruker normale programledere som ikke kniser av promp. Tips? Anonymkode: 9f3e3...5c7
Zenobia Skrevet 22. desember 2016 #2 Skrevet 22. desember 2016 Jeg har kuttet ut radio. Snart forsvinner FM, og det blir ikke DAB på meg. Her går det kun i Spotify. Er du avhengig av prating om morran, hva med enellerannen podkast?
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #3 Skrevet 24. desember 2016 Jeg liker å få med meg nyheter og prat kan være hyggelig. Jeg hører på Spotify og podder hele dagen, og liker jo faktisk radio. Lørdagsrådet ol er jo faktisk helt supert. Har også DAB. Men jeg får grøssninger langt inn i sjela av han fyren på P3 morgen. Veldig synd fordi Silje er så herlig og Ronny har en god latter. De to er fine men drukner litt i prompemaset til Markus (eller hva han nå enn heter) Anonymkode: 9f3e3...5c7
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2016 #4 Skrevet 25. desember 2016 Er så enig! Har vært fast lytter av P3-morgen i alle år, men nå orker jeg ikke lengre. Han har virkelig ikke mye å komme med. Før kunne man jo bare slå av da han var inne, men nå er han med altfor mye! Anonymkode: 90125...ba9 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #5 Skrevet 26. desember 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Er så enig! Har vært fast lytter av P3-morgen i alle år, men nå orker jeg ikke lengre. Han har virkelig ikke mye å komme med. Før kunne man jo bare slå av da han var inne, men nå er han med altfor mye! Anonymkode: 90125...ba9 Godt å høre at jeg ikke er alene om å synes det. Jeg har så lyst til å klage til NRK men hvor dypt stikker det? Anonymkode: 9f3e3...5c7
annebanane Skrevet 29. desember 2016 #6 Skrevet 29. desember 2016 Prøv Alex og Fridtjofs podcast. Det er humor samtidig som de tar opp aktuelle saker.
Gjest kira87 Skrevet 29. desember 2016 #8 Skrevet 29. desember 2016 Tidenes morgen på p13 om du har DAB
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #9 Skrevet 2. januar 2017 Har FM på radiovekkerklokka. Dessverre. I stua har jeg DAB. Er jo helst radiovekkerklokka jeg bruker der får jeg ikke inn podder eller noe moro det er stort sett bare om morgenen jeg hører på radio og når man er B-menneske og litt purke før første kaffekopp blir han nissen alt for irriterende Anonymkode: 9f3e3...5c7
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #10 Skrevet 2. januar 2017 Kan man forresten få radiovekkerklokke på mobilen? Anonymkode: 9f3e3...5c7
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #11 Skrevet 23. januar 2018 Han er en 5-åring i en voksen manns kropp. Han gjør meg helt matt, og det faktum at han nå er fast medlem av P3-morgen er helt krise. Prompehumoren faller helt flatt for omtrent alle bortsett fra han selv. Hvordan har han kravlet seg til fast jobb? Anonymkode: bc95c...f47 2
Gjest padawan Skrevet 23. januar 2018 #12 Skrevet 23. januar 2018 Jeg sitter med samme inntrykk av han som flere andre her inne. en skikkelig umoden person.
Gjest Dacini Skrevet 23. januar 2018 #13 Skrevet 23. januar 2018 Markus Neby er, uavhengig av hva man mener om humoren hans, et talent på mange områder. Han spiller blant annet i bandet Lemaitre, som gjør det svært bra. Selv syns jeg han er morsom, han er ikke redd for å drite ut seg selv og han får god kontakt med intervjuobjektene. Dog syns jeg ikke alt er like morsomt, men sånn er det med fler, jeg kan le så jeg griner av Tusvik og Tønne, men også tenke at det der, det er ikke morsomt. -dacini-
Gjest Sugemerke Skrevet 23. januar 2018 #14 Skrevet 23. januar 2018 Jeg likern. Snål med dårlig humor, passet godt om morgenen.
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2018 #15 Skrevet 23. januar 2018 13 minutter siden, Dacini skrev: Markus Neby er, uavhengig av hva man mener om humoren hans, et talent på mange områder. Han spiller blant annet i bandet Lemaitre, som gjør det svært bra. Selv syns jeg han er morsom, han er ikke redd for å drite ut seg selv og han får god kontakt med intervjuobjektene. Dog syns jeg ikke alt er like morsomt, men sånn er det med fler, jeg kan le så jeg griner av Tusvik og Tønne, men også tenke at det der, det er ikke morsomt. -dacini- At han har talent på andre områder betyr ikke at han har talent for radio. Han kan holde seg til musikken sin. Bortsett fra strupesang. Anonymkode: bc95c...f47 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå