Gå til innhold

Hund som har russen ute hver gang jeg løfter han opp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor gjør han dette, og hva bør jeg som eier gjøre? Hunden er 10 mnd gammel, så kan det være at han bare er full av hormoner?

Anonymkode: b734e...3cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mente "tissen" Stupide autokorr:sinna:

Hunden min har tissen ute hver gang jeg løfter han opp.

Anonymkode: b734e...3cb

Skrevet

Haha, russen. :hoho: Du kan tro jeg skjønte lite da jeg så overskriften. Autocorrect er litt morsomt av og til, hehe! :fnise: 

Ang spørsmålet ditt har jeg lite greie på hunder, (men desto mer greie på katter), men vil tro hunden er i puberteten og full av hormoner, ja. 

Skrevet

Vel.. min erfaring er at det ikke går over, heller. Noen hunder lider av det kronisk, merker du andre symptomer etter hvert (f.eks galskap under nabotispas løpetid etc) bør du vurdere kastrering. Jeg hadde en overhormonell hund en gang og han ble faktisk syk av det. Måtte kastreres. Hva angår oppførselen så gikk det ikke over, men han sluttet i hvert fall å være syk. 

Skrevet

Hehe hannhunder som har tissen på vift hele tiden er grunnen til at jeg valgte tispe. :nori:

Anonymkode: 4cd07...484

• Liker 1
Skrevet (endret)

Noen hannhunder er bare sånn, man ser tuppen stikke ut når de sitter, strekker seg, ligger, osv. Det betyr ikkje at man har eit lite hormonelt humpe-tittentei-troll i hus. Om det bare skjer når du løfter han, så kan det være du drar i skinnet hans eller løfter han på ein måte som gjør at den popper ut for å si hei.

Hannbikkja mi var sånn ein periode i livet, men det kom først når han var noen år gammel, og det gav seg også etterhvert.

Endret av Saphyria
Skrevet

Hahaha, jeg skal begynne å kalle den for "russen" heretter! :rulle:

Hunden min hadde russen oftere ute da han var unghund, etter han ble voksen er det sjeldent. Har samme er erfaring med flere hunder, men det varierer jo litt fra hund til hund. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...