AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #1 Skrevet 21. desember 2016 Dere er så frustrerende irriterende til tider, jeg blir bare oppgitt over dere av og til. Det verste er at dere fucker opp tankene våre også, dere er geniale når det kommer til slik. Anonymkode: 76c73...d42
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #2 Skrevet 22. desember 2016 Ok kompis. Pleide å tenke sånn før i tiden jeg også. Så brukte jeg ca 7 år av livet mitt på å forbedre meg. Nå er det jeg som fucker de opp. Mest fysisk da. Det blir bedre. Kan godt gi deg noen tips åssen du snur tankesettet ditt, og faktisk blir en ettertraktet mann, som ikke har noe annet enn kjærlighet og omtanke for kvinner. Anonymkode: 50b4a...141
Gjest Snuppi Skrevet 22. desember 2016 #3 Skrevet 22. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok kompis. Pleide å tenke sånn før i tiden jeg også. Så brukte jeg ca 7 år av livet mitt på å forbedre meg. Nå er det jeg som fucker de opp. Mest fysisk da. Det blir bedre. Kan godt gi deg noen tips åssen du snur tankesettet ditt, og faktisk blir en ettertraktet mann, som ikke har noe annet enn kjærlighet og omtanke for kvinner. Anonymkode: 50b4a...141 Du fucker opp kvinner fysisk? Det høres ut som du bør ta en samtale med politiet om dette når du blir arrestert for vold!
Gjest Snuppi Skrevet 22. desember 2016 #4 Skrevet 22. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dere er så frustrerende irriterende til tider, jeg blir bare oppgitt over dere av og til. Det verste er at dere fucker opp tankene våre også, dere er geniale når det kommer til slik. Anonymkode: 76c73...d42 Velkommen i klubben som vi alle er medlem av.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #5 Skrevet 22. desember 2016 9 minutter siden, Snuppi skrev: Du fucker opp kvinner fysisk? Det høres ut som du bør ta en samtale med politiet om dette når du blir arrestert for vold! Fucker som i at jeg har sex med de. Gud altså, kvinners unike evne til å tolke alt negativt. Anonymkode: 50b4a...141 4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #6 Skrevet 22. desember 2016 Vær alltid 100% sikker på og forberedt på en ting: det kommer til å komme blod. Anonymkode: ad4b1...9eb 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #7 Skrevet 22. desember 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere er så frustrerende irriterende til tider, jeg blir bare oppgitt over dere av og til. Det verste er at dere fucker opp tankene våre også, dere er geniale når det kommer til slik. Anonymkode: 76c73...d42 What's up ts? Anonymkode: ad4b1...9eb
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #8 Skrevet 22. desember 2016 Kommunikasjonsregel nummer én: lytt mer! Det handler ikke om å få frem det du "selv" alltid sier eller vil si eller mener, det handler ofte om å lytte til andre og FORSTÅ andre. Anonymkode: ad4b1...9eb 4
SunnivaOslo Skrevet 22. desember 2016 #9 Skrevet 22. desember 2016 Jeg trodde også fucked opp fysisk =voldelig. Men da jeg leste "omtanke og kjærlighet "delen,tenkte jeg at det ikke var det han mente men at han mangler bare ordforråd. Det er ikke noe vits å krangle mer om dette. TS,slutt å legg skylda på alle andre for ting se inn i deg selv som mister lovalova skrev at han har gjort. Ta et oppgjør med deg selv,hvorfor tiltrekker du deg bare "sånne kvinner"? Det de har til felles er jo deg. 1
draug 75 Skrevet 22. desember 2016 #10 Skrevet 22. desember 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere er så frustrerende irriterende til tider, jeg blir bare oppgitt over dere av og til. Det verste er at dere fucker opp tankene våre også, dere er geniale når det kommer til slik. Anonymkode: 76c73...d42 Tilbake til TS og dennes frustrasjoner. Kvinner blir aldri fornøyde. Ikke i det hele tatt. Ikke mulig. de vil klage, pepre smelle og henge seg opp i alt mulig. Det er hele knepet å kjenne den hemmmeligheten. Med en gang du har innsett det, så er du fri. Da tar du vare på deg sjøl, gjør det du synes er best og bryr deg mindre i om kvinnfolket er fornøyd. Det beste eksemplet jeg kommer på, er et par som skulle bygge hytte. Han ville ha hytta og syntes tegningene så greie ut. Det gjorde ikke hun. For han var det egentlig uforståelig hva som var feil. Han tenkte da imidlertid på tankvinkler, isolasjonstykkelse, reisverk osv., mens hun hadde sett seg blind på plantegninga der møblene var skissert inn. Hun ville ikke ha innredninga slik den var skissert. Det høres forferdelig dumt ut, men det er sant, og moralen er at han ganske enkelt kunne inngå massevis av kompromisser uten at det betydde noe. Så bare hold roen og ta vare på deg sjøl, så går det skal du se. 3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #11 Skrevet 22. desember 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere er så frustrerende irriterende til tider, jeg blir bare oppgitt over dere av og til. Det verste er at dere fucker opp tankene våre også, dere er geniale når det kommer til slik. Anonymkode: 76c73...d42 Ditto! Anonymkode: e592f...d53
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #12 Skrevet 22. desember 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: What's up ts? Anonymkode: ad4b1...9eb TS her: Nei altså, den dagen jeg forstår meg på hunnkjønn kommer nok aldri, så må nok innfinne meg med at hunnkjønn er fascinerende vesen som ikke er ment å forstås. Anonymkode: 76c73...d42
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #14 Skrevet 22. desember 2016 Problemet kan fort bli at du forholder deg til alle hunkjønn. Hvis du mener at ALLE hunkjønn er sånn og sånn så er det nok en ganske kort beslutning å trekke. Alle hunkjønn er ikke like.. Anonymkode: e592f...d53 3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #15 Skrevet 22. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Problemet kan fort bli at du forholder deg til alle hunkjønn. Hvis du mener at ALLE hunkjønn er sånn og sånn så er det nok en ganske kort beslutning å trekke. Alle hunkjønn er ikke like.. Anonymkode: e592f...d53 Men veldig mange er faktisk like. Derfor er det greit med noen få generaliseringer: Kvinner kan generelt ikke kjøre bil like bra som menn Kvinner er generelt ikke like gode i realfag som menn på universitetsnivå Kvinner er generelt ikke like emosjonelt stabile som menn Kvinner er generelt mindre fysisk sterke enn menn Og lista fortsetter Det betyr ikke at alle faller under disse generaliseringene, men veldig mange gjør faktisk det. Det er mer sannsynlig å finne en kvinne som ikke kan kjøre bil like bra, ikke er like god i realfag, ikke er like emosjonelt stabil og er mindre fysisk sterk, enn en kvinne som motbeviser alle fire punktene samtidig. Derfor kommer menn da med noen få enkle regler: - Ignorer hva hun sier. Hun mener noe hele jævla tiden og hun vil klage uansett hva. Gjør hva du vil, så lenge du ikke skader eller sårer henne. - Oppfølging til nr 1; lær deg når hun faktisk bare lager drama for å lage drama, og når hun faktisk lager drama fordi hun er såra og dypt krenket. Tro det eller ei, om hun føler ubehag så kan hun leve videre med det. Hvis hun blir såret, så mister hun litt av tilliten til deg, og du burde selvsagt gjøre opp for det. - Ha et eget liv og egne meninger. Bare ta hensyn til henne. Men ikke bli en jævla dørmatte uten eget liv, hvor hennes liv blir ditt liv. - Ikke vær redd for å lede eller ta styringen. Så lenge dine valg er sammenfallende med hennes interesser, så er det greit at du bare tar ansvar og bestemmer. Damer er late, vil egentlig ikke føle på det ansvaret og de negative følelsene som følger med. Så i bunn og grunn stå stødig. Hun vil hele tiden teste deg psykisk og emosjonelt for å se hvor robust du er. Vit at all hennes irrasjonelle oppførsel bunner i frykt. Du må bare stå imot. Og sist men ikke minst, knull henne godt og bra. Ikke nødvendigvis hardt, men gi henne hele pakka. Lær deg å få frem gode følelser i henne. Send henne på en positiv følelseskarusell. Varm henne så godt opp at hun trygler etter å bli penetrert. Lek med henne. Men ikke døm henne om hun vil gjøre alt det syke hun fantaserer om. Damer har ikke noe problem om å være en utrolig skitten tøs i senga, så lenge du ikke dømmer henne eller forteller noen andre. Så kyss henne på munnen etter at du har spruta henne i trynet, og så smiler du fra øre til øre. Har du gjort det riktig, så smiler hun fra øre til øre også. Anonymkode: 50b4a...141
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #16 Skrevet 22. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men veldig mange er faktisk like. Derfor er det greit med noen få generaliseringer: Kvinner kan generelt ikke kjøre bil like bra som menn Kvinner er generelt ikke like gode i realfag som menn på universitetsnivå Kvinner er generelt ikke like emosjonelt stabile som menn Kvinner er generelt mindre fysisk sterke enn menn Og lista fortsetter Det betyr ikke at alle faller under disse generaliseringene, men veldig mange gjør faktisk det. Det er mer sannsynlig å finne en kvinne som ikke kan kjøre bil like bra, ikke er like god i realfag, ikke er like emosjonelt stabil og er mindre fysisk sterk, enn en kvinne som motbeviser alle fire punktene samtidig. Derfor kommer menn da med noen få enkle regler: - Ignorer hva hun sier. Hun mener noe hele jævla tiden og hun vil klage uansett hva. Gjør hva du vil, så lenge du ikke skader eller sårer henne. - Oppfølging til nr 1; lær deg når hun faktisk bare lager drama for å lage drama, og når hun faktisk lager drama fordi hun er såra og dypt krenket. Tro det eller ei, om hun føler ubehag så kan hun leve videre med det. Hvis hun blir såret, så mister hun litt av tilliten til deg, og du burde selvsagt gjøre opp for det. - Ha et eget liv og egne meninger. Bare ta hensyn til henne. Men ikke bli en jævla dørmatte uten eget liv, hvor hennes liv blir ditt liv. - Ikke vær redd for å lede eller ta styringen. Så lenge dine valg er sammenfallende med hennes interesser, så er det greit at du bare tar ansvar og bestemmer. Damer er late, vil egentlig ikke føle på det ansvaret og de negative følelsene som følger med. Så i bunn og grunn stå stødig. Hun vil hele tiden teste deg psykisk og emosjonelt for å se hvor robust du er. Vit at all hennes irrasjonelle oppførsel bunner i frykt. Du må bare stå imot. Og sist men ikke minst, knull henne godt og bra. Ikke nødvendigvis hardt, men gi henne hele pakka. Lær deg å få frem gode følelser i henne. Send henne på en positiv følelseskarusell. Varm henne så godt opp at hun trygler etter å bli penetrert. Lek med henne. Men ikke døm henne om hun vil gjøre alt det syke hun fantaserer om. Damer har ikke noe problem om å være en utrolig skitten tøs i senga, så lenge du ikke dømmer henne eller forteller noen andre. Så kyss henne på munnen etter at du har spruta henne i trynet, og så smiler du fra øre til øre. Har du gjort det riktig, så smiler hun fra øre til øre også. Anonymkode: 50b4a...141 Stakkars stakkaren deg, da Kos deg! Anonymkode: e592f...d53 2
Lee Jones Skrevet 22. desember 2016 #17 Skrevet 22. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men veldig mange er faktisk like. Derfor er det greit med noen få generaliseringer: Kvinner kan generelt ikke kjøre bil like bra som menn. Feil, motsatt. Kvinner er generelt ikke like gode i realfag som menn på universitetsnivå. Tviler, trenger dokumentasjon. Kvinner er generelt ikke like emosjonelt stabile som menn. Forskning viser kvinner er mer emosjonelle ja. Kvinner er generelt mindre fysisk sterke enn menn. Dette trenger ingen dokumentasjon. Og lista fortsetter Det betyr ikke at alle faller under disse generaliseringene, men veldig mange gjør faktisk det. Det er mer sannsynlig å finne en kvinne som ikke kan kjøre bil like bra, ikke er like god i realfag, ikke er like emosjonelt stabil og er mindre fysisk sterk, enn en kvinne som motbeviser alle fire punktene samtidig. Derfor kommer menn da med noen få enkle regler: - Ignorer hva hun sier. Hun mener noe hele jævla tiden og hun vil klage uansett hva. Gjør hva du vil, så lenge du ikke skader eller sårer henne. - Oppfølging til nr 1; lær deg når hun faktisk bare lager drama for å lage drama, og når hun faktisk lager drama fordi hun er såra og dypt krenket. Tro det eller ei, om hun føler ubehag så kan hun leve videre med det. Hvis hun blir såret, så mister hun litt av tilliten til deg, og du burde selvsagt gjøre opp for det. - Ha et eget liv og egne meninger. Bare ta hensyn til henne. Men ikke bli en jævla dørmatte uten eget liv, hvor hennes liv blir ditt liv. - Ikke vær redd for å lede eller ta styringen. Så lenge dine valg er sammenfallende med hennes interesser, så er det greit at du bare tar ansvar og bestemmer. Damer er late, vil egentlig ikke føle på det ansvaret og de negative følelsene som følger med. Så i bunn og grunn stå stødig. Hun vil hele tiden teste deg psykisk og emosjonelt for å se hvor robust du er. Vit at all hennes irrasjonelle oppførsel bunner i frykt. Du må bare stå imot. Og sist men ikke minst, knull henne godt og bra. Ikke nødvendigvis hardt, men gi henne hele pakka. Lær deg å få frem gode følelser i henne. Send henne på en positiv følelseskarusell. Varm henne så godt opp at hun trygler etter å bli penetrert. Lek med henne. Men ikke døm henne om hun vil gjøre alt det syke hun fantaserer om. Damer har ikke noe problem om å være en utrolig skitten tøs i senga, så lenge du ikke dømmer henne eller forteller noen andre. Så kyss henne på munnen etter at du har spruta henne i trynet, og så smiler du fra øre til øre. Har du gjort det riktig, så smiler hun fra øre til øre også. Anonymkode: 50b4a...141 Jeg er enig i at mange kvinner kan grupperes.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #18 Skrevet 22. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stakkars stakkaren deg, da Kos deg! Anonymkode: e592f...d53 ? Anonymkode: 50b4a...141
Gjest Axl Rose Skrevet 22. desember 2016 #19 Skrevet 22. desember 2016 Ikke sant ts. Kvinnfolk er farlige, men gode og ha også.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #20 Skrevet 22. desember 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men veldig mange er faktisk like. Derfor er det greit med noen få generaliseringer: Kvinner kan generelt ikke kjøre bil like bra som menn Kvinner er generelt ikke like gode i realfag som menn på universitetsnivå Kvinner er generelt ikke like emosjonelt stabile som menn Kvinner er generelt mindre fysisk sterke enn menn Og lista fortsetter Det betyr ikke at alle faller under disse generaliseringene, men veldig mange gjør faktisk det. Det er mer sannsynlig å finne en kvinne som ikke kan kjøre bil like bra, ikke er like god i realfag, ikke er like emosjonelt stabil og er mindre fysisk sterk, enn en kvinne som motbeviser alle fire punktene samtidig. Derfor kommer menn da med noen få enkle regler: - Ignorer hva hun sier. Hun mener noe hele jævla tiden og hun vil klage uansett hva. Gjør hva du vil, så lenge du ikke skader eller sårer henne. - Oppfølging til nr 1; lær deg når hun faktisk bare lager drama for å lage drama, og når hun faktisk lager drama fordi hun er såra og dypt krenket. Tro det eller ei, om hun føler ubehag så kan hun leve videre med det. Hvis hun blir såret, så mister hun litt av tilliten til deg, og du burde selvsagt gjøre opp for det. - Ha et eget liv og egne meninger. Bare ta hensyn til henne. Men ikke bli en jævla dørmatte uten eget liv, hvor hennes liv blir ditt liv. - Ikke vær redd for å lede eller ta styringen. Så lenge dine valg er sammenfallende med hennes interesser, så er det greit at du bare tar ansvar og bestemmer. Damer er late, vil egentlig ikke føle på det ansvaret og de negative følelsene som følger med. Så i bunn og grunn stå stødig. Hun vil hele tiden teste deg psykisk og emosjonelt for å se hvor robust du er. Vit at all hennes irrasjonelle oppførsel bunner i frykt. Du må bare stå imot. Og sist men ikke minst, knull henne godt og bra. Ikke nødvendigvis hardt, men gi henne hele pakka. Lær deg å få frem gode følelser i henne. Send henne på en positiv følelseskarusell. Varm henne så godt opp at hun trygler etter å bli penetrert. Lek med henne. Men ikke døm henne om hun vil gjøre alt det syke hun fantaserer om. Damer har ikke noe problem om å være en utrolig skitten tøs i senga, så lenge du ikke dømmer henne eller forteller noen andre. Så kyss henne på munnen etter at du har spruta henne i trynet, og så smiler du fra øre til øre. Har du gjort det riktig, så smiler hun fra øre til øre også. Anonymkode: 50b4a...141 Menn er lettlurte mennesker. Regel: 1. Ikke kjør like "bra" som dem, da får de problemer med manndommen med det samme for se er skjøre barn som legger manndommen sin i simple oppgaver 2. La han føle seg fysisk sterkere enn deg 3. Lat som at du forstår han og husk alltid på at han er som et lite barn. Han må ha ros for hver mindste ting og hvis noe krever ekstra hjernekapasitet så er det slitsomt for han å fokusere på flere ting 4. Menn sliter med å gå i dybden, de lager ofte enkle regler og løsninger som ikke er langsiktige gode. Hvis de står overfor en mental eller psykisk utfordring så kan de faktisk tro at ting ordner seg på den ENkleste og mest komiske måten. De klarer rett og slett ikke å tenke helt grundig 5. La de føle at de er The Man i senga, ellers blir de som små unger og blir trassige eller slikker sine sår i en annen fitte 6. Hvis du har gjort tabbe nr.5 les tabbe nr.4..der har du svaret. Anonymkode: e592f...d53 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå