Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Haff, jeg er så utmattet av frustrasjon nå, og bare må få det ut! 

Saken er den (prøver å gjøre den kort) jeg og min samboer fikk problemer med nettet vårt forrige torsdag, det viste seg at modemet hadde tatt kvelden. Det er sånt som skjer. Vi ringer kundeservice, og de sier de skal sende en teknikker. Dagen etter får vi beskjed om at de heller har valgt å sende modemet via posten. Det vil ta 1-3 tre virkedager.

Det er frustrerende i seg selv, men greit nok. Vi overlever. På lørdag får vi beskjed om at pakken befinner seg i Oslo, og vi regner da med å motta den på mandag. Men nei da, her kommer det som topper seg for meg:  pakken befinner seg inne på en lokal post-i-butikk, der har den nå ligget i fire dager urørt. Fordi? Jo, fordi personalet er for tafatte til å kunne ta på seg et sånt ansvar. Bur etter bur står der urørte. Det å tilby kunden å lete selv var ikke tale om. Jeg blir så frustrert. De er faktisk pliktig til å utlevere en pakke når de sitter på den.

Skjønner at det er mye å gjøre nå før jul, men sett inn ekstra folk da. Gjør det som trengs å gjøre. Jeg er ihvertfall veldig frustrert over hvor lite kundevennlige personalet i denne butikken er. Det er andre butikker som får det unna, så vil påpeke at jeg henger ikke ut posten eller post-i-butikk generelt, men denne butikken.

Får vel ikke modemet før til nyttår, med den sneglefarten. :sukk:

Noen andre som trenger en utblåsning? Blås i vei. 

Anonymkode: 7c263...aee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ga du personalet sporingsnr da? Slik at de kan søke opp pakken i butikken?

Til deres forsvar så er post i butikk utrolig mye jobb, og det å ha kunder vandrende blant alle pakkene må du skjønne ikke går. + det er jul. 

Anonymkode: fceed...632

• Liker 3
Skrevet

Kjip timing, men det er jo jul. Dårlig bemanning og/eller service ja, men sånt skjer dessverre med posten. Det som er litt dårlig er at kundeservice hos nettilbyder ikke spurte dere om dere ønsket tilsendt nytt modem istedet, når de først sa de skulle sende tekniker. 

I mellomtiden ville jeg brukt 3g4/4g på mobilen, og så forsøkt meg på å sende regningen på ekstra databruk til bredbåndsleverandøren. 

Anonymkode: f97f4...029

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ga du personalet sporingsnr da? Slik at de kan søke opp pakken i butikken?

Til deres forsvar så er post i butikk utrolig mye jobb, og det å ha kunder vandrende blant alle pakkene må du skjønne ikke går. + det er jul. 

Anonymkode: fceed...632

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjip timing, men det er jo jul. Dårlig bemanning og/eller service ja, men sånt skjer dessverre med posten. Det som er litt dårlig er at kundeservice hos nettilbyder ikke spurte dere om dere ønsket tilsendt nytt modem istedet, når de først sa de skulle sende tekniker. 

I mellomtiden ville jeg brukt 3g4/4g på mobilen, og så forsøkt meg på å sende regningen på ekstra databruk til bredbåndsleverandøren. 

Anonymkode: f97f4...029

Ja, veldig kjip timing. Og jeg har full forståelse for at det er mye å gjøre før jul. 

Men noen er flinkere enn andre til å organisere og effektivisere jobben de gjør. 

Ja, vi ga kollinummert og de bekreftet at den fantes i butikken. Det var akkurat dét som frustrerer meg mest. 

Skrev en anmeldelse av butikk igår kveld. Den var ganske streng, og nå idag fikk vi endelig hentereferanse (det vil si, de scannet og registrete pakken). De fikk litt press på seg da vi var innom for tredje gang igår, så de har nok gått inn for å finne akkurat vår pakke tror jeg. Men håper selvfølgelig de har satt alle kluter til og registret de andre pakkene som ligger der, så det ikke er noen skuffet og triste barn der ute på julaften. 

• Liker 1
Skrevet

jeg jobber i en butikk med post i butikk. 

vet ikke hva som har skjedd ifh til at du ikke har klart å spore pakka de sjøl? post går ikke på lørdag og hvor lang tid det vil ta fra a til b varierer alt etter som hvor i landet og når i uken.

det jeg vet til butikkens forsvar er at. 1. du har ikke under noen omstendigheter lov og la kunder lete gjennom bur eller pakke hyller selv. ting er taushetsbelagte og du som kunde skal ikke ha muligheten til å se at naboen får pakke fra kondomeriet . ei heller skal du som kunde inn på "personal områder", bak disker osv. 

sett fra "vær så snill a, bare denne ene gangen" stå stedet... vell hvis du skulle fått lov måtte de 14 andre som fikk med seg dette få lov. å da blir det jo et helt show.

nr 2, ja 4 dager er mye på å få tømt bura. men rett klagen til rett instanse, posten. slik at de kommer og monterer flere hyller til den aktuelle butikken.

hjelper ikke å ha masse folk på om ingen skal hente pakka si før julaften, for slik er det i julen. vi bruker alle kriker å kroker får å få pakkene ut, men folk venter. og pakkene kan ligge i 14 dager, da blir det på et tidspunkt faktisk fult. og da er vi avhengige av at folk henter pakker for at vi skal få inn mere. 

nr 3, er du en hyggelig kunde får du det samme tilbake. for en hyggelig kunde som gir en presis beskrivelse på pakken, ja så ville jeg faktisk letet gjennom de burene for og finne den. selvom det er helt hjernedødt og drive med. men er du ei surfitte hadde jeg sagt det som det var og ferdig med det. 

på sporinga sto det ikke at den var i butikken men på sist "stasjon" før den kommer til butikken, i og med at de ikke hadde fått skutt den inn enda. da har de allerede sagt mer og vist god vilje for skit de trenger ikke fortelle deg at den mest sannsynlig ligger bak og vil bli skutt inn så snart som mulig.

og nei vi sitter ikke å ser på hver enkelt pakke for og finne den slitsome kunden sin. vi skyter inn bur for bur i tur og orden. høres ut som de sikkert hadde en stor hente dag kvelden før du fikk hente meldig, slik at det ble frigjort plass til de resterende burene.

igjen, rett klage til rette folk. 

behandle andre som du selv vil bli behandlet er greit å huske på i disse jule tider. God jul :)

Anonymkode: d0d54...67e

• Liker 6
Skrevet

forresten, hvor har du det fra at de er PLIKTIG og utlevere en pakke som ikke enda er skutt inn i butikken? har jeg aldri hørt om! 

kan nekte og utlevere av forskjellige grunner derimot.

• Liker 1
Skrevet

hvis du følte det var prekært og få pakken din fort som fanden, ville jeg heller tatt den som ekspress over natt. da ville du hatt den dagen etter uansett, julekaos eller ei 😊

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hvis du følte det var prekært og få pakken din fort som fanden, ville jeg heller tatt den som ekspress over natt. da ville du hatt den dagen etter uansett, julekaos eller ei 😊

Godt med en utblåsning for deg også skjønner jeg. Om du hadde tatt deg tid til å lese det jeg faktisk har skrevet, så hadde det ikke vært noen grunn for deg med alle disse tilbakemeldingene. :laugh:

God Jul, mvh. TS. :nisse:

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Godt med en utblåsning for deg også skjønner jeg. Om du hadde tatt deg tid til å lese det jeg faktisk har skrevet, så hadde det ikke vært noen grunn for deg med alle disse tilbakemeldingene. :laugh:

God Jul, mvh. TS. :nisse:

nei ble bare overasket over at du følte deg så fælt behandlet når de ikke gjor annet enn jobben sin? 

en jobb det virker som om du har/hadde veldig lite peilig på ettersom du helt oppriktig mente det var på sin plass at du skulle lete gjennom pakkene selv. 

og at du hadde null forståelse for at andre mennesker blir nødt å hente sine pakker slik at det blir plass til din.

leste alt du har skrevet jeg, og jo var jo derfor jeg følte for og fortelle deg hvordan det faktisk fungerer og hvorfor du for eksempel ikke kan lete gjennom pakkene selv. 

det at du atpå rakker ned på de ansatte, både i for av anmeldelse og på et forum. blir bare litt ... wæo. det finnes slike folk ja. 

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

nei ble bare overasket over at du følte deg så fælt behandlet når de ikke gjor annet enn jobben sin? 

en jobb det virker som om du har/hadde veldig lite peilig på ettersom du helt oppriktig mente det var på sin plass at du skulle lete gjennom pakkene selv. 

og at du hadde null forståelse for at andre mennesker blir nødt å hente sine pakker slik at det blir plass til din.

leste alt du har skrevet jeg, og jo var jo derfor jeg følte for og fortelle deg hvordan det faktisk fungerer og hvorfor du for eksempel ikke kan lete gjennom pakkene selv. 

det at du atpå rakker ned på de ansatte, både i for av anmeldelse og på et forum. blir bare litt ... wæo. det finnes slike folk ja. 

Har ikke nevnt navnet på personalet eller hvilken butikk/ kjede. Må kunne få ha min personlige utblåsning være seg hva det enn måtte være! Det hjelper på humøret. :hjerte:

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke nevnt navnet på personalet eller hvilken butikk/ kjede. Må kunne få ha min personlige utblåsning være seg hva det enn måtte være! Det hjelper på humøret. :hjerte:

Ja det er alltid godt for sutrete kunder å få sutret litt ekstra i ettertid. De ler sikkert godt av deg på butikken der, som ikke helt forstår hvordan systemet fungerer i julen når hele landet sender pakker.

Anonymkode: 0a21e...dd5

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

neida men de som det gjelder kjenner seg jo så klart igjen. :P 

joda men da må du jo ikke bli snurt når du får opplyste svar. hjelper sikkert på ditt humør ja, men kanskje lurt å tenke seg to ganger om før man er stygg mot andre kun for og bedre eget humør? 

lurer fortsatt på hvor i alle dager du har det fra at de er PLIKTIG og utlevere en pakke som enda ikke er skutt inn hos de? 

• Liker 1
Skrevet

Kjøp deg et modem hos en IT-butikk, når pakken kommer så returnerer du den sammen med kopi av kvittering og en skriftlig klage. 

Skrevet
17 minutter siden, Ditleif skrev:

Kjøp deg et modem hos en IT-butikk, når pakken kommer så returnerer du den sammen med kopi av kvittering og en skriftlig klage. 

Det tenkte jeg ikke på. :klaske: 

Trodde man bare fikk tak i ruter, jeg. Men takk, nå vet jeg det - om det samme skulle igjen. :)

Skrevet

*om det samme skulle *skje igjen. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trodde man bare fikk tak i ruter, jeg. Men takk, nå vet jeg det - om det samme skulle igjen. :)

Bare hyggelig :)

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger ikke å klaske med spade.

Denne er mye bedre  (nede i høyre hjørne)

pc.gif

Anonymkode: 8176e...0dc

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger ikke å klaske med spade.

Denne er mye bedre  (nede i høyre hjørne)

pc.gif

Er det en spade? Trodde det var hånden jeg. 

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det en spade? Trodde det var hånden jeg. 

Vet ikke. Trodde det var en spade

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

i samme slengen kan du dra innom en blomster butikk, kjøpe med en plante. dra på butikken og beklage oppførselen din. 

neste gang tenk deg om før du reagerer helt på måfå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...