AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #1 Skrevet 21. desember 2016 Haff, jeg er så utmattet av frustrasjon nå, og bare må få det ut! Saken er den (prøver å gjøre den kort) jeg og min samboer fikk problemer med nettet vårt forrige torsdag, det viste seg at modemet hadde tatt kvelden. Det er sånt som skjer. Vi ringer kundeservice, og de sier de skal sende en teknikker. Dagen etter får vi beskjed om at de heller har valgt å sende modemet via posten. Det vil ta 1-3 tre virkedager. Det er frustrerende i seg selv, men greit nok. Vi overlever. På lørdag får vi beskjed om at pakken befinner seg i Oslo, og vi regner da med å motta den på mandag. Men nei da, her kommer det som topper seg for meg: pakken befinner seg inne på en lokal post-i-butikk, der har den nå ligget i fire dager urørt. Fordi? Jo, fordi personalet er for tafatte til å kunne ta på seg et sånt ansvar. Bur etter bur står der urørte. Det å tilby kunden å lete selv var ikke tale om. Jeg blir så frustrert. De er faktisk pliktig til å utlevere en pakke når de sitter på den. Skjønner at det er mye å gjøre nå før jul, men sett inn ekstra folk da. Gjør det som trengs å gjøre. Jeg er ihvertfall veldig frustrert over hvor lite kundevennlige personalet i denne butikken er. Det er andre butikker som får det unna, så vil påpeke at jeg henger ikke ut posten eller post-i-butikk generelt, men denne butikken. Får vel ikke modemet før til nyttår, med den sneglefarten. Noen andre som trenger en utblåsning? Blås i vei. Anonymkode: 1c815...30d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå