cherry blossomed. gone. Skrevet 21. desember 2016 #1 Skrevet 21. desember 2016 er det sant at man får mindre hårvekst på sikt hvis man bruker det konsekvent 1x pr uke? har noen brukt det over feks 1-2-3 år og sett noen som helst forskjell? burde jo være mer hypet produkt tenker jeg om det faktisk fungerer så bra at det reduserer hårveksten?
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 21. desember 2016 #2 Skrevet 21. desember 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #3 Skrevet 22. desember 2016 Jeg synes epilering er noe jævla herk. Det tar lang tid, og det blir ikke helt glatt(fjerner ikke det aller korteste). Ser ut som ei ribba høne i 2-3 dager etterpå(sensitiv hud), og får problemer med inngrodde hår herfra til h...... Bruker all slags produkter for å rengjøre ordentlig, renser epilatoren skikkelig med sprit osv uten hell. Brannskader har jeg og fått av den jævla varmen og fått permanente hudskader. Voksing gir ikke samme problemer. Anonymkode: 0b6f3...88f 1
cherry blossomed. gone. Skrevet 22. desember 2016 Forfatter #4 Skrevet 22. desember 2016 ok jeg syns det funket veldig bra jeg. kanskje man blir kun fornøyd i begynnelsen da. men bedre enn vanlig barbering syns jeg, men man må jo bli å gjøre det nøye da.
cherry blossomed. gone. Skrevet 29. desember 2016 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2016 jeg har brukt nå hver uke i 3 uker, men du ene som svarte hadde nok rett, det blir ikke helt glatt nei, men bedre enn å barbere hele tiden da siden kun trenger å bruke den 1x pr uke. men innmari vondt på sensitive områder.
_popcorn_ Skrevet 29. desember 2016 #6 Skrevet 29. desember 2016 Jeg bruker kun på leggene, og stortsett sommerhalvåret, og elsker det. Er nok ikke mindre hårvekst totalt sett, men slipper å se ut som ett pinnsvin etter noen dager. Slipper alle røde prikker som kommer ved barbering, og mye mindre inngrodde hår. Skrubber meg lett med sånne skrubbhansker hver gang jeg dusjer. Blir helt glatt på leggene, aldri hatt noe problem med at det ikke blir helt glatt... I det vinterpelsen skal bort, så barberer jeg først for å bli kvitt lange hår, deretter bruker jeg epilator hver 2-3 dag i 2 uker, så kan jeg bruke den en gang pr uke resten av "sesongen". Og til AB som fikk brannmerker: wtf? min blir ikke antydning til varm engang. Min ligger alltid på badet, og holder den romtemperaturen igjennom hele sekvensen, uavhengig om jeg bruke 5 eller 20 minutter.
cherry blossomed. gone. Skrevet 29. desember 2016 Forfatter #7 Skrevet 29. desember 2016 ok takk for tips popcorn,kanskje bruke 2-3 x pr uke i førsten asså. og så bruke 1x pr uke. da vet jeg det.
Tash Skrevet 8. januar 2017 #8 Skrevet 8. januar 2017 Jeg har epilert i flere år. Ikke fått mindre hårvekst på leggene men nesten ingen hårvekst igjen på bikinilinjen osv. Tror kanskje det er fordi jeg i perioder har brukt høvel på leggene for å spare tid mens "brasiliansk" og under armene er det nesten ikke hårvekst igjen fordi jeg har vært helt konsekvent. Sluttet fort å gjøre vondt også når jeg gjorde det helt regelmessig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå