Gå til innhold

Blir forelsket altfor fort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om jeg er helt unormal.. jeg blir forelsket altfor fort! 

Det skal nesten ikke mer til enn at en mann ser på meg før jeg blir 'forelsket'. Var ferdig med et langvarig forhold for litt over et halvt år siden. Den siste tiden i dette forholdet og i tiden etter har jeg vært forelsket flere ganger. Hvis noen flørter litt med meg er jeg med en gang helt tent og tenker på ham hele tiden. Hvis jeg får enda litt mer oppmerksomhet, altså at det er åpenbart at han er interessert, blir jeg så 'gal' at jeg tenker på ham hele tiden, får ikke nok søvn, klarer ikke å konsentrere meg om andre ting osv. 

Dette er selv om jeg rent objektivt sett tenker at jeg egentlig ikke er interessert i et forhold med denne fyren, enten fordi han er opptatt eller ikke er det jeg egentlig ser etter...

Dette er utrolig slitsomt... er det noen som har deg på samme måte, eller som har noen tips til hvordan jeg kan unngå å bli så opphengt i alle og enhver?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sånn.... Begynner å drømme om fremtid sammen, ser for meg unger, hus og hvordan livet hadde blitt. Så jeg tror selv at jeg heller er forelsket i drømmen om mannen, fremfor selve fyren. Ikke at det hjelper uansett da :P 

Anonymkode: 1cff9...ff7

• Liker 3
Skrevet

haha , ja jeg har slitt me de samme ts.

Anonymkode: 69d8e...242

Skrevet

Samme her, bare at det holder med interesse for meg og mitt før jeg begynner å dagdrømme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...