AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #1 Del Skrevet 21. desember 2016 Sosiale sammenkomster meg der og det og dit og datt. Overalt skal man ha juleavslutninger, julebord, julelunsj med kolleger, jule dill og dall. Det dreper meg. Det sosiale styret og tullet kverker meg. Hvorfor? Er jeg alene om å føle det slike aversjoner mot "sosialisere-seg-ihjel"- tullet? Føler meg utslitt allerede 2. desember. Ser bare frem til januar. Anonymkode: 9b5c3...a20 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kinno Skrevet 21. desember 2016 #2 Del Skrevet 21. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sosiale sammenkomster meg der og det og dit og datt. Overalt skal man ha juleavslutninger, julebord, julelunsj med kolleger, jule dill og dall. Det dreper meg. Det sosiale styret og tullet kverker meg. Hvorfor? Er jeg alene om å føle det slike aversjoner mot "sosialisere-seg-ihjel"- tullet? Føler meg utslitt allerede 2. desember. Ser bare frem til januar. Anonymkode: 9b5c3...a20 Har du lest om det å være introvert? Du er absolutt ikke alene om å tenke slik. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #3 Del Skrevet 21. desember 2016 Jeg synes det er ekstra ensomt i julen fordi jeg ikke blir invitert på noe slikt, når alle andre maser omm det. Bortsett fra juleaften og nyttårsaften hos foreldrene mine har jeg ikke blitt invitert med på noe. Anonymkode: 21939...cdf 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #4 Del Skrevet 21. desember 2016 Noen finner det smartest å reise langt bort til land der julefeirngen er plassert 6. Januar. (Katolsk land). Da unngåes alt dette stresset. Anonymkode: f229a...6fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citpensacola Skrevet 21. desember 2016 #5 Del Skrevet 21. desember 2016 Du er ikke alene, nei. Det begynner riktignok å bli mange år siden, men jeg bestemte meg etterhvert for bare å drite i alt det styret og hele julen. Det har jeg aldri angret et sekund på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #6 Del Skrevet 21. desember 2016 3 minutter siden, Kinno skrev: Har du lest om det å være introvert? Du er absolutt ikke alene om å tenke slik. Jeg er ikke introvert, bare sliten og lei juletullet. Anonymkode: 9b5c3...a20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #7 Del Skrevet 21. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er ekstra ensomt i julen fordi jeg ikke blir invitert på noe slikt, når alle andre maser omm det. Bortsett fra juleaften og nyttårsaften hos foreldrene mine har jeg ikke blitt invitert med på noe. Anonymkode: 21939...cdf Trist å lese, men fatt mot, snart er det over og det er januar. Anonymkode: 9b5c3...a20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #8 Del Skrevet 21. desember 2016 3 minutter siden, Citpensacola skrev: Du er ikke alene, nei. Det begynner riktignok å bli mange år siden, men jeg bestemte meg etterhvert for bare å drite i alt det styret og hele julen. Det har jeg aldri angret et sekund på. Imponerede! Hvordan klare du å styre unna, har prøvd, men var ikke vellykket. Anonymkode: 9b5c3...a20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citpensacola Skrevet 22. desember 2016 #9 Del Skrevet 22. desember 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Imponerede! Hvordan klare du å styre unna, har prøvd, men var ikke vellykket. Anonymkode: 9b5c3...a20 Det er vel kanskje enklere om man ikke har barn eller er i forhold, men jeg har da familie ellers som jeg pleier å være hos rundt juletider. Jeg sa rett og slett tydelig ifra at jeg ikke orker gavebonanza og annet styr, og det har blitt akseptert. Nå gidder ikke de andre styre like mye heller. Hadde jeg hatt barn hadde det nok stilt seg litt annerledes, men det lar seg nok gjøre å kutte ned veldig mye på alt maset da også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #10 Del Skrevet 22. desember 2016 Helt enig. For all del, hyggelig å kunne være sammen med foreldre og andre slektninger som ikke er helt unge lenger. Men ja, mye er et styr, og hadde jeg kunnet hadde jeg reist på jordomreise (men kan ikke fordi det er umulig å ha ferie mer enn noen dager i strekk på jobben, dessuten kunne jeg ikke ha reist fra slekta sånn uten videre). Anonymkode: 72128...aae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #11 Del Skrevet 22. desember 2016 Slik blir det når falskheten inntar en og krampaktigheten overtar. Vi vil ha det falske. Anonymkode: e7df1...08a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 22. desember 2016 #12 Del Skrevet 22. desember 2016 Jeg synes det er veldig stress med at hele desember så skal alle være så supersosiale. Jeg er nok introvert for jeg får ikke energi når jeg er sammen med andre. Det er jo kjekt, men jeg blir veldig sliten av det. Har spesielt noen venner mener gjengen må finne på en hel liste med aktiviteter i romjulen. Kommer nok til å være med på noe av det, men langt i fra alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NuckingFutz Skrevet 22. desember 2016 #13 Del Skrevet 22. desember 2016 Hvorfor kan du ikke bare like julen, du som alle andre? HÆ? http://www.dagbladet.no/nyheter/det-er-en-sopp-sa-familiefaren-politiet-ble-ikke-overbevist/66566759 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #14 Del Skrevet 23. desember 2016 Gleder meg til julen er over. Det er så mye mas. Man må glede seg til jul, være sosial, på byen i romjula, julemiddagen, feste på nyttårsaften osv osv. Alle på jobb er helt i 100 og julen er jo så koselig atte. Jeg skal hjem til pappa og være der i morgen, men reiser hjem på søndag da. Reiser hjem igjen for å være super kjedelig og usosial. Jeg blir sliten av alt maset og styret. Og alle er SÅ skuffet over at det ikke er kommet snø. Huff så fælt Glad det ikke er snø jeg da. Anonymkode: 6904a...4de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #15 Del Skrevet 23. desember 2016 På Wednesday, December 21, 2016 den 23.05, AnonymBruker skrev: Imponerede! Hvordan klare du å styre unna, har prøvd, men var ikke vellykket. Anonymkode: 9b5c3...a20 Har prøvd det samme, men da får jeg jo nærmest kjeft av folk. "Nei nå må du gi deg! Julen er jo så koselig og hvordan kan du mislike julen? " Anonymkode: 6904a...4de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå