Gå til innhold

type som er antioral

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Typen min vil altså ikke prøve oralsex, verken han på meg eller jeg på han.

Sier han synes det virker ekkelt.

Noen gode råd som kan overbevise han om det motsatte?

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Hvorfor ikke bare respektere, at han ikke ønsker å gjøre det? :wink:

På den andre siden, kan det jo være han bare behøver litt tid.

Skrevet

enig med madammen. Hvorfor ikke bare godta det? eller gå videre hvis det er viktig for deg.

Skrevet

Du kan jo kanskje ta han med deg i dusjen, så kan dokke såpe kvarandre inn, og prøve litt etter det?

da e jo begge nyvaska og reine.. kanskje han syns det e bedre da?

eg syns virkelig du må prøve ivertfall, kanskje han finne ut at det e bra!!! :)

Skrevet
Du kan jo kanskje ta han med deg i dusjen, så kan dokke såpe kvarandre inn, og prøve litt etter det?

da e jo begge nyvaska og reine.. kanskje han syns det e bedre da?

eg syns virkelig du må prøve ivertfall, kanskje han finne ut at det e bra!!! :)

Sier meg enig med Robinie!

Skrevet

For meg er dette helt ufattelig... At noen skal ha motforestillinger mot noe som er så fantastisk herlig.... men man må bare respektere at alle ikke har lik oppfatning av ting. Så får du spørre deg selv om hvor mye dette betyr for deg...

Gjest *Fiona*
Skrevet

:o Ojda. Dette hadde nok redusert hele greia ganske mye for min del. Hvor gammel er han? Mangler han erfaring? Jeg har aldri møtt noen som IKKE liker oralsex, verken den ene eller andre veien, tvert i mot var det jeg som i sin tid måtte "lære å like det", men da var jeg 16-17 og temmelig fersk, for å si det sånn.

Vel, da er det å sette fantasien i sving. Hvis du tar deg tid med ham, og viser ham hvor godt det kan være å bli sugd, kanskje han etter hvert vil bli nysgjerrig på deg også? De fleste vil vel gjerne at motparten skal nyte det hele.

Er det andre områder også dere har ulike ønsker? Du må finne ut hvor viktig det er for deg, ja.

Gjest kalllsen
Skrevet

det er jo bare noe svinerei inni derre hullet der uansett, ikke noe annet enn kukken som skal oppi der

Skrevet

Uff, jeg var sammen med en som ikke likte å slikke en gang... Da gadd ikke jeg å suge han lenger heller, selv om han synes det var drit digg! Man får ikke mer tilbake enn man gir....

Men det er jo rart at han ikke like å bli sugd... ??? Har jeg aldri opplevd... Vet ikke hvilket råd jeg skal gi deg...

Gjest ik innl *Fiona*
Skrevet

Aldri noen sinne opplevd at en fyr ikke har likt det. Men har møtt de som ikke umiddelbart har likt å slikke. Savnet det den gangen, men slapp å leve lenge med det :ler:

Har møtt en nå som ikke har slikket meg enda. Men han var så vanvittig god elsker at jeg faktisk ikke kom på det engang før senere i uken :o

Så jeg lurer på om jeg har ombestemt meg - om det faktisk ER mulig å være uten?? :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...