Gå til innhold

Han er litt ego i senga..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten har vært sammen i to år, og vi har veldig god kjemi, også i sengen. Jeg har aldri verken eid ett sex-leketøy eller fått orgasme med noen før han, så jeg er veldig avslappet med han. Han er ikke like erfaren som meg i senga og har vært i ett laaaaangt forhold, mens jeg har "levd livet".. 

Sexen er bra. Vi er flinke til å si ting på en diskret måte til hverandre, så ingen føler seg dum eller dårlig på noe, og si hva vi liker. Men føler han er mer på meg, han vil sånn og han vil sånn. Han skal gjerne bli sugd HVER gang før vi har sex, og gjerne midt i akten også. Jeg synes det er greit å suge, men ikke heeele tiden og helst ikke midt i akten.. Og noen ganger ønsker jeg også ett forspill, istedet for å suge han hver gang.. Han har blitt flinkere til å fingre meg og en sjelden gang går han ned på meg. Han er heller ikke så komfortabel med å kjærtegne og kose og stryke. Det var ikke jeg før heller, men har jobbet med det. Men han er ivrig på klining! Noen ganger blir det så mye tunge, at jeg prøver å trekke meg unna.. 

Jeg mister litt lysten når jeg må si fra om alt.. "Kan du gjøre sånn?" Vil at han skal forstå selv.. 😂 Hva kan jeg gjøre? Noen opplevd det samme?

Anonymkode: 4dd8c...006

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke endre ham.

Hvis du har sagt i fra mange ganger før, og han fortsatt ikke lytter, så er det kanskje på tide å akspetere at sexen aldri blir bedre.

Anonymkode: f7f90...bd9

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke endre ham.

Hvis du har sagt i fra mange ganger før, og han fortsatt ikke lytter, så er det kanskje på tide å akspetere at sexen aldri blir bedre.

Anonymkode: f7f90...bd9

Klart man kan endre seg. Man må bare finne nøkkelen. Det kommer an på hva slags person vedkommende er. Typen som tar alt som kritikk er helt klart mest utfordrende. Men her prater de jo godt sammen. Problemet er at hun virker flinkere til å ta til seg informasjon enn det han er. Han virker å være hengt opp i et spor som han vet fungerer for seg. Det at han vil suges midt i akten kan være et tegn på at han kanskje begynner å tenke på ereksjonen, og vil forsikre seg om at han holder seg stiv. Dette kan være et problem for mange menn. Kos og stryking og slik kan sørge for at ereksjonen kommer og går. Noen trenger mer fysisk stimulans for å holde seg hard enn andre. Er dette noe han tenker på, kan det hende det stresser ham. Og det kan sørge for at fokuset flyttes fra ts til ham selv.

Jeg ville funnet en ikke-seksuell setting og tatt en skikkelig prat med ham om dine ønsker og behov, Ts. Bare vær positiv og støttende. De fleste menn ønsker å tilfredsstille sine kvinner på best mulig måte. De trenger bare nøkkelen.

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil at han skal forstå selv.. 😂 Hva kan jeg gjøre?

Veldig sjeldent folk er klarsynte...  Ta det opp en gang dere ikke er midt i.

Og da sier du :

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mister litt lysten når jeg må si fra om alt.. "Kan du gjøre sånn?"

• Liker 2
Skrevet

Ta det opp på en pen måte. Kanskje han er ego, kanskje han ikke er klarsynt. Mest sannsynlig er det en blanding. Fortell han at du elsker at han fingrer deg, og at du helst vil han skal slikke deg hver gang dere har sex. Du har vel ikke noe i mot at han slikker deg til du kommer før han tar deg? I tillegg kan du si til han at du elsker å suge, men at du helst vil gjøre det før eller etter pulingen. Det forstår han sikkert veldig godt! Er du pyse sier du det en gang dere har sex etter dere har drukket litt

Skrevet

Good lord jente, dere har vært sammen i to år og klarer ikkje å kommunisere åpent med hverandre enda? Det er jo bare til å si at du syns det er greit å suge ein gang i blant, men ikkje midt i akten fordi det er litt avtennende for deg, og at han jaggu får gjøre ein innsats med forspill for deg også. Eller er han så kørka at han tror at suging er nok til at du skal bli klissblaut i trusa og klar til å tas? Om det blir for mye klining, så sier du bare i eit flørtende tone at det er eit annet sted på kroppen hvor tunga hans kan slikke bortpå og bli satt bedre pris på. Du må bare si ifra, ellers blir det neppe bedre, og du risikerer at dere havner i eit spor som ikkje er så moro å befinne seg i om noen år.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...