Gå til innhold

Topp til lyseblått skjørt

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=86841705

Jeg tenkte at jeg skulle gå med dette skjørtet en dag i jula, men er usikker på hva slags topp jeg kan gå med til den. Tidligere har jeg brukt hvitt, men jeg foretrekker egentlig noe med litt større kontrast så ikke fargetonene i skjørt, topp og hud går for i ett. Jeg tenker kanskje burgunder. Noen forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Persephone skrev:

http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&tid=86841705

Jeg tenkte at jeg skulle gå med dette skjørtet en dag i jula, men er usikker på hva slags topp jeg kan gå med til den. Tidligere har jeg brukt hvitt, men jeg foretrekker egentlig noe med litt større kontrast så ikke fargetonene i skjørt, topp og hud går for i ett. Jeg tenker kanskje burgunder. Noen forslag?

Svart topp tror jeg blir stilig til lyseblått skjørt

Anonymkode: c1793...b85

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Svart topp tror jeg blir stilig til lyseblått skjørt

Anonymkode: c1793...b85

Jeg tenkte kanskje det ville blitt litt vel skarpt mot lyseblått, men jo, kanskje. Jeg kan jo se hvordan det ser ut sammen.

• Liker 1
Skrevet

Enig i at sort kan bli litt hardt til det skjørtet.. 

Hva med en mørkere blåfarge på toppen, har du noe med flere farger eller med blonder sånn at du kan ha en annen farge under som viser igjennom for eksempel. 

Skrevet
5 minutter siden, Forundret.. skrev:

Enig i at sort kan bli litt hardt til det skjørtet.. 

Hva med en mørkere blåfarge på toppen, har du noe med flere farger eller med blonder sånn at du kan ha en annen farge under som viser igjennom for eksempel. 

Jeg har en hvit blondetopp. Det kunne sikkert vært fint med den over en mørk blå singlet under. Takk :)

• Liker 1
Skrevet

Bare hyggelig :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Gull

Endret av teblad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...