AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #1 Skrevet 21. desember 2016 En venninne mente man kunne finne ut hvilken venner som har sluttet å følge en på Facebook. Hun forklarte dette på melding, men jeg skjønte ikke så mye av det. Hun snakket om at følgeknappen ble blå hvis noen har sluttet å følge? Jeg testet det både på pc og mobil men fant ingen blå knapp. Noen som vet om det går an å finne ut om venner har sluttet å følge? Anonymkode: 0de61...e3e
Knutsk Skrevet 21. desember 2016 #2 Skrevet 21. desember 2016 Kva betyr det å følgja nokon på Facebook? Forstår ikkje problemet, om dette då i det heile kan karakteriserast som eit problem.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #3 Skrevet 22. desember 2016 12 timer siden, Knutsk skrev: Kva betyr det å følgja nokon på Facebook? Forstår ikkje problemet, om dette då i det heile kan karakteriserast som eit problem. Man kan velge å slutte å følge venner på FB. Da får man ikke oppdateringene deres i newsfeeden lenger, men er fortsatt venner. Noen velger å slutte å følge istedet for å slette. Sier ikke at dette er et problem, men det hadde vært ok og visst hvem som har sluttet å følge meg da Anonymkode: 0de61...e3e
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #4 Skrevet 22. desember 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Man kan velge å slutte å følge venner på FB. Da får man ikke oppdateringene deres i newsfeeden lenger, men er fortsatt venner. Noen velger å slutte å følge istedet for å slette. Sier ikke at dette er et problem, men det hadde vært ok og visst hvem som har sluttet å følge meg da Anonymkode: 0de61...e3e Du kan skrive et innlegg veggen din som løser alle verdens problemer. "Hei alle sammen. Jeg er veldig nysgjerrig på hvem av dere som følger med på meg, dere som har lest denne posten, trykk på LIKE så jeg vet hvem dere er". Problem løst. Anonymkode: d7c18...f52 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #5 Skrevet 22. desember 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan skrive et innlegg veggen din som løser alle verdens problemer. "Hei alle sammen. Jeg er veldig nysgjerrig på hvem av dere som følger med på meg, dere som har lest denne posten, trykk på LIKE så jeg vet hvem dere er". Problem løst. Anonymkode: d7c18...f52 Hvis noen poster det på min facebook så trykker jeg ikke like, så jeg tror ikke det er en veldig vitenskapelig metode. Anonymkode: 8dd7f...222 2
Gjest Anthrax Skrevet 22. desember 2016 #6 Skrevet 22. desember 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan skrive et innlegg veggen din som løser alle verdens problemer. "Hei alle sammen. Jeg er veldig nysgjerrig på hvem av dere som følger med på meg, dere som har lest denne posten, trykk på LIKE så jeg vet hvem dere er". Problem løst. Anonymkode: d7c18...f52 Det er et svært fåtall som gidder å like slike innlegg. Jeg overser glatt slik like-tigging, også innlegg som involverer noe ala "lik dette innlegget hvis du kjenner noen som har kreft" eller "del på veggen i en time hvis dy bryr deg" osv.
Knutsk Skrevet 22. desember 2016 #7 Skrevet 22. desember 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan skrive et innlegg veggen din som løser alle verdens problemer. "Hei alle sammen. Jeg er veldig nysgjerrig på hvem av dere som følger med på meg, dere som har lest denne posten, trykk på LIKE så jeg vet hvem dere er". Problem løst. Anonymkode: d7c18...f52 Nå nyttar eg ikkje mykje tid på Facebook, men om nokon eg kjenner hadde skrive dette ville eg seriøst lurt på kva som var gale med vedkommande. 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #8 Skrevet 22. desember 2016 1 minutt siden, Knutsk skrev: Nå nyttar eg ikkje mykje tid på Facebook, men om nokon eg kjenner hadde skrive dette ville eg seriøst lurt på kva som var gale med vedkommande. ... Nei, du sier ikke det... Gav TS en lett løsning på problemet, det er jo tross alt det hun lurer på. Hva ellers kan hun gjøre? En annen løsning er å gå systematisk gjennom vennelisten, "Har du satt meg på ignore eller ei? Svar! Dette er veldig viktig for meg å vite." Ser ikke helt hensikten med det, vitner om kontrollbehov. Anonymkode: d7c18...f52
Knutsk Skrevet 22. desember 2016 #9 Skrevet 22. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: ... Nei, du sier ikke det... Gav TS en lett løsning på problemet, det er jo tross alt det hun lurer på. Hva ellers kan hun gjøre? En annen løsning er å gå systematisk gjennom vennelisten, "Har du satt meg på ignore eller ei? Svar! Dette er veldig viktig for meg å vite." Ser ikke helt hensikten med det, vitner om kontrollbehov. Anonymkode: d7c18...f52 Det er då inga løysing. Dersom vedkommande ikkje liker innlegget, så betyr det ikkje at vedkommande ikkje hev sett det. For det fyrste vil det altså truleg ikkje løysa problemet, og for det andre vil ein framstå som patetisk.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #10 Skrevet 22. desember 2016 Hei igjen, ts her. Jeg har i grunn aldri tenkt over dette selv, det var en venninne som var så skuffet for det var så mange som hadde sluttet å følge henne. Dette hadde hun funnet ut ved at en eller annen knapp ble blå. Jeg ble bare nysgjerrig på om det virkelig var mulig å finne ut sånt. Jeg tror nemlig ikke det, akkrat som vi ikke kan finne ut hvem som har slettet oss som venn. Anonymkode: 0de61...e3e
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #11 Skrevet 23. desember 2016 8 timer siden, Knutsk skrev: Det er då inga løysing. Dersom vedkommande ikkje liker innlegget, så betyr det ikkje at vedkommande ikkje hev sett det. For det fyrste vil det altså truleg ikkje løysa problemet, og for det andre vil ein framstå som patetisk. Hele spørsmålsstillingen ER patetisk! Anonymkode: d7c18...f52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå