AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #1 Skrevet 21. desember 2016 Går mitt tredje år på vgs og er skikkelig ensom. Jeg passer ikke inn i klassen min. Det var en gjeng jeg var del av før men de har ekskludert meg. Nå nærmer det seg russetid og jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Aner ikke hvem som skal skrive om meg i russeavisen engang Det er bare så utrolig tungt å bli stengt ut av klassen på den måten jeg blir. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Anonymkode: 88df6...688
fuglekvitter__ Skrevet 21. desember 2016 #2 Skrevet 21. desember 2016 Kan du melde deg på sukker eller Tinder og skrive om deg til dem? Da tror jeg du får litt mer svar som er litt mer for deg f.eks?
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #3 Skrevet 21. desember 2016 Huff, kjenner meg igjen i situasjonen din. Jeg måtte ta permisjon sisteåret på videregående pga innleggelse. Da jeg kom tilbake et år seinere kom jeg i en klasse hvor jeg ikke kjente noen og følte meg ikke inkludert i klassen i det hele tatt. Jeg gadd ikke være russ av den grunn. Men nå studerer jeg og er kommet i et miljø hvor jeg trives, angrer ikke på at jeg ikke var russ, og videregående er ikke noe jeg tenker noe særlig på lenger Anonymkode: ddd13...71c
Hjertestein Skrevet 23. desember 2016 #4 Skrevet 23. desember 2016 S leit, ts😞 Vet ikke om jeg kan hjelpe med noen råd, vi alle er jo så ulike. Jeg ville snakket med en lærer om dere eller rett og slett til de du var venner med før. Jeg eg slik av person som bare sier det. Eller jeg er mer på å skrive da. Ville sendt de en felles melding på Facebook og sagt hva jeg følte. Dønn ærlig. "Hei jenter😊 Det er litt ubehagelig for meg dette, men jeg må bare spørre. Har jeg gjort noe galt/sagt noe galt? Jeg føler jeg er blitt ekskludert og har det litt vanskelig for tiden. Føler meg veldig ensom og savner dere. Tungt for meg å bli stengt ute og har lyst å ordne opp i det.." eller noe slikt? Har ingenting å tape ihvertfall og om du gjør det så har du prøvd alt!❤
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #5 Skrevet 23. desember 2016 Hva med å prøve å få opp et nettverk utenfor skolen din? Kan det føles bedre? Begynne med nye ting, engasjere deg i noe som interesserer deg? Da får du nye venner av seg selv. Kan være bedre enn klicker og gjenger som ofte danner seg på videregående der alle er usikre på seg selv, sloss om oppmerksomhet etc..i andre sammenhenger er ikke dette like påtrengende. Anonymkode: dbedf...76d
lokmeister2016 Skrevet 23. desember 2016 #6 Skrevet 23. desember 2016 Ts jeg hadde det som deh på VGs følte meg mye alene. Endte opp og vere russ og henge med endel andre folk en de I klassen . Folk jeg møtte I russetiden på try vann osv. Du kan altids vere russ og dra på de møtene da. Du har vel kansje ikke en bekjent du kan prøve og ta kontakt med ?? De enkleste er vel og prøve ta kontakt med noen de måtte jeg. Spørre om og finne på noe me noen andre ?? Spørre om og bli me på buss med noen ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå