Gå til innhold

Forhold på datingsider mellom menn og kvinner.

Hva ser du etter?  

58 stemmer

1. 1. Mål for å være på dating side

• Menn: Ser etter one nigth stands
      1
    • Menn: Ser etter korte forhold (under en måned)
      2
    • Menn: Ser etter lange forhold (over 6 månder)
      7
    • Menn: Ser etter å gifte meg eller langvarig samboerskap
      7
    • Menn: jeg er gift eller i et langvarig forhold så dette kan jeg ikke svare på.
      2
    • Menn: Jeg har gitt opp dating i det hele og det store.
      2
    • kvinne: Ser etter one nigth stands
      3
    • kvinne: Ser etter korte forhold (under en måned)
      0
    • kvinne: Ser etter lange forhold (over 6 månder)
      11
    • kvinne: Ser etter å gifte meg eller langvarig samboerskap
      10
    • kvinne: jeg er gift eller i et langvarig forhold så dette kan jeg ikke svare på.
      6
    • kvinne: Jeg har gitt opp dating i det hele og det store.
      7
  2. 2. opplevelser på dating sider.

• Menn: positivet opplevelse generelt sett
      4
    • Menn: sånn passe
      3
    • Menn: tragisk
      9
    • kvinne: positivet opplevelse generelt sett
      5
    • kvinne: sånn passe
      13
    • kvinne: tragisk
      14
    • Har aldri vært på datingsider.
      10

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor landet ligger på dating sider, virker som de ikke fungerer og er bare tragisk. Det var bare kontakt annonser i avisen, når jeg var ute å datet.   

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gitt opp dating sider i det store og det hele. Det er ikke sikkert jeg har "gitt nok" av meg selv til å få en hel opplevelse av det, men min oppfatning av det er generelt bare tragisk, og jeg føler at 90% av menneskene som er på disse sidene er ute etter ONS eller kortvarige forhold - mens jeg ønsker noe annet enn det. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Dark Angelina skrev:

Jeg har gitt opp dating sider i det store og det hele. Det er ikke sikkert jeg har "gitt nok" av meg selv til å få en hel opplevelse av det, men min oppfatning av det er generelt bare tragisk, og jeg føler at 90% av menneskene som er på disse sidene er ute etter ONS eller kortvarige forhold - mens jeg ønsker noe annet enn det. 

Får det samme inntrykket. Jeg tror at det er alt for mye valg for kvinner, og menn gir opp for ingen svarer. Tror jeg da :(   

Skrevet
1 minutt siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Får det samme inntrykket. Jeg tror at det er alt for mye valg for kvinner, og menn gir opp for ingen svarer. Tror jeg da :(   

Jepp.. tror det er mye rett i det. Så er det nok reale menn på disse sidene, men de vet ikke hvordan de skal gå fram for å kontakte en kvinne fordi "de kåte" mennene som kun er ute etter ONS har skremt vekk alle kvinnene. 

Jeg vet i alle fall med meg selv at jeg ble veldig skeptisk hver gang en mann tok kontakt fordi jeg begynte å tenke at baktanken deres alltid var sex.

• Liker 2
Skrevet

Det er null problem å få seg ONS eller FF via datingsidene. Men et seriøst forhold sitter langt inne, hos de fleste. Det er greit å ha kriterier og stille krav, men jeg har inntrykk av at mange har blitt litt "ødelagt" av det enorme markedet som nå er tilgjengelig. Man søker stadig etter the next best thing. Selv gjør jeg ikke det, får jeg god dialog med en person ønsker jeg ikke snakke med noen andre, eller sveipe. Føler jeg blir distrahert i så fall.

Jeg er ferdig med dating på nett, og dating generelt.

Skrevet

Jeg merker meg iallefall at det er en viss sammenheng mellom tid brukt på slike sider og følelsesmessig avstumpethet. De menn jeg har snakket med om slike sider er enten veldig positive eller veldig negative. De positive er kjekkasene som kan velge og vrake. De negative får nesten ikke treff. De kvinner jeg har snakket med synes generelt det er vanskelig. De mennene de får treff med virker veldig flakkende, og lite interesserte i å binde seg. Og hvorfor skulle de? Det er jo disse som kan velge og vrake, og alltid er ute etter noe bedre eller mer spennende. Jeg styrer unna. Blir for mye bruk og kast-mentalitet.

• Liker 3
Skrevet

Man kan regne med at 99% av mennene bare er ute etter et ligg. Det er lett for menn å si "dere har det så lett. Dere får masse kontakt" joa,men hva slags kontakt?

• Liker 4
Skrevet

Har bare postiv opplevelse med datingsider, med unntak av at jeg har måttet blokkere et par menn som ikke tar et nei for et nei. Selv om det ikke har klaffet så det har blitt den store kjærligheten foreløpig, har jeg møt et par veldig oppegående, hyggelige, kjekke menn. Og ingen av de var bare ut etter et ligg. De mennene som er ute etter korte eventyr har vært lett å luke bort. Og jeg setter veldig pris på å kune sjekke ut at vi er litt på samme sted i livet og har felles interesser FØR man opretter kontakt (bruker ikke Tinder, kun sider der man svarer på mange spøsmål og får match ut fra det). Jeg orker ikke kaste bort tid på en mann for så etter en stund oppdage at han ikke liker barn eller er en sofagris.

Anonymkode: 0b34e...817

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, SunnivaOslo skrev:

Man kan regne med at 99% av mennene bare er ute etter et ligg. Det er lett for menn å si "dere har det så lett. Dere får masse kontakt" joa,men hva slags kontakt?

Nei det regner jeg ikke med. Du har et ganske sexistisk syn på menn, hvis du tror at 99% ønsker bare et ligg. Det fins men som ønsker familie, tro det eller ei gifte seg.

Du bør gjøre noe med de fordommene du har mot menn, menn har et følelse liv og er ikke bare en vandrende dilldo med en pengebok (som en vis feminist sier).     

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, SunnivaOslo skrev:

99 % av de du matcher med, kanskje, men ikke 99 % av alle menn.

Anonymkode: 26f38...04c

• Liker 4
Skrevet

Jeg har brukt TInder i 2015 og 2016. I 2017 satser jeg på å begynne med et par nye fritidsinteresser og se om det kan være bedre. Føler jeg har opplevd absolutt hele spekteret av menn: de desperate som ignorerer det faktum at man ikke har kjemi fordi de så gjerne vil ha dame, de avstumpede som ikke klarer å investere noe, de utålmodige som mener alt må være 150% fra første date, sjonglørene som dater flere på en gang, etc.

Ellers har jeg også møtt et par veldig fine menn, men han ene var visst ikke helt over eksen og han andre skulle flytte utelands. Har vel møtt rundt 15 på to år, forsåvidt ikke så mye, men jeg har snakket en stund med dem alle, så er overrasket over hvor skivebom noen av dem ble.

Anonymkode: 9ac54...243

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

99 % av de du matcher med, kanskje, men ikke 99 % av alle menn.

Anonymkode: 26f38...04c

Rart at veldig mange andre sier det samme som meg da.

Og ps:er ikke på datingsider☺

Skrevet
1 time siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Nei det regner jeg ikke med. Du har et ganske sexistisk syn på menn, hvis du tror at 99% ønsker bare et ligg. Det fins men som ønsker familie, tro det eller ei gifte seg.

Du bør gjøre noe med de fordommene du har mot menn, menn har et følelse liv og er ikke bare en vandrende dilldo med en pengebok (som en vis feminist sier).     

Ok det skal du få lov til å mene☺

Skrevet
11 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Det er fordi de også kun matcher med disse mennene.

Som igjen bekrefter at kvinner flest kun matcher med et lite knippe menn. 

Anonymkode: e3186...54d

Skrevet
25 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Det er ingen som har meninger som deg. Om det er det så er det mindre en 1%. Du er et perfekt eksempel basert på tidligere poster der du kun har semantisk argumentasjon (hva jeg føler er rett) på hva dagens feminisme har blitt.  

Skrevet
27 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Ok det skal du få lov til å mene☺

Du har ganske ekstreme meninger da, har aldri sett deg engang prøve å bake dem opp enste gang. Før i tiden basere man debatter på fakta og ikke følerseler. Det som slår meg rart er det virker som du er spesielt stolt av hate menn spesielt hvite menn som du har postulert før på aktuelt sub forumet. Spesielt den gangen du sa det er liksom greit at immigranter som kommer til Norge som voldtar siden norske menn er like ille.   

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er fordi de også kun matcher med disse mennene.

Som igjen bekrefter at kvinner flest kun matcher med et lite knippe menn. 

Anonymkode: e3186...54d

Lol og det tror du virkelig på?At alle andre menn er håpløse romantikere som bare venter på å bli gift?

Nei,det er ikke snakk om bare matching bia Tinder men også hvem som tar kontakt via sukker...alt er bare sex sex og mer sex.

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 timer siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Du har ganske ekstreme meninger da, har aldri sett deg engang prøve å bake dem opp enste gang. Før i tiden basere man debatter på fakta og ikke følerseler. Det som slår meg rart er det virker som du er spesielt stolt av hate menn spesielt hvite menn som du har postulert før på aktuelt sub forumet. Spesielt den gangen du sa det er liksom greit at immigranter som kommer til Norge som voldtar siden norske menn er like ille.   

Jaha? Når sa jeg det og i hvilken sammenheng? Du vet selv rimelig godt at det du sier ikke er sant,du farer mye med løgner,men det merker man godt når du later som om du er en kvinne,men alle kan se rett igjennom deg og det du skriver.  I tillegg så er du ikke politi☺

Forresten så virker du ganske tåpelig når du er veldig opptatt av å angripe folk. Det er ofte du angriper meg i tråder fordi jeg en gang tok deg skikkelig slik at du ikke hadde noe mer sprøyt å komme med.Så dette er en slags hevntokt fra deg eller hva?Så søtt egentlig!

Kan du prøve å skrive korrekt norsk neste gang du skriver noe til meg?Det er slitsomt å prøve å tolke det du skriver. Og IKKE prøv å dra "jeg har dysleksi "kortet,for det er bare enda en løgn.

Ha en god kveld!

Endret av SunnivaOslo
dobbelt avsnitt
  • Liker 1
Skrevet (endret)
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har brukt TInder i 2015 og 2016. I 2017 satser jeg på å begynne med et par nye fritidsinteresser og se om det kan være bedre. Føler jeg har opplevd absolutt hele spekteret av menn: de desperate som ignorerer det faktum at man ikke har kjemi fordi de så gjerne vil ha dame, de avstumpede som ikke klarer å investere noe, de utålmodige som mener alt må være 150% fra første date, sjonglørene som dater flere på en gang, etc.

Ellers har jeg også møtt et par veldig fine menn, men han ene var visst ikke helt over eksen og han andre skulle flytte utelands. Har vel møtt rundt 15 på to år, forsåvidt ikke så mye, men jeg har snakket en stund med dem alle, så er overrasket over hvor skivebom noen av dem ble.

Anonymkode: 9ac54...243

Ja. Det er mye rart der ute,og gjern de som kaller seg snille gutter blir som monstre når de blir avvist. Men det gjelder andre vei og . Mange damer som bare er ute etter "økonomisk bistand"

Endret av SunnivaOslo
..
Skrevet

Generelt sett så har jeg lite tro på å finne noe seriøst på datingsider, men jeg møtte utrolig nok kjæresten min på Tinder. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...