Gå til innhold

Angst fordi jeg føler jeg har spist for mye usunt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja.. Jeg lever stort sett sunt. Med trening og salater, vegetariske retter og lite sukker. Men de siste 5 dagene, har jeg byttet ut ordentlig mat med iskrem. Jeg har da heller valgt å bare ha to måltider pr dag, pga kaloriene. Egg og grønt til frokost, så 3 scoop iskrem på dagen. Kjæresten kom på besøk i forgårs, og vi har gått på restaurant hver kveld. I går spiste jeg en hel pizza (porsjonpizza) i tillegg til iskrem til dessert. Før der hadde jeg spist en salat med mozzarella. Dagen før der spiste jeg 4 scoop iskrem +belgisk vaffel og en smelta sjokolade plate (halv en). I dag har jeg spist et egg med 1 tomat, pasta penne med hvutløk og parmesan. Vi drar begge fra byen i morgen, og jeg har sååå lyst å prøve en sånn pannekake med iskrem på. Men jeg kommer garantert til å kjøpe os i morgen også.. Klærne har ikke blitt små. Men jeg føler lårene ser større ut når jeg sitter.. Er det psykisk eller er dette nok til å legge på seg?

Anonymkode: 9e62c...429

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er psykisk og kanskje litt vann. Du kan selvfølgelig ikke fortsette å leve slik hver dag fremover, men en gang i blant vil ikke gjøre stort utslag på vekta. En uke med normal mat og et par treningsøkter, så vil du føle deg normal igjen.

Anonymkode: 1780c...2ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...