AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #1 Skrevet 21. desember 2016 Ja.. Jeg lever stort sett sunt. Med trening og salater, vegetariske retter og lite sukker. Men de siste 5 dagene, har jeg byttet ut ordentlig mat med iskrem. Jeg har da heller valgt å bare ha to måltider pr dag, pga kaloriene. Egg og grønt til frokost, så 3 scoop iskrem på dagen. Kjæresten kom på besøk i forgårs, og vi har gått på restaurant hver kveld. I går spiste jeg en hel pizza (porsjonpizza) i tillegg til iskrem til dessert. Før der hadde jeg spist en salat med mozzarella. Dagen før der spiste jeg 4 scoop iskrem +belgisk vaffel og en smelta sjokolade plate (halv en). I dag har jeg spist et egg med 1 tomat, pasta penne med hvutløk og parmesan. Vi drar begge fra byen i morgen, og jeg har sååå lyst å prøve en sånn pannekake med iskrem på. Men jeg kommer garantert til å kjøpe os i morgen også.. Klærne har ikke blitt små. Men jeg føler lårene ser større ut når jeg sitter.. Er det psykisk eller er dette nok til å legge på seg? Anonymkode: 9e62c...429
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #2 Skrevet 21. desember 2016 Det er psykisk og kanskje litt vann. Du kan selvfølgelig ikke fortsette å leve slik hver dag fremover, men en gang i blant vil ikke gjøre stort utslag på vekta. En uke med normal mat og et par treningsøkter, så vil du føle deg normal igjen. Anonymkode: 1780c...2ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå