Gå til innhold

Hunden min er fryktelig trøtt. Hva kan det være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overtok en hund for en uke siden. I dag er han fryktelig trøtt. Vi har riktignok vært i en besøk og gått en lang tur (i tillegg til tisseturer). Han har vært mye mer livlig de andre dagene. Han er 1,5år om det har noe å si. Han reagerer og spisser ørene når han hører rare/skarpe lyder. Men han kom ikke på kjøkkenet som vanlig når jeg lagde mat. Han prøvde heller ikke å tigge ved bordet noe han pleier å gjøre. Har kost litt med han, og ser ut som han nesten ikke orker å åpne øynene så mye. Nesen er kald. 

Lurer på hva dette kan være? Kan det være at han er så trøtt og sliten pga turen (normal lengde)? Eller fordi det gjerne har skjedd mye og en del nye inntrykk ifht at jeg har overtatt han?

Anonymkode: f3c96...a1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs hva du mener med fryktelig trett? En hund i den alderen sover 12  - 16 timer i døgnet.  1 uke i nytt hjem, med nye inntrykk og mye å sette seg inn i, kan jo gjøre hver og en litt sliten :-). Hunder kan også ha gode og dårlige dager. Noen dager mer og andre litt mindre energi.

Hvis det kun er det at hunden sover og er trett ville jeg ikke uroet meg før den har vært sånn i noen dager.

Skrevet

Hunden kan faktisk få en reaksjon på flyttingen. Kanskje den savner sine gamle eiere og er litt deprimert? Bare gi han masse kos, så går det sikkert over etter hvert 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...