AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #1 Skrevet 21. desember 2016 Jeg har blitt kjent med flere innvandrere i det siste, både kvinner og menn, som jeg syns er helt fantastiske mennesker. De har så snille øyne og jeg trives så godt i deres selskap. Så tenker jeg at disse sikkert opplever rasisme pga alle drittsekkene av samme etnisitet som ødelegger for dem, og tanken på at alle nasjonaliteter hadde kommet godt overens i Norge og vesten om det ikke var for alle gjenger som bedriver vold, terror, seksuell trakassering og overfallsvoldtekt er så destruktiv gjør at jeg blir veldig lei meg. Dere som ønsker mer innvandring og hater Listhaug, tenker dere som meg, eller føler dere sympati med drittsekkene også? Anonymkode: c7e19...712
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #2 Skrevet 21. desember 2016 Ønsker du mer innvandring blir det mer kriminalitet. Du ønsker deg altså mer voldtekter, drap og generelt mer utrygghet. Og ikke kom med skrøna om at "nordmenn voldtar mer", innvandrere er overrepresentert på alle type voldtekter. Selvfølgelig vil alle hjelpe folk i nød, men det er konsekvenser på kjøpet, og disse er det ikke alle som er i stand til å ignorere eller godta. Anonymkode: 16d9c...d28 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #3 Skrevet 21. desember 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ønsker du mer innvandring blir det mer kriminalitet. Du ønsker deg altså mer voldtekter, drap og generelt mer utrygghet. Og ikke kom med skrøna om at "nordmenn voldtar mer", innvandrere er overrepresentert på alle type voldtekter. Selvfølgelig vil alle hjelpe folk i nød, men det er konsekvenser på kjøpet, og disse er det ikke alle som er i stand til å ignorere eller godta. Anonymkode: 16d9c...d28 Ja, jeg er enig i dette. Men jeg blir lei meg når jeg tenker på at de innvandrerne som er genuint gode mennesker skal måtte "betale" pga andre drittsekker av samme opphav, og derfor prøver jeg å forstå hvorfor innvandringsvennlige også støtter de kriminelle drittsekkene og i tillegg ønsker mer innvandring, da dette vil gå utover de som er snille og oppfører seg. Så kanskje de som ønsker stor innvandring og beskytter de kriminelle ikke er så snille og gjennomtenkte likevel? Anonymkode: c7e19...712 1
fuglekvitter__ Skrevet 21. desember 2016 #4 Skrevet 21. desember 2016 (endret) 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har blitt kjent med flere innvandrere i det siste, både kvinner og menn, som jeg syns er helt fantastiske mennesker. De har så snille øyne og jeg trives så godt i deres selskap. Så tenker jeg at disse sikkert opplever rasisme pga alle drittsekkene av samme etnisitet som ødelegger for dem, og tanken på at alle nasjonaliteter hadde kommet godt overens i Norge og vesten om det ikke var for alle gjenger som bedriver vold, terror, seksuell trakassering og overfallsvoldtekt er så destruktiv gjør at jeg blir veldig lei meg. Dere som ønsker mer innvandring og hater Listhaug, tenker dere som meg, eller føler dere sympati med drittsekkene også? Anonymkode: c7e19...712 Mulig jeg er blond og dum, men hva betyr etnisitet, og hva er en innvandrer? Er det indianere du mener? Endret 21. desember 2016 av fuglekvitter__
Knutsk Skrevet 21. desember 2016 #5 Skrevet 21. desember 2016 Lovlydige innvandrarar er vel dei som er mest tent med streng politikk, med utvising av kriminelle innvandrarar, osv. 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #6 Skrevet 22. desember 2016 Mamma kom til Norge for 40 år siden. Pappa like etter. Begge to er imot innvandring. Jeg også. Det er fordi de kom da Norge ikke var noe, og alle som kom da var innstilt på å integrere seg. Sakte men sikkert har Norges velstand økt, og det har tiltrukket seg golddiggers. Pappa forlot alt og kom hit med en koffert. Han har jobbet knallhardt. Ingenting er mer frustrerende, enn å se andre innvandrere ikke bidra for de. Mamma er på vei til å bli uføretrygdet, fordi hun har jobbet så hardt. I mellomtiden sitter det en annen kvinne et sted, og nyter godt av skattepengene hennes. Har som sagt ingenting imot de som bidrar, slik som foreldrene mine. Og ingen har noe imot foreldrene mine heller, for de snakker veldig god norsk begge to. Anonymkode: 13218...efa
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #7 Skrevet 22. desember 2016 5 timer siden, fuglekvitter__ skrev: Mulig jeg er blond og dum, men hva betyr etnisitet, og hva er en innvandrer? Er det indianere du mener? Etnisitet er særtrekk for en folkegruppe, f.eks hudfarge og andre genetiske variasjoner. F.eks asiatisk, afro-amerikaner, latino eller arisk er alle eksempler på etnisitet. Innvandrer vil si en som flytter inn eller reiser over grensen. F.eks. en svenske med Svensk statsborgerskap som flytter til Norge vil være en innvandrer. Fordi han flytter inn og bosetter seg i et annet land enn sitt fødested. Anonymkode: 9944b...8f3
Gjest Elseby13 Skrevet 22. desember 2016 #8 Skrevet 22. desember 2016 Jeg er innvandrer og føler meg ikke trakassert pga hva andre gjør. Jeg har bodd i Norge i 40 og ser på meg selv som en god bidragsyter til det norske samfunnet. Jeg vil gjerne ha en streng innvandringspolitikk (men syns Listhaug er en håpløs politiker...). Folk som er ulovlig i Norge eller lyver på alder og forfølgelse bør sendes rett ut.
Gjest Zalo2 Skrevet 22. desember 2016 #9 Skrevet 22. desember 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Mamma kom til Norge for 40 år siden. Pappa like etter. Begge to er imot innvandring. Jeg også. Det er fordi de kom da Norge ikke var noe, og alle som kom da var innstilt på å integrere seg. Sakte men sikkert har Norges velstand økt, og det har tiltrukket seg golddiggers. Pappa forlot alt og kom hit med en koffert. Han har jobbet knallhardt. Ingenting er mer frustrerende, enn å se andre innvandrere ikke bidra for de. Mamma er på vei til å bli uføretrygdet, fordi hun har jobbet så hardt. I mellomtiden sitter det en annen kvinne et sted, og nyter godt av skattepengene hennes. Har som sagt ingenting imot de som bidrar, slik som foreldrene mine. Og ingen har noe imot foreldrene mine heller, for de snakker veldig god norsk begge to. Anonymkode: 13218...efa Det er et skille et sted på 90-tallet +- hvor de som kom før faktisk gjorde en stor innsats for å integrere seg og som faktisk var takknemlig for å få komme. Det er synd at slike som har bidratt og står på skal få kjenne på hets forårsaket av de nyankommne som kun er her for å nyte godt av vår velferd. Er i mot all form for innvandring nå, men har ikke noe i mot de som kom tidligere, slik som dine foreldre. Det man skal være påpasselig med er at ikke de "gode" innvandrerne får så mye hets og blir sammenlignet med de som utnytter oss at de "går over på den andre siden".
Mari Y Skrevet 22. desember 2016 #10 Skrevet 22. desember 2016 På 21.12.2016 den 17.21, AnonymBruker skrev: Jeg har blitt kjent med flere innvandrere i det siste, både kvinner og menn, som jeg syns er helt fantastiske mennesker. De har så snille øyne og jeg trives så godt i deres selskap. Så tenker jeg at disse sikkert opplever rasisme pga alle drittsekkene av samme etnisitet som ødelegger for dem, og tanken på at alle nasjonaliteter hadde kommet godt overens i Norge og vesten om det ikke var for alle gjenger som bedriver vold, terror, seksuell trakassering og overfallsvoldtekt er så destruktiv gjør at jeg blir veldig lei meg. Dere som ønsker mer innvandring og hater Listhaug, tenker dere som meg, eller føler dere sympati med drittsekkene også? Anonymkode: c7e19...712 Jeg er oppvokst med innvandrere, og har ikke så enormt mye problemer med dem. Så jeg kan godt se at det finnes mye fordommer. Jeg er likevel tilhenger av at vi bør ha begrenset asyl og innvandring til Norge, så langt. Jeg kjenner ikke til Sylvi Listhaugs politikk, så kan ikke uttale meg om det. Men det virker som om folk enten elsker henne eller hater henne, avhengig av hvor du står politisk. 1
Gjest Axl Rose Skrevet 22. desember 2016 #11 Skrevet 22. desember 2016 Nei til innvandring, drap, terror, voldtekter, sier nå jeg!!
Gorgonzola Skrevet 22. desember 2016 #12 Skrevet 22. desember 2016 På 21.12.2016 den 17.26, AnonymBruker skrev: Ønsker du mer innvandring blir det mer kriminalitet. Du ønsker deg altså mer voldtekter, drap og generelt mer utrygghet. Og ikke kom med skrøna om at "nordmenn voldtar mer", innvandrere er overrepresentert på alle type voldtekter. Selvfølgelig vil alle hjelpe folk i nød, men det er konsekvenser på kjøpet, og disse er det ikke alle som er i stand til å ignorere eller godta. Anonymkode: 16d9c...d28 Det er slett ingen skrøne. Anbefaler også deg at du leser deg opp på fakta før du slenger ut lettvint søppel. 6 minutter siden, Bootyhunter skrev: Nei til innvandring, drap, terror, voldtekter, sier nå jeg!! Med full innvandringsstopp så forsvinner selvsagt drap, terror og voldtekter Men hey - vi har faktisk innvandringsstopp. Det har vi faktisk hatt i over 35 år. Hva skjer'a? Jo, det som skjer er at du, med mange andre brukere, ikke evner å skille begreper og dermed sauser sammen minst to diskusjoner. Nemlig diskusjonen om vår flyktning- og asylpolitikk OG innvandring. Som altså er to ulike dimensjoner. Stikk den. Til topic: Mitt syn på innvandring: Jeg er for at dagens regime opprettholdes all den tid vi er bundet opp av Schengen. Noe som betyr at arbeidsinnvandringen flyter relativt fritt og markedsstyrt. Med de konsekvenser det medfører. Som bottom line er at en god del litauiske og polske menn jobber under kummerlige forhold og flere av dem dør i arbeidsulykker. Who cares lizzm, de er, tross alt, "bare" menn og i tillegg østeuropeere. En diskusjon om flyktning- og asylpolitikken kan vi selvsagt ta, i en annen tråd, en annen gang. De finnes jo knapt på KG
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå