Jerry Lee Skrevet 3. mars 2017 #1821 Del Skrevet 3. mars 2017 Dør. AnO, du AnO... 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 3. mars 2017 #1822 Del Skrevet 3. mars 2017 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Dør. AnO, du AnO... 😀 Hva mente du nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. mars 2017 #1823 Del Skrevet 3. mars 2017 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: Hva mente du nå? At du som vanlig rekker å poste før Jærri får sagt noe... Charles/Nelson akkurat nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 3. mars 2017 #1824 Del Skrevet 3. mars 2017 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: At du som vanlig rekker å poste før Jærri får sagt noe... Charles/Nelson akkurat nå. Takk for svar Kanskje jeg har blitt tankeleser? (Jeg tøyser bare. Det er jo tilfeldig hvilken av sangene som kommer opp, jeg velger ut) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. mars 2017 #1825 Del Skrevet 3. mars 2017 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: Takk for svar Kanskje jeg har blitt tankeleser? (Jeg tøyser bare. Det er jo tilfeldig hvilken av sangene som kommer opp, jeg velger ut) Ja, men du rekker å poste nesten før folk får uttrykt ønsket sitt. 😀 Nå trur jeg at jeg lener meg tilbake og observerer andres ønsker litt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 3. mars 2017 #1826 Del Skrevet 3. mars 2017 (endret) 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Ja, men du rekker å poste nesten før folk får uttrykt ønsket sitt. 😀 Nå trur jeg at jeg lener meg tilbake og observerer andres ønsker litt. Tusen takk for blomst og klem Ha en fortsatt fin kveld alle sammen Endret 3. mars 2017 av An0nymBruker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. mars 2017 #1827 Del Skrevet 3. mars 2017 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: Tusen takk Ha en fortsatt fin kveld alle sammen Håper flere ønsker seg eller poster musikk som passer i en nattklubb. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattvandreren Skrevet 3. mars 2017 #1828 Del Skrevet 3. mars 2017 Ble bare nettkrøll hos meg nå...Nesten umulig å få inn siden. Kan bare takke for god musikk, og heller finne senga. Ønsker dere en riktig god natt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. mars 2017 #1829 Del Skrevet 3. mars 2017 Natta nattvandreren 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 3. mars 2017 #1830 Del Skrevet 3. mars 2017 (endret) God natt alle sammen Endret 3. mars 2017 av An0nymBruker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. mars 2017 #1831 Del Skrevet 3. mars 2017 4 minutter siden, Nattvandreren skrev: Ble bare nettkrøll hos meg nå...Nesten umulig å få inn siden. Kan bare takke for god musikk, og heller finne senga. Ønsker dere en riktig god natt God natt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. mars 2017 #1832 Del Skrevet 3. mars 2017 Clapton er så bra. 😀 - " Under the boardwalk " er innspilt av mange...til og med av Bruce Willis. Originalen med The Drifters er vel fortsatt best..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 3. mars 2017 #1833 Del Skrevet 3. mars 2017 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 3. mars 2017 #1834 Del Skrevet 3. mars 2017 3 minutter siden, Jerry Lee skrev: Clapton er så bra. 😀 - " Under the boardwalk " er innspilt av mange...til og med av Bruce Willis. Originalen med The Drifters er vel fortsatt best..... Værsågod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. mars 2017 #1835 Del Skrevet 3. mars 2017 Snille AnO. Nå må andre mase på deg så jeg kan slutte... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 3. mars 2017 #1836 Del Skrevet 3. mars 2017 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Snille AnO. Nå må andre mase på deg så jeg kan slutte... Jeg finner nok senga snart Jeg ble jo bare sittende å lytte til musikk og poste litt her i tråden. Tusen takk til deg og alle dere andre for hyggelig selskap God natt og sov godt og drøm søtt alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. mars 2017 #1837 Del Skrevet 3. mars 2017 1 minutt siden, An0nymBruker skrev: Jeg finner nok senga snart Jeg ble jo bare sittende å lytte til musikk og poste litt her i tråden. Tusen takk til deg og alle dere andre for hyggelig selskap God natt og sov godt og drøm søtt alle sammen So, AnO... save the last dance for me... 😉 ( The Drifters) Natta og sov godt med musikalske drømmer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 3. mars 2017 #1838 Del Skrevet 3. mars 2017 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: So, AnO... save the last dance for me... 😉 ( The Drifters) Natta og sov godt med musikalske drømmer. Tusen takk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. mars 2017 #1839 Del Skrevet 3. mars 2017 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 3. mars 2017 #1840 Del Skrevet 3. mars 2017 Ipaden streiker på sånne tråder dessverre om det er for tett med videoer. Omlastet fire ganger nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå