Rumle Skrevet 3. mars 2017 #1801 Del Skrevet 3. mars 2017 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattvandreren Skrevet 3. mars 2017 #1802 Del Skrevet 3. mars 2017 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Du får be noen poste den. Er du rette mannen å be? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 3. mars 2017 #1803 Del Skrevet 3. mars 2017 Værsågod dere 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. mars 2017 #1804 Del Skrevet 3. mars 2017 Akkurat nå, Nattvandreren skrev: Er du rette mannen å be? Sorry. Kan ikke poste. Men kjære AnO, som poster før vi vanlig dødelige rekker å tenke, har gjort det alt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattvandreren Skrevet 3. mars 2017 #1805 Del Skrevet 3. mars 2017 (endret) Akkurat nå, An0nymBruker skrev: Værsågod dere Takk takk takk Skulle gjerne gitt deg 1000 pluss Sitter på et sted med r*va nett som faller ut hele tiden, men jeg må bare prøve til jeg får den til å spille Endret 3. mars 2017 av Nattvandreren 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. mars 2017 #1806 Del Skrevet 3. mars 2017 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. mars 2017 #1807 Del Skrevet 3. mars 2017 7 minutter siden, An0nymBruker skrev: Det er fint at du også synes at det er koselig med musikk Alle er velkommen til å poste musikk og å komme med musikkønsker Når vi er innom Ray... Hans original av What'd I say / live. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 3. mars 2017 #1808 Del Skrevet 3. mars 2017 3 minutter siden, Nattvandreren skrev: Takk takk takk Sitter på et sted med r*va nett som faller ut hele tiden, men jeg må bare prøve til jeg får den til å spille Bare hyggelig Håper at nettet ditt blir bedre snart. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 3. mars 2017 #1809 Del Skrevet 3. mars 2017 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Når vi er innom Ray... Hans original av What'd I say / live. Jeg fant den før jeg leste det du skrev nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. mars 2017 #1810 Del Skrevet 3. mars 2017 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: Jeg fant den før jeg leste det du skrev nå Overraskende... not. Du ER gal, du... ..på Besteste måten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 3. mars 2017 #1811 Del Skrevet 3. mars 2017 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Overraskende... not. Du ER gal, du... ..på Besteste måten. Neida Det var bare tilfeldig at jeg så den videoen og tenkte at dere ville like den 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. mars 2017 #1812 Del Skrevet 3. mars 2017 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: Neida Det var bare tilfeldig at jeg så den videoen og tenkte at dere ville like den Uansett...takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 3. mars 2017 #1813 Del Skrevet 3. mars 2017 3 minutter siden, Jerry Lee skrev: Uansett...takk. Bare hyggelig Kos dere videre Vi sees Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 3. mars 2017 #1814 Del Skrevet 3. mars 2017 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. mars 2017 #1815 Del Skrevet 3. mars 2017 1 minutt siden, An0nymBruker skrev: Aah. Du husker du har gitt Jærri denne før? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. mars 2017 #1816 Del Skrevet 3. mars 2017 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 3. mars 2017 #1817 Del Skrevet 3. mars 2017 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattvandreren Skrevet 3. mars 2017 #1818 Del Skrevet 3. mars 2017 Med fare for å være litt søtladen på tidligkvelden, jeg har et liiiite ønske. Er det lov å engasjere til slow dance så tidlig og etterspørre kveldens DJ om Seven spanish angels...? Jeg er litt søtsuppe nå, jeg vet det... Er litt lite teknisk begavet, så jeg klarer aldri å få inn videoene fra youtube på forumet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 3. mars 2017 #1819 Del Skrevet 3. mars 2017 1 minutt siden, Nattvandreren skrev: Med fare for å være litt søtladen på tidligkvelden, jeg har et liiiite ønske. Er det lov å engasjere til slow dance så tidlig og etterspørre kveldens DJ om Seven spanish angels...? Jeg er litt søtsuppe nå, jeg vet det... Er litt lite teknisk begavet, så jeg klarer aldri å få inn videoene fra youtube på forumet Værsågod og denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 3. mars 2017 #1820 Del Skrevet 3. mars 2017 Akkurat nå, Nattvandreren skrev: Med fare for å være litt søtladen på tidligkvelden, jeg har et liiiite ønske. Er det lov å engasjere til slow dance så tidlig og etterspørre kveldens DJ om Seven spanish angels...? Jeg er litt søtsuppe nå, jeg vet det... Er litt lite teknisk begavet, så jeg klarer aldri å få inn videoene fra youtube på forumet Det finnes en duett av denne med Ray Charles og Willie Nelson faktisk... Pluss et par andre. Håper versjonen du mener er en jeg ikke har hørt. ☺ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå