Gå til innhold

Nattklubb! Selvbetjent når bartender ikke er tilstede. Med forbehold om midlertidig stengt for regnskap og renhold.

Zenobia

Anbefalte innlegg

Dr. Ops skrev (1 minutt siden):

Takker for hyggelig, znar vizitt. Denne doktoren må finne senga.

God aften :sove:

God aften doktor :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maskinfører skrev (3 minutter siden):

Absinte er merkelige greier den er grønn :) 

Aldri prøvd men opplevd kompiser bli helt 🥴🥴🥴🥴 av det 😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Fint å høre om 😊

Min egen far kommer fra gammel avholdskommune men der muttern vokste opp var det en del festing.

Kan du og spille trekkspill? 😀

Gammel avholdskommune ja :) ja var mye festing før har hørt noen historier fra pappa samt de historiene pappa hørte fra bestefar og de var jo ganske ville :)  joa jeg kan vel noen strofer jeg også  men ikke noe vi skal reise til lokalet med :) har ca 10 trekkspill i hus :) eldste fra før krigen :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (4 minutter siden):

Selv favoritt bartenderen* min på Aku Aku klarte ikke å gjøre en blå drink god :fnise:

*=tenk: Christina Hendricks med Silya stil. Og ga meg alltid klem. :klem:

Vakker bartender på innsiden og utsiden med andre ord :jepp:

Maskinfører skrev (3 minutter siden):

God aften doktor :) 

God aften :laugh: 

.... nå logger jeg av.....:ninja:

Endret av Dr. Ops
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Ops skrev (Akkurat nå):

Vakker bartender på innsiden og utiden med andre ord :jepp:

Ja, flott dame 😊

God natt gode doktor 😴

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Aldri prøvd men opplevd kompiser bli helt 🥴🥴🥴🥴 av det 😑

Hehe fikk en flaske av en fra Bosnia en gang var seige greier :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Gammel avholdskommune ja :) ja var mye festing før har hørt noen historier fra pappa samt de historiene pappa hørte fra bestefar og de var jo ganske ville :)  joa jeg kan vel noen strofer jeg også  men ikke noe vi skal reise til lokalet med :) har ca 10 trekkspill i hus :) eldste fra før krigen :) 

Så kult 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Ops skrev (1 minutt siden):

Vakker bartender på innsiden og utsiden med andre ord :jepp:

God natt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (6 timer siden):

Ja rom og cola er godt 😊

Jeg pleier å gå for vodka og appelsinjuice sjøl når jeg skal ha en enkel longdrink innimellom ølene (eller GT hvis det er varmt) men rom og cola er og godt 😊

Jeg er ikke så glad i rom. Meeen gjett hvem som har besøkt rom-museet i Catano Puerto Rico😂 Man startet touren med en drink da! Da liker jeg museet litt bedre! 😂 Og ennå kan jeg forskjell på rom og cola og cuba libre🤓

Endret av Frøkenfryden
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (3 minutter siden):

Jeg er ikke så glad i rom. Meeen gjett hvem som har besøkt rom-museet i Catano Puerto Rico😂 Man startet touren med en drink da! Da liker jeg museet litt bedre! 😂 Og ennå kan jeg forskjell på rom og cola og cuba libre🤓

Jeg som er 50% sjørøver, hadde trivdes på et rom-museum. Rom og Cola er cuba libre uten lime, men cuba libre er også kokain, tror jeg. 🦜

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (Akkurat nå):

Jeg som er 50% sjørøver, hadde trivdes på et rom-museum. Rom og Cola er cuba libre uten lime, men cuba libre er også kokain, tror jeg. 🦜

Haha! Jupp, rett med limen! Husker vi så en info-film i kinosal også. Eller.. rom-reklame var det vel egentlig😂 Dampende dansende mennesker som drakk rom🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (8 minutter siden):

Haha! Jupp, rett med limen! Husker vi så en info-film i kinosal også. Eller.. rom-reklame var det vel egentlig😂 Dampende dansende mennesker som drakk rom🥳

Rom-kino? vet ikke om jeg elsker det eller synes det burde vært på en … bar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (2 minutter siden):

Rom-kino? vet ikke om jeg elsker det eller synes det burde vært på en … bar?

Film om rom.. for å lære. Som del av museumstouren😀

Tror det var min eneste kulturelle opplevelse den ferien😂 14 dager.. bada og drakk vin og spiste resten😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Tror det var min eneste kulturelle opplevelse den ferien😂 14 dager.. bada og drakk vin og spiste resten😂

Jeg er ikke en kloster/slott/grotte type dame, men jeg er som deg – samler gjerne en kulturting 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Helene1982 skrev (Akkurat nå):

Jeg er ikke en kloster/slott/grotte type dame, men jeg er som deg – samler gjerne en kulturting 😂

Samme her.. er på pinlig lite severdigheter på ferie.. pleier å si til Mann at jeg jo ikke blir akutt interessert i arkitektur av å ta en flytur. Så blir litt sånn FRP-ferie😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (10 minutter siden):

Samme her.. er på pinlig lite severdigheter på ferie.. pleier å si til Mann at jeg jo ikke blir akutt interessert i arkitektur av å ta en flytur. Så blir litt sånn FRP-ferie😂😂😂

Jeg dro til Asia med min venninne for mange år siden, og vi skulle til phi phi island. jeg ønsket å se monkey beach. Vi hadde selvsagt feilberegnet, og var kjempefyllesyke. Vi halvsov på båten, da hun vekket meg og sa at jeg hadde et kamerastativ på hodet. Det var en gjeng japanske turister som hadde rigget seg til på hodene våre, mens vi sov. Min venninne var fortsatt dårlig da vi kom frem, så jeg dro ut alene. Jeg snakket med en bartender som også jobbet på en turistbåt til monkey beach. Han fortalte at dagen da tsunamien traff øya, var det ingen aper der, og ingen forstod hvorfor. Neste dag tok han med hele turistbåten inn på stranden, da jeg hadde sagt at jeg ønsket å se monkey beach. Severdigheter er også mennesker er min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (31 minutter siden):

Rom-com?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...