Gå til innhold

Nattklubb! Selvbetjent når bartender ikke er tilstede. Med forbehold om midlertidig stengt for regnskap og renhold.

Zenobia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Supersol

Det er mye is her ser jeg. Skal drikke meg drita og spise masse is på denne nattklubben. Jeg er på slankekur, men det sies at man ikke legger på seg av isen og alkoholen på denne nattklubben. :essen2: :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå når en til (meg) dukket opp her inne, passer kanskje denne låten, eller hva @Supersol?

Tittelen var i hvettfall godt beskrivende.

Endret av Dr. A. Kula
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Supersol
40 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Nå når en til (meg) dukket opp her inne, passer kanskje denne låten, eller hva @Supersol?

Passende tittel ja :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi fått opp stemningen litt, rytme i kroppen og kanskje gulvet frister for kroposlig bevegelse til monotone rytmer som i denne tittelen? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Supersol
43 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Er det bare en is til deg? Jeg fikk en sånn is som på bildet isted. Har stappet den i meg nå. Fikk den i baren. Fikk gratis øl også....:ol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Supersol
2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Da har vi fått opp stemningen litt, rytme i kroppen og kanskje gulvet frister for kroposlig bevegelse til monotone rytmer som i denne tittelen? 

Jeg danser til den nå. :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, Supersol skrev:

Er det bare en is til deg? Jeg fikk en sånn is som på bildet isted. Har stappet den i meg nå. Fikk den i baren. Fikk gratis øl også....:ol:

Ja, @Hoppetaujenta fristet med lakris-softis i går, men visste ikke hvor den var å få tak i. Helt krise!

Hva med en tango

under hypnose?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Supersol
1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev:

Ja, @Hoppetaujenta fristet med lakris-softis i går, men visste ikke hvor den var å få tak i. Helt krise!

Hva med en tango

under hypnose?

Det hørtes sprøtt ut, men ok da...:skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Supersol
2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Hva med en tango

under hypnose?

Jeg fikk sånn is som på bildet. Skal spise en til snart :essen2:  smakte lakrisis når jeg var barn, men har aldri smakt lakrissoftis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den du siterte sist er en gammel dansk vaffel - med guf og flødebolle- og er vanlig i isutsalg i Danmark.

Noen musikkønsker?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Supersol
1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev:

Den du siterte sist er en gammel dansk vaffel - med guf og flødebolle- og er vanlig i isutsalg i Danmark.

Noen musikkønsker?

Hmmm....hva med Macarena? Det er en gammel 90 talls partylåt. Da blir det dannmarkstur på meg til sommeren. Så helt sinnsvak god ut den isen. Regner med at fløtebolle er nesten samme som kokosbolle. I kombinasjon med is, jordbærsaus og iskjeks tenker jeg den er god ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Supersol
4 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Here we go.

Og ja flødebolle er kokosbolle uten kokosstrø.

Supersol danser og spiser is samtidig. :skya::essen2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...