Dr. A. Kula Skrevet 9. januar 2017 #941 Del Skrevet 9. januar 2017 Plutselig bestilt: Oxygene trilogy - 40th annivesary deluxe box 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 9. januar 2017 #942 Del Skrevet 9. januar 2017 16 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Men da står "gammel vaffel" på islisten, med guf og flødebolle. @An0nymBruker dette betyr det! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2017 #943 Del Skrevet 9. januar 2017 Her blir det liv! Raj Raj... Anonymkode: a42f2...486 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 9. januar 2017 #944 Del Skrevet 9. januar 2017 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supersol Skrevet 9. januar 2017 #945 Del Skrevet 9. januar 2017 Hva skjer her? Åpner ikke nattklubben klokka ni? Hvorfor fester dere allerede nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supersol Skrevet 9. januar 2017 #946 Del Skrevet 9. januar 2017 Det er mye is her ser jeg. Skal drikke meg drita og spise masse is på denne nattklubben. Jeg er på slankekur, men det sies at man ikke legger på seg av isen og alkoholen på denne nattklubben. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supersol Skrevet 9. januar 2017 #947 Del Skrevet 9. januar 2017 3 timer siden, Dr. A. Kula skrev: @An0nymBruker dette betyr det! Den isen skal jeg kjøpe på nattklubben ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 9. januar 2017 #948 Del Skrevet 9. januar 2017 (endret) Nå når en til (meg) dukket opp her inne, passer kanskje denne låten, eller hva @Supersol? Tittelen var i hvettfall godt beskrivende. Endret 9. januar 2017 av Dr. A. Kula 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 9. januar 2017 #949 Del Skrevet 9. januar 2017 Kunsten å bråke: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supersol Skrevet 9. januar 2017 #950 Del Skrevet 9. januar 2017 40 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Nå når en til (meg) dukket opp her inne, passer kanskje denne låten, eller hva @Supersol? Tittelen var i hvettfall godt beskrivende. Passende tittel ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 9. januar 2017 #951 Del Skrevet 9. januar 2017 Da har vi fått opp stemningen litt, rytme i kroppen og kanskje gulvet frister for kroposlig bevegelse til monotone rytmer som i denne tittelen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supersol Skrevet 9. januar 2017 #952 Del Skrevet 9. januar 2017 43 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Nå når en til (meg) dukket opp her inne, passer kanskje denne låten, eller hva @Supersol? Tittelen var i hvettfall godt beskrivende. Er det bare en is til deg? Jeg fikk en sånn is som på bildet isted. Har stappet den i meg nå. Fikk den i baren. Fikk gratis øl også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supersol Skrevet 9. januar 2017 #953 Del Skrevet 9. januar 2017 2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Da har vi fått opp stemningen litt, rytme i kroppen og kanskje gulvet frister for kroposlig bevegelse til monotone rytmer som i denne tittelen? Jeg danser til den nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 9. januar 2017 #954 Del Skrevet 9. januar 2017 17 minutter siden, Supersol skrev: Er det bare en is til deg? Jeg fikk en sånn is som på bildet isted. Har stappet den i meg nå. Fikk den i baren. Fikk gratis øl også.... Ja, @Hoppetaujenta fristet med lakris-softis i går, men visste ikke hvor den var å få tak i. Helt krise! Hva med en tango under hypnose? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supersol Skrevet 9. januar 2017 #955 Del Skrevet 9. januar 2017 1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev: Ja, @Hoppetaujenta fristet med lakris-softis i går, men visste ikke hvor den var å få tak i. Helt krise! Hva med en tango under hypnose? Det hørtes sprøtt ut, men ok da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supersol Skrevet 9. januar 2017 #956 Del Skrevet 9. januar 2017 2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Ja, @Hoppetaujenta fristet med lakris-softis i går, men visste ikke hvor den var å få tak i. Helt krise! Hva med en tango under hypnose? Jeg fikk sånn is som på bildet. Skal spise en til snart smakte lakrisis når jeg var barn, men har aldri smakt lakrissoftis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 9. januar 2017 #957 Del Skrevet 9. januar 2017 Den du siterte sist er en gammel dansk vaffel - med guf og flødebolle- og er vanlig i isutsalg i Danmark. Noen musikkønsker? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supersol Skrevet 9. januar 2017 #958 Del Skrevet 9. januar 2017 1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev: Den du siterte sist er en gammel dansk vaffel - med guf og flødebolle- og er vanlig i isutsalg i Danmark. Noen musikkønsker? Hmmm....hva med Macarena? Det er en gammel 90 talls partylåt. Da blir det dannmarkstur på meg til sommeren. Så helt sinnsvak god ut den isen. Regner med at fløtebolle er nesten samme som kokosbolle. I kombinasjon med is, jordbærsaus og iskjeks tenker jeg den er god ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 9. januar 2017 #959 Del Skrevet 9. januar 2017 Here we go. Og ja flødebolle er kokosbolle uten kokosstrø. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supersol Skrevet 9. januar 2017 #960 Del Skrevet 9. januar 2017 4 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Here we go. Og ja flødebolle er kokosbolle uten kokosstrø. Supersol danser og spiser is samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå