Jerry Lee Skrevet 2. januar 2017 #761 Del Skrevet 2. januar 2017 Du poster fortere enn Jærri kan svare du, AnO. 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. januar 2017 #762 Del Skrevet 2. januar 2017 (endret) Skøyeraktig. 😀 Liker'n bedre med JLL, seff. 😉 Til ca5. 😊 Endret 2. januar 2017 av Jerry Lee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 2. januar 2017 #763 Del Skrevet 2. januar 2017 Jeg ønsker dere en fin dag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. januar 2017 #764 Del Skrevet 2. januar 2017 4 minutter siden, An0nymBruker skrev: Jeg ønsker dere en fin dag Elsker den scenen, og filmen. ☺ Chuck Berry...."Ce la vie" (eller noe...) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. januar 2017 #765 Del Skrevet 2. januar 2017 Fortsatt fin dag, AnO. ☺ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 2. januar 2017 #766 Del Skrevet 2. januar 2017 12 minutter siden, Jerry Lee skrev: Skøyeraktig. 😀 Liker'n bedre med JLL, seff. 😉 Til ca5. 😊 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: Fortsatt fin dag, AnO. ☺ Tusen takk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. januar 2017 #767 Del Skrevet 2. januar 2017 (endret) den første har jeg aldri hørt. Dauer her. 😂 Hele verden sier motherFUCKER, Jerry sier konsekvent motherHUMPER. FOR en tekst. Tusen takk, AnO, for at du ga meg noe nytt. Endret 2. januar 2017 av Jerry Lee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 2. januar 2017 #768 Del Skrevet 2. januar 2017 (endret) 9 minutter siden, Jerry Lee skrev: den første har jeg aldri hørt. Dauer her. 😂 Hele verden sier motherFUCKER, Jerry sier konsekvent motherHUMPER. FOR en tekst. Tusen takk, AnO, for at du ga meg noe nytt. Så fint at det ble positivt for deg Jeg har ikke hørt gjennom sangene før jeg postet de, så jeg visste ikke at det var slikt stygt språk i de. Jeg ønsker deg og alle andre her en fin dag Endret 2. januar 2017 av An0nymBruker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. januar 2017 #769 Del Skrevet 2. januar 2017 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: Så fint at det ble positivt for deg Jeg har ikke hørt gjennom sangene før jeg postet de, så jeg visste ikke at det var slikt stygt språk i de. Jeg ønsker deg og alle andre her en fin dag Ja. Dette var gøy. Å oppdage noe man aldri har hørt. 😀 Og..han har ALLTID brukt det uttrykket. Ikke bare her. ☺ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #770 Del Skrevet 2. januar 2017 Høh? Er alle nattklubb-gåerne fremdeles så bakfulle, at dere har glemt å komme hit i kveld ? Anonymkode: a42f2...486 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. januar 2017 #771 Del Skrevet 4. januar 2017 *svinse rundt og gjøre plassen nyvasket og fin igjen* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. januar 2017 #772 Del Skrevet 4. januar 2017 Vaska bort akevitten har'a, og. 😠 Det er jaffal tomt. 😡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. januar 2017 #773 Del Skrevet 4. januar 2017 ...og siden eier ser ut til å ha rømt fra Kontrolløren blir'e vel ikke bestilt inn mer... 😣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. januar 2017 #774 Del Skrevet 4. januar 2017 Det har aldri vært noen selvfølge at Mr. Lewis var i god form eller i godt humør på konserter, show eller TV-opptredener. Han har kastet whiskyen og colaflasker på søster Linda og bandmedlemmer, han har pælma tente sigarer på kamerafolk som "forstyrret og gikk i veien", han kunne banne og skjelle ut alt av arrangører, band og publikum. Han har forlatt show og intervjuer i drittsinne. Han har opptrådt dritings og neddopa. Virkelig levd opp til ryktet som vanskelig, selvsentrert rockestjerne. Som han selvfølgelig er... Derfor er tv-showet "A salute to the Killer (1983)" så bra...ydmyk og i godt humør. Og med stor respekt for alle stjernegjestene. 😀 Goodness, gracious..... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 4. januar 2017 #775 Del Skrevet 4. januar 2017 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: Det har aldri vært noen selvfølge at Mr. Lewis var i god form eller i godt humør på konserter, show eller TV-opptredener. Han har kastet whiskyen og colaflasker på søster Linda og bandmedlemmer, han har pælma tente sigarer på kamerafolk som "forstyrret og gikk i veien", han kunne banne og skjelle ut alt av arrangører, band og publikum. Han har forlatt show og intervjuer i drittsinne. Han har opptrådt dritings og neddopa. Virkelig levd opp til ryktet som vanskelig, selvsentrert rockestjerne. Som han selvfølgelig er... Derfor er tv-showet "A salute to the Killer (1983)" så bra...ydmyk og i godt humør. Og med stor respekt for alle stjernegjestene. 😀 Goodness, gracious..... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. januar 2017 #776 Del Skrevet 4. januar 2017 Nettopp, kjære AnO. 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 4. januar 2017 #777 Del Skrevet 4. januar 2017 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Nettopp, kjære AnO. 😀 Ha en fin dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. januar 2017 #778 Del Skrevet 4. januar 2017 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: Ha en fin dag Du, også. 😀 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 4. januar 2017 #779 Del Skrevet 4. januar 2017 1 time siden, Jerry Lee skrev: Du, også. 😀 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. januar 2017 #780 Del Skrevet 4. januar 2017 Hvem fa'an har spydd i Starck'en? 😠 Det er jo uspillbart. Hva vil Zenobia si, nå? 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå