Jerry Lee Skrevet 26. desember 2016 #521 Del Skrevet 26. desember 2016 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: Åh Både puben og vinkjelleren er låst av helt til i morgen kveld, ikke sant @Hoppetaujenta Døh...ikke bland hu oppi dette, da. Hu drekker ikke. Og hu vasker bare her. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 26. desember 2016 #522 Del Skrevet 26. desember 2016 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Døh...ikke bland hu oppi dette, da. Hu drekker ikke. Og hu vasker bare her. Vi kan ikke risikere at Nattklubben mister skjenkebevilgningen. Kontrollørene kan dessuten dukke opp når som helst. Nå må jeg ordne med noen saker, og kommer trolig innom senere i kveld. Takk for i ettermiddag Kos dere videre med god musikk og god mat Vi sees 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 26. desember 2016 #523 Del Skrevet 26. desember 2016 Hehe. Oh, behave Jerry! Næsj!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 26. desember 2016 #524 Del Skrevet 26. desember 2016 Godt jeg har nøkkel til drikkevarekjeller'n... 😎 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2016 #525 Del Skrevet 26. desember 2016 Nå som @Jerry Lee har slått seg løs blant drikkevarene, så er det vel fint lite igjen til oss andee ? Anonymkode: a42f2...486 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 26. desember 2016 #526 Del Skrevet 26. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå som @Jerry Lee har slått seg løs blant drikkevarene, så er det vel fint lite igjen til oss andee ? Anonymkode: a42f2...486 Vel...en slant av dette og hint blir det vel... 😉 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. desember 2016 #527 Del Skrevet 26. desember 2016 (endret) ((Jerry drikker de lagrede urinprøvene, men det har jeg ikke tenkt å opplyse om. )) 1 time siden, An0nymBruker skrev: Både puben og vinkjelleren er låst av helt til i morgen kveld, ikke sant @Hoppetaujenta Det stemmer det. Her holder vi oss innenfor norsk lov! 1 time siden, Jerry Lee skrev: Og hu vasker bare her. Her syns vi å merke en nedsettende holdning til vaskepersonell...kan det stemme? Jeg vil bare få gjøre oppmerksom på at uten den arbeidstakergruppen, hadde hele bar og nattklubbavdelingen (+ kjøkken) blitt stengt TVERT! Vi er meget verdifulle over hele jordkloden. "HU" har dessuten ansvaret for inn og utkasting, pluss kontrollrommet for overvåkning av lokalene. Trakkassører kan fort nok komme ut med begge beina først....og de kommer ikke inn igjen. *fnyys* Endret 26. desember 2016 av Hoppetaujenta 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 26. desember 2016 #528 Del Skrevet 26. desember 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: ((Jerry drikker de lagrede urinprøvene, men det har jeg ikke tenkt å opplyse om. )) Det stemmer det. Her holder vi oss innenfor norsk lov! Her syns vi å merke en nedsettende holdning til vaskepersonell...kan det stemme? Jeg vil bare få gjøre oppmerksom på at uten den arbeidstakergruppen, hadde hele bar og nattklubbavdelingen (+ kjøkken) blitt stengt TVERT! Vi er meget verdifulle over hele jordkloden. "HU" har dessuten ansvaret for inn og utkasting, pluss kontrollrommet for overvåkning av lokalene. Trakkassører kan fort nok komme ut med begge beina først....og de kommer ikke inn igjen. *fnyys* Og jeg som takket for musikk, og ønsket det god romjul... 😢 Ikke vaska du bak starckars Starck, heller. 😣 Nuuh, veel... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. desember 2016 #529 Del Skrevet 26. desember 2016 Jeg har vasket over alt tenk. Puss brillene dine og...God Romjul. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 26. desember 2016 #530 Del Skrevet 26. desember 2016 3 timer siden, An0nymBruker skrev: Hei Mari Det er hyggelig at du er med her Er det denne versjonen? Denne synes jeg at er fin Var CD- utgivelsen fra 1979😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 26. desember 2016 #531 Del Skrevet 26. desember 2016 Og nå spiller jeg Wham til ære for George Michael. Måtte han hvile i fred. Så...gikk fra ACDC til WASP og til pop. På en hel kveld. Sånn går no dagan, her i heimen😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 27. desember 2016 Forfatter #532 Del Skrevet 27. desember 2016 På 25.12.2016 den 19.06, ståpels skrev: Gratulerer med et flott sted Tasen tukk! På 25.12.2016 den 19.06, ståpels skrev: Når åpner det? Dørene til nattklubben har vært åpne hele tiden. Men baren har vært stengt. Den 27. kommer jeg innom utover engang.. varetelling Baren vil åpne som normalt kl 21 på kvelden. Er ikke varetellingen ferdig 27., fortsetter den 28. På 25.12.2016 den 20.38, ståpels skrev: En nattklubb uten bar?? Hvilke fasiliteter har nattklubben ut over en stengt bar? Varmestue for de som trenger det. 14 timer siden, Hoppetaujenta skrev: *svinse rundt og gjøre lokalet innbydende og ryddig igjen* Jeg gjør det med glede. Juleglede faktisk. Veldig glad for det, kjære Hoppe! Jeg må passe på på å få deg innskrevet i HI. 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje det egentlig burde ha vært døgnåpent her inne ? Det er jo tross alt jul, bare en gang i året. Anonymkode: a42f2...486 Jeg har annonsert at nattklubben er et fristed fra jula. Jeg har tydeligvis ikke gjort en særlig god jobb med å gi tydelig beskjed 9 timer siden, An0nymBruker skrev: Vi kan jo høre med innehaveren @Zenobia om hva hun tenker om det Nattklubben stenger aldri dørene (siden jeg ikke kan stenge tråden ), men alkoholserveringen er vi restriktiv med 6 timer siden, Hoppetaujenta skrev: ((Jerry drikker de lagrede urinprøvene, men det har jeg ikke tenkt å opplyse om. )) Det stemmer det. Her holder vi oss innenfor norsk lov! Her syns vi å merke en nedsettende holdning til vaskepersonell...kan det stemme? Jeg vil bare få gjøre oppmerksom på at uten den arbeidstakergruppen, hadde hele bar og nattklubbavdelingen (+ kjøkken) blitt stengt TVERT! Vi er meget verdifulle over hele jordkloden. "HU" har dessuten ansvaret for inn og utkasting, pluss kontrollrommet for overvåkning av lokalene. Trakkassører kan fort nok komme ut med begge beina først....og de kommer ikke inn igjen. *fnyys* Hør, hør! Glad dere har funnet dere til rette her Jeg etterlyser nå en gif. Nærmere bestemt en discokule-gif. Jeg kan ikke å lage sånt. Jeg skal gå ut i den store verdensveven og se om jeg finner en schtiiilig én. @Rumle vet kanskje noe om sånt? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 27. desember 2016 #533 Del Skrevet 27. desember 2016 Her er det bare å finne seg en kule: http://bestanimations.com/Music/MirrorBalls/MirrorBalls.html 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 27. desember 2016 Forfatter #534 Del Skrevet 27. desember 2016 (endret) Takk, @Dr. A. Kula Da har jeg funnet opptil flere, og valgt én. Men har problemer med å få til å lime inn.. Forsøker igjen.. Endret 27. desember 2016 av Zenobia gif!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 27. desember 2016 Forfatter #535 Del Skrevet 27. desember 2016 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 27. desember 2016 #536 Del Skrevet 27. desember 2016 14 timer siden, Hoppetaujenta skrev: ((Jerry drikker de lagrede urinprøvene, men det har jeg ikke tenkt å opplyse om. )) Men å lagre urinprøver i krokene og kjeller'n på et serveringssted ser Mattilsynet gjennom fingrene med...? Hæ?? 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 27. desember 2016 #537 Del Skrevet 27. desember 2016 Tullebukk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 27. desember 2016 #538 Del Skrevet 27. desember 2016 Tru om en av mine trofaste musikkvideopostere er våkne... ☺ Sku gjerne sett og hørt "Lewis Boogie"... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 27. desember 2016 #539 Del Skrevet 27. desember 2016 .....og gjerne "My Rockin' Boogie" med Luca Sestak. (i rød trøye)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 27. desember 2016 #540 Del Skrevet 27. desember 2016 Koselig å se deg igjen @Zenobia Har du hatt det fint i jula? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå