Gå til innhold

Nattklubb! Selvbetjent når bartender ikke er tilstede. Med forbehold om midlertidig stengt for regnskap og renhold.

Zenobia

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, An0nymBruker skrev:

Åh :)

Både puben og vinkjelleren er låst av helt til i morgen kveld, ikke sant @Hoppetaujenta :jepp:

Døh...ikke bland hu oppi dette, da. Hu drekker ikke.

Og hu vasker bare her.  :lur: :jepp:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

Døh...ikke bland hu oppi dette, da. Hu drekker ikke.

Og hu vasker bare her.  :lur: :jepp:

Vi kan ikke risikere at Nattklubben mister skjenkebevilgningen. Kontrollørene kan dessuten dukke opp når som helst.

Nå må jeg ordne med noen saker, og kommer trolig innom senere i kveld.

Takk for i ettermiddag :hjerte:

Kos dere videre med god musikk og god mat :hjerte:

Vi sees :klem:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå som @Jerry Lee har slått seg løs blant drikkevarene, så er det vel fint lite igjen til oss andee ?

:skaal:

Anonymkode: a42f2...486

Vel...en slant av dette og hint blir det vel...   😉

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

((Jerry drikker de lagrede urinprøvene, men det har jeg ikke tenkt å opplyse om. :lur: ))                         :skratte:

1 time siden, An0nymBruker skrev:

Både puben og vinkjelleren er låst av helt til i morgen kveld, ikke sant   @Hoppetaujenta :jepp:

Det stemmer det. Her holder vi oss innenfor norsk lov! :tommelopp: 

1 time siden, Jerry Lee skrev:

Og hu vasker bare her.  

Her syns vi å merke en nedsettende holdning til vaskepersonell...kan det stemme? Jeg vil bare få gjøre oppmerksom på at uten den arbeidstakergruppen, hadde hele bar og nattklubbavdelingen (+ kjøkken) blitt stengt TVERT! 

Vi er meget verdifulle over hele jordkloden. :opplyser:  "HU" har dessuten ansvaret for inn og utkasting, pluss kontrollrommet for overvåkning av lokalene. Trakkassører kan fort nok komme ut med begge beina først....og de kommer ikke inn igjen. *fnyys* 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

((Jerry drikker de lagrede urinprøvene, men det har jeg ikke tenkt å opplyse om. :lur: ))                         :skratte:

Her syns vi å merke en nedsettende holdning til vaskepersonell...kan det stemme? Jeg vil bare få gjøre oppmerksom på at uten den arbeidstakergruppen, hadde hele bar og nattklubbavdelingen (+ kjøkken) blitt stengt TVERT! 

Vi er meget verdifulle over hele jordkloden. :opplyser:  "HU" har dessuten ansvaret for inn og utkasting, pluss kontrollrommet for overvåkning av lokalene. Trakkassører kan fort nok komme ut med begge beina først....og de kommer ikke inn igjen. *fnyys* 

Og jeg som takket for musikk, og ønsket det god romjul...   😢

Ikke vaska du bak starckars Starck, heller.  😣

Nuuh, veel...   :sukk:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, An0nymBruker skrev:

Hei Mari :)

Det er hyggelig at du er med her :hjerte:

Er det denne versjonen?

Denne synes jeg at er fin

Var CD- utgivelsen fra 1979😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå spiller jeg Wham til ære for George Michael. Måtte han hvile i fred. 

Så...gikk fra ACDC til WASP og til pop. På en hel kveld. Sånn går no dagan, her i heimen😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.12.2016 den 19.06, ståpels skrev:

Gratulerer med et flott sted :) 

Tasen tukk! :takke:

På 25.12.2016 den 19.06, ståpels skrev:

Når åpner det?

Dørene til nattklubben har vært åpne hele tiden. Men baren har vært stengt.

Den 27. kommer jeg innom utover engang.. varetelling :jepp:  Baren vil åpne som normalt kl 21 på kvelden. Er ikke varetellingen ferdig 27., fortsetter den 28.

På 25.12.2016 den 20.38, ståpels skrev:

En nattklubb uten bar?? Hvilke fasiliteter har nattklubben ut over en stengt bar?

Varmestue for de som trenger det.

14 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

*svinse rundt og gjøre lokalet innbydende og ryddig igjen*   Jeg gjør det med glede. Juleglede faktisk. :jepp: 

Veldig glad for det, kjære Hoppe! Jeg må passe på på å få deg innskrevet i HI.

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det egentlig burde ha vært døgnåpent her inne ?

Det er jo tross alt jul, bare en gang i året. :nisse:

Anonymkode: a42f2...486

Jeg har annonsert at nattklubben er et fristed fra jula. Jeg har tydeligvis ikke gjort en særlig god jobb med å gi tydelig beskjed :fnise: 

9 timer siden, An0nymBruker skrev:

Vi kan  jo høre med innehaveren @Zenobia om hva hun tenker om det :jepp:

Nattklubben stenger aldri dørene (siden jeg ikke kan stenge tråden ;) ), men alkoholserveringen er vi restriktiv med  :Nikke:

6 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Hør, hør!

Glad dere har funnet dere til rette her :laugh:

Jeg etterlyser nå en gif. Nærmere bestemt en discokule-gif. Jeg kan ikke å lage sånt. Jeg skal gå ut i den store verdensveven og se om jeg finner en schtiiilig én. :rope:  @Rumle vet kanskje noe om sånt?  :lillesky:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, @Dr. A. Kula Da har jeg funnet opptil flere, og valgt én. Men har problemer med å få til å lime inn..

Forsøker igjen..

Endret av Zenobia
gif!!
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Men å lagre urinprøver i krokene og kjeller'n på et serveringssted ser Mattilsynet gjennom fingrene med...? Hæ??  😜

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tru om en av mine trofaste musikkvideopostere er våkne...  ☺

Sku gjerne sett og hørt "Lewis Boogie"...   :sjenert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...