Zenobia Skrevet 21. desember 2016 Forfatter #21 Del Skrevet 21. desember 2016 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: Jeg foreslår @Dr. A. Kula til bartenderjobben. Han er en meget klok mann som vet svært mye, og jeg tror ikke at du kan finne noen som er bedre egnet enn han. Han er allerede DJ, så det kan jo bli travelt for ham? Men han kan være innkjøpsansvarlig for sterk-øl? Eller hva sier doktoren? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 21. desember 2016 Forfatter #22 Del Skrevet 21. desember 2016 1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev: Jeg er desverre ingen bartender, har ikke peiling på å blande drinker. Er mye flinkere på å drikke fluidiumene. Ser at du greide å smette innom med et svar som gikk meg hus forbi. Er nok flere (som undertegnede) som vil sitte ved bardisken, heller enn å stå bak, ja 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 21. desember 2016 #23 Del Skrevet 21. desember 2016 2 minutter siden, Zenobia skrev: Han er allerede DJ, så det kan jo bli travelt for ham? Men han kan være innkjøpsansvarlig for sterk-øl? Eller hva sier doktoren? Dersom han ikke har tid eller ikke ønsker jobben, kanskje du kan lage en tråd der du utlyser ledige stillinger i Forumnattklubben, med link til denne tråden? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 21. desember 2016 #24 Del Skrevet 21. desember 2016 Her skal vi føle oss i live, ikke noe gamlehjem her i gården. Musikken må være dansbar, som denne: 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 21. desember 2016 #25 Del Skrevet 21. desember 2016 Fyrer opp en mer ungdommelig låt før jeg tar en liten pause. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 21. desember 2016 Forfatter #26 Del Skrevet 21. desember 2016 13 minutter siden, An0nymBruker skrev: Dersom han ikke har tid eller ikke ønsker jobben, kanskje du kan lage en tråd der du utlyser ledige stillinger i Forumnattklubben, med link til denne tråden? Jeg har allerede utlyst stillingen i HI; det får holde. Ellers blir det en bar med selvbetjening (inntil mannskap er på plass ) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. desember 2016 #27 Del Skrevet 21. desember 2016 *tasse storøyd inn med sin nyinnkjøpte pipette i hånda* Er dette for et sted da? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 21. desember 2016 #28 Del Skrevet 21. desember 2016 (endret) Disse står klar kl 21 i kveld, og da er det bare å forsyne seg og snacks må vi ha Værsågod! Det er bare å begynne å forsyne seg med snacks mens dere venter på at drikken kan serveres Endret 21. desember 2016 av An0nymBruker 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 21. desember 2016 #29 Del Skrevet 21. desember 2016 (endret) 5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: *tasse storøyd inn med sin nyinnkjøpte pipette i hånda* Er dette for et sted da? Hei Kjøpte inn disse Og du kan bruke pipetten på alt som du ønsker å smake! Endret 21. desember 2016 av An0nymBruker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 21. desember 2016 Forfatter #30 Del Skrevet 21. desember 2016 5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: *tasse storøyd inn med sin nyinnkjøpte pipette i hånda* Er dette for et sted da? Spesielt til æresgjest Hoppe Har du noen alkoholfrie favoritter vi eventuelt kan by på? Takk til @Dr. A. Kula for musikk. Me sjåast/høyrast. @An0nymBruker meget godt jobbet! Jeg reserverer drink nr. 4 fra venstre fra det øverste bildet (riktig farve ) Jeg tar også en liten forumpause nå. Tilbake når nattklubben åpner 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 21. desember 2016 #31 Del Skrevet 21. desember 2016 Her er bare et lite utvalg av det som står på bakrommet, klart til å serveres 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 21. desember 2016 #32 Del Skrevet 21. desember 2016 Der var det rødvin også, da tenker jeg vi snart får besøk av @Raven.WritingDesk også. Kanskje hun vil stå (bak) i bardisken? Eller bidra med 🎶 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 21. desember 2016 #33 Del Skrevet 21. desember 2016 Litt oppvarming/ventemusikk 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. desember 2016 #34 Del Skrevet 21. desember 2016 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 21. desember 2016 #35 Del Skrevet 21. desember 2016 @Zenobia Noen har snakket om forumjulebord. Er det naturlig å holde også julebordet her i disse lokalene? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 21. desember 2016 #36 Del Skrevet 21. desember 2016 1 time siden, Zenobia skrev: Jeg har allerede utlyst stillingen i HI; det får holde. Ellers blir det en bar med selvbetjening (inntil mannskap er på plass ) Du har rett i det Jeg tenker på @O.G. og at det hadde vært fint om hun også blir med her i kveld. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 21. desember 2016 #37 Del Skrevet 21. desember 2016 Aldersgrense er det her a? Nattklubb fra 21 til 3? For gamlinga dette da Hvor har de åpent til 6? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 21. desember 2016 #38 Del Skrevet 21. desember 2016 Mer musikk før vi åpner 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 21. desember 2016 Forfatter #39 Del Skrevet 21. desember 2016 47 minutter siden, An0nymBruker skrev: @Zenobia Noen har snakket om forumjulebord. Er det naturlig å holde også julebordet her i disse lokalene? Julebord på nattklubb? Er ikke dette mer et sted man går etter julebordet? De som vil åpne restaurant, må gjerne gjøre det, og invitere de sultne Ellers er jeg glad for alle fristedene man ikke har denne juletrengselen 25 minutter siden, canacas skrev: Aldersgrense er det her a? Nattklubb fra 21 til 3? For gamlinga dette da Hvor har de åpent til 6? Kjære canacas, hvis du tar over baren klokka 03, kan du holde åpent så lenge du har tørste gjester Skal endre overskriften nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 21. desember 2016 #40 Del Skrevet 21. desember 2016 1 minutt siden, Zenobia skrev: Julebord på nattklubb? Er ikke dette mer et sted man går etter julebordet? De som vil åpne restaurant, må gjerne gjøre det, og invitere de sultne Ellers er jeg glad for alle fristedene man ikke har denne juletrengselen Du har rett i det du sier 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå