Gå til innhold

Nattklubb! Selvbetjent når bartender ikke er tilstede. Med forbehold om midlertidig stengt for regnskap og renhold.

Zenobia

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Zenobia skrev:

:ler:

Satt du i det pokerlaget?

Kanskje du blir stressa av å være dobbeltarbeidene (pianist og dørvakt) :fnise:

Hvem vet? Inte du, inte jag...

Men kontroller er aldri til det gode!  😡

((Fort, Zeno! Gjem alt som ikke er deklarert eller betalt moms for....ja, og det ulovlige...))

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Zenobia skrev:

Aha! Da må vi finne en innkjøpsansvarlig som sørger for å ha sånt på lager :jepp: Regner med at det ordnes til i aften.

Nå ble jeg litt mistenksom her altså; skal jeg bestikke skjenkekontrolløren? :ohmy:

Kommer du tilbake som gjest i aften, skal du få en "on the house" for på denne nattklubben er det alltid fri bar :nigo: 

I aften kommer jeg tilbake, med mine venner fra andre offentlige innstanser. Men ikke fortell noen at du har blitt tipset om storkontroll i aften. 

Hilsen de7

Anonymkode: 73162...de7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Zenobia skrev:

@Dr. A. Kula Artig at Cocktail var på den lista :skya: Og Donna er jo bare helt dronning på den andre låten :danse: 

Glad det falt i smak :nori:

Åpner klokka 21, Jerry :lillesky: Da kan du forsyne deg med både det ene og det andre. @Nietsoj var bartender i går, og er vi heldige, står han i baren i aften også :jepp:   Vedr. syltelabber vet jeg ikke hva man kan lure unna på bakrommet (mulig du kan ta en tur og titte selv), men dette er altså en nattklubb; ikke en restaurant. Kanskje en idé med en egen restaurant-tråd? Chez Jerry? Jeg vil gjerne være gjest.

Kan vi ikke kombinere bar og restaurant i de samme lokalene? Restaurant på dagtid og nattklubb på kveldstid, eller med overlappende åpningstider, ved at restauranten er i naborommet til baren eller evt i andre etasje.

Jeg foreslår dette fordi jeg har inntrykk av at når folk først trives i en tråd, er det jo greit å fortsette med flere aktiviteter i samme tråd.

Forslag til navn på stedet:

Zenobias Pianobar

Zenobias Pianobar og spiseri

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I aften kommer jeg tilbake, med mine venner fra andre offentlige innstanser. Men ikke fortell noen at du har blitt tipset om storkontroll i aften. 

Hilsen de7

:fart2::angry::bond::jolie::rasende::scorpis::kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jerry Lee skrev:

:fart2::angry::bond::jolie::rasende::scorpis::kjefte:

Du er i trøbbel allerede, unge mann. Denne typen oppførsel overfor offentlig sjenkekontrollør, tyder ikke godt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er i trøbbel allerede, unge mann. Denne typen oppførsel overfor offentlig sjenkekontrollør, tyder ikke godt. 

Gå deg bort!  :jolie:

(( men.."unge mann" ??... er kontrolløren en kontrollørske ,  muligens?  😛))

Endret av Jerry Lee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

Gå deg bort!  :jolie:

(( men.."unge mann"... er kontrolløren en kontrollørske ,  muligens?  😛))

I så fall kan du kanskje forføre henne?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, An0nymBruker skrev:

I så fall kan du kanskje forføre henne?

Mhm...alt for at Zenobias uregelmessigheter ikke avsløres....   :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hilsen de7

Takk for tipset :ninja:

8 minutter siden, An0nymBruker skrev:

Kan vi ikke kombinere bar og restaurant i de samme lokalene? Restaurant på dagtid og nattklubb på kveldstid, eller med overlappende åpningstider, ved at restauranten er i naborommet til baren eller evt i andre etasje.

Det er jeg imot :( Poenget var at dette er et FRISTED, med aldersgrense. Her skal ingen tanter komme å fortelle hva man kan og ikke kan si eller drikke eller gjøre.

Blir det restaurant, kommer mange kokker fort til å lage mye søl :angry:

Men du kan jo åpne en restaurant-tråd, evt. med egen bar?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

Mhm...alt for at Zenobias uregelmessigheter ikke avsløres....   :fnise:

Mine?!  Jeg har mitt på det tørre :jolie:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, An0nymBruker skrev:

Jeg foreslår dette fordi jeg har inntrykk av at når folk først trives i en tråd, er det jo greit å fortsette med flere aktiviteter i samme tråd.

Forslag til navn på stedet:

Zenobias Pianobar

Zenobias Pianobar og spiseri

:Nikke:  :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Zenobia skrev:

Ser man det, ikke verst. Denne unge mannen har kanskje ikke helt rentmel i sine bæreposer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Zenobia skrev:

Det er jeg imot :( Poenget var at dette er et FRISTED, med aldersgrense. Her skal ingen tanter komme å fortelle hva man kan og ikke kan si eller drikke eller gjøre.

Jeg forstår. Det var bare et forslag.

Jeg håper at noen andre starter restauranttråd med restaurant kanskje i nabobygget til nattklubben? Eller blir det søl av det også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Zenobia skrev:

Det har jeg ikke sett.

Men driter i det..for jeg fikk piano.  😀

Og vil beskytte denne lugubre virksomheten din.

*kontrollører får derfor døra midt i trynet!  :Nikke:*

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, An0nymBruker skrev:

Jeg forstår. Det var bare et forslag.

Jeg håper at noen andre starter restauranttråd med restaurant kanskje i nabobygget til nattklubben? Eller blir det søl av det også?

Nei, det er jo akkurat det jeg foreslår :Nikke:   Jeg tenkte for eksempel på Chez Jerry, men han tente ikke helt på idéen. Kan ikke du starte én, da? Jeg kan absolutt starte en for deg, men vil ikke ta noe ansvar for hvordan den utvikler seg. Vad tycks?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter noen slurker at pærebrusen ser jeg bare en luguberhet her, nemlig en ung mann med mel i begge sine Rema poser. Hvilket mel det er han har i sine poser, kan vi spekulere i. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, Zenobia skrev:

Nei, det er jo akkurat det jeg foreslår :Nikke:   Jeg tenkte for eksempel på Chez Jerry, men han tente ikke helt på idéen. Kan ikke du starte én, da? Jeg kan absolutt starte en for deg, men vil ikke ta noe ansvar for hvordan den utvikler seg. Vad tycks?

Men hva Fanden er Chez Jerry, daa. ..??

Vil jo bare spise syltelabber, drikke akevitt og denge et piano...   😯

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Zenobia skrev:

Men døren mellom restauranten og baren kunne jo være låst, og det kan bli mye skøy :jepp: og action også (ved at kontrollørene kommer akkurat når noen av restaurantgjestene vært og lusket i bakrommet på baren eller i vinkjelleren og har sneket med seg en kasse akevitt opp til restauranten som ikke har skjenkebevilgning på sterkere saker enn vin)  dersom noen sniker seg i mellom lokalene :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er dette ein døgnåpen nattklubb kanskje ?

:mynona:

Anonymkode: a42f2...486

Ikke egentlig, sier eier.

Låser deg inn bakveien, jeg...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...