Gå til innhold

Nattklubb! Selvbetjent når bartender ikke er tilstede. Med forbehold om midlertidig stengt for regnskap og renhold.

Zenobia

Anbefalte innlegg

@An0nymBruker Det var planen her også. Sitte i baren og surfe på nett :fnise: 

1 minutt siden, Nietsoj skrev:

Jeg er ikke den fødte bartender, men har gått på kurset "love my tender" i bar overkropp - kanskje det holder for kveldens oppgave?

Jeg vil påstå du er kvalifisert! Vil det si at du serverer lettere antrukket? :laugh: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Zenobia skrev:

@An0nymBruker Det var planen her også. Sitte i baren og surfe på nett :fnise: 

Jeg vil påstå du er kvalifisert! Vil det si at du serverer lettere antrukket? :laugh: 

Er ikke så sikker på at så mange vil ha glede av den overkroppen i dag, så ifører meg hvit silkeskjorte og bermuda shorts

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, An0nymBruker skrev:

Hva skjer på nyåret?

Settes prisene ned?

Syntes svaret passet best i denne tråden, så jeg flyttet spørsmålet hit, så slipper de ikke fullt så alkoholentusiastiske all spritpraten.

Svar: Fordi jeg bor grisgrendt, og det er LANGT til nærmeste pol, bestiller jeg én gang i kvartalet fra nettbutikken til Vinmonopolet. Grunnen til at jeg kjøpte en rødvinsflaske i dag, var for å prøvesmake før jeg kjøper inn flere kartonger uten å vite om årgangen er god.

Så får jeg hele herligheten levert på døren :jepp:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Zenobia skrev:

Syntes svaret passet best i denne tråden, så jeg flyttet spørsmålet hit, så slipper de ikke fullt så alkoholentusiastiske all spritpraten.

Svar: Fordi jeg bor grisgrendt, og det er LANGT til nærmeste pol, bestiller jeg én gang i kvartalet fra nettbutikken til Vinmonopolet. Grunnen til at jeg kjøpte en rødvinsflaske i dag, var for å prøvesmake før jeg kjøper inn flere kartonger uten å vite om årgangen er god.

Så får jeg hele herligheten levert på døren :jepp:

Takk for svar! :blomst:

Det er veldig smart av deg :)

Jeg håper at den smaker :vin:

Jeg håpet at prisene skulle settes ned. Men etter google-søk så jeg at regjeringen har foreslått økning av avgiftene på bl.a. alkoholholdig drikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Nietsoj skrev:

Er ikke så sikker på at så mange vil ha glede av den overkroppen i dag, så ifører meg hvit silkeskjorte og bermuda shorts

Det er da bartenderkostyme så godt som noen! Faktisk en klassiker av en film (jeg ikke kommer på tittelen på i farten der de har noe sånt)

@Rumle :hallo:  Husker du filmtitler? Hva slags klassiker av en film foregår i en bar??

Fant den! Cocktail!

1224365_drinks-de-cinema-para-brindar-na

Endret av Zenobia
Fant filmtittelen
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter ikke den Tom Cruise filmen "Cocktail"? 

Fant i hvertfall en spilleliste som er navngitt "Cocktail" (varer nesten 6 timer, så da er DJ jobben gjort for i kveld)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Zenobia skrev:

Det er da bartenderkostyme så godt som noen! Faktisk en klassiker av en film (jeg ikke kommer på tittelen på i farten der de har noe sånt)

@Rumle :hallo:  Husker du filmtitler? Hva slags klassiker av en film foregår i en bar??

Fant den! Cocktail!

1224365_drinks-de-cinema-para-brindar-na

Husker filmen, men ikke tittelen, eller nå gjør jeg jo - etter du skrev det :ler: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Dr. A. Kula skrev:

Heter ikke den Tom Cruise filmen "Cocktail"? 

Fant i hvertfall en spilleliste som er navngitt "Cocktail" (varer nesten 6 timer, så da er DJ jobben gjort for i kveld)

:tommelopp:  Skal si du fikset den biffen!  Om @Jerry Lee kommer innom for å kjærtegne klaviaturet, setter vi bare lista på pause.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Rumle skrev:

Husker filmen, men ikke tittelen, eller nå gjør jeg jo - etter du skrev det :ler: 

(hun fikk litt hjelp)

7 minutter siden, Zenobia skrev:

:tommelopp:  Skal si du fikset den biffen!  Om @Jerry Lee kommer innom for å kjærtegne klaviaturet, setter vi bare lista på pause.

Det er en god deal. Kanskje jeg kan noe i baren i kveld. Glemte (nesten) helt ut å forsyne meg i går.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ba oss om å være så snill å prøvesmake disse flaskene i kveld  :wow:

VERDENS MEST EKSKLUSIVE SAMLING: The Dalmore Paterson Collection er den mest eksklusive, men også den dyreste samlingen med whisky som er å få tak i. Men regn med å måtte bla opp hvis du vil sikre deg de eksklusive herlighetene. Foto: The Dalmore

(Det skotske destilleriet The Dalmore har samlet 12 gamle whiskyflasker bestående av årgangswhisky datert fra årene 1926 til 1990.

Disse kan bli dine om du blar opp den nette sum av 987.500 britiske pund –  i underkant av ni millioner kroner.)

Endret av An0nymBruker
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

(hun fikk litt hjelp)

Det er en god deal. Kanskje jeg kan noe i baren i kveld. Glemte (nesten) helt ut å forsyne meg i går.

Jeg fikk hjelp av Duckduckgo; hintet ditt kom for sent, men tanken var god :arwen: 

@Nietsoj står for traktementet :cowboy:

Endret av Zenobia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk inn på Topp 50 listen for Norge på Spotify, og der ligger jammen Starboy fra Cocktail listen før i dag, @Zenobia. Den du likte så godt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Dr. A. Kula skrev:

Tidlig kveld på vertskapet i kveld, men baren er åpen og musikkønsker kan fasiliteres. 

Har du noe Parov Stelar? :jepp: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...