Zenobia Skrevet 18. februar 2017 Forfatter #1621 Del Skrevet 18. februar 2017 *skynder seg å overdøve drikkeviser med dunk-dunk musikk*: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PaN Skrevet 18. februar 2017 #1622 Del Skrevet 18. februar 2017 1 minutt siden, Zenobia skrev: *skynder seg å overdøve drikkeviser med dunk-dunk musikk*: Hva skjer om jeg klikker på den der knappen nå da, tar det meg til Spotify sin side? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 18. februar 2017 Forfatter #1623 Del Skrevet 18. februar 2017 Akkurat nå, TigerGutten skrev: Hva skjer om jeg klikker på den der knappen nå da, tar det meg til Spotify sin side? Hvis du ikke har Spotify på PC-en, vet jeg ikke. Den åpner sangen i Spotify om du har det. Prøv? Tror den spiller halvannet minutt av sangen om det ikke er noen Spotify-kobling. Se hva som skjer? Evt. prøv litt "Dutch courage" først. (Alkohol) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 18. februar 2017 #1624 Del Skrevet 18. februar 2017 10 minutter siden, Jerry Lee skrev: Uff.... Hva som er uff? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 18. februar 2017 #1625 Del Skrevet 18. februar 2017 5 minutter siden, TigerGutten skrev: Danse danse?? Fine rytmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PaN Skrevet 18. februar 2017 #1626 Del Skrevet 18. februar 2017 1 minutt siden, Zenobia skrev: Hvis du ikke har Spotify på PC-en, vet jeg ikke. Den åpner sangen i Spotify om du har det. Prøv? Tror den spiller halvannet minutt av sangen om det ikke er noen Spotify-kobling. Se hva som skjer? Evt. prøv litt "Dutch courage" først. (Alkohol) Har ikke spotify nei, men kan søke den på youtube om de har den der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 18. februar 2017 Forfatter #1627 Del Skrevet 18. februar 2017 Akkurat nå, Bootyhunter skrev: Hva som er uff? Jeg tenker sangteksten var litt på kanten. Men vi har fikset akkurat det *dunk-dunk musikken går i bakgrunnen* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PaN Skrevet 18. februar 2017 #1628 Del Skrevet 18. februar 2017 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: Fine rytmer Må være fine rytmer på nattklubber Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 18. februar 2017 #1629 Del Skrevet 18. februar 2017 11 minutter siden, Jerry Lee skrev: " If tomorrow never comes and the sun won't ever shine. ... It won't matter with me. 'Cause when she went away my world ended that day. So I don't care if tomorrow never comes! " " My lonely mind wanders back to days of used to be. My broken heart cries out for you. And if I can't have you near, I can't go on, my dear. So I don't care if tomorrow never comes! " 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 18. februar 2017 #1630 Del Skrevet 18. februar 2017 1 minutt siden, TigerGutten skrev: Har ikke spotify nei, men kan søke den på youtube om de har den der? Det finnes en knapp å trykke på for å få spotify, etter at du har trykket på playknappen i spotifymusikkinnlegget. (Jeg har ikke forsøkt det selv ennå, men det går nok bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 18. februar 2017 #1631 Del Skrevet 18. februar 2017 2 minutter siden, Bootyhunter skrev: Hva som er uff? Det meste. Men det går seg til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 18. februar 2017 #1632 Del Skrevet 18. februar 2017 3 minutter siden, Zenobia skrev: Jeg tenker sangteksten var litt på kanten. Men vi har fikset akkurat det *dunk-dunk musikken går i bakgrunnen* Den er da ikke så ille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 18. februar 2017 Forfatter #1633 Del Skrevet 18. februar 2017 1 minutt siden, TigerGutten skrev: Har ikke spotify nei, men kan søke den på youtube om de har den der? Ja, søk ivei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Axl Rose Skrevet 18. februar 2017 #1634 Del Skrevet 18. februar 2017 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Det meste. Men det går seg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 18. februar 2017 Forfatter #1635 Del Skrevet 18. februar 2017 Rock this party Bob Sinclair var ikke helt bortevekkisen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 18. februar 2017 #1636 Del Skrevet 18. februar 2017 Akkurat nå, Bootyhunter skrev: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PaN Skrevet 18. februar 2017 #1637 Del Skrevet 18. februar 2017 jay or nay? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 18. februar 2017 Forfatter #1638 Del Skrevet 18. februar 2017 Her er det plass for noe for enhver smak, @TigerGutten Jeg er ikke helt på 80-tallet, men da jeg var tenåring, var jeg det. Her er noe for hodeslengerne: Og en takk! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PaN Skrevet 18. februar 2017 #1639 Del Skrevet 18. februar 2017 1 minutt siden, Zenobia skrev: Her er det plass for noe for enhver smak, @TigerGutten Jeg er ikke helt på 80-tallet, men da jeg var tenåring, var jeg det. Her er noe for hodeslengerne: Og en takk! Har ikke særlig til hår å kunne slenge med, men hører på musikken nå da for å se hva jeg syns om dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 18. februar 2017 Forfatter #1640 Del Skrevet 18. februar 2017 Og én for den triste 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå