Zenobia Skrevet 21. desember 2016 #1 Del Skrevet 21. desember 2016 (endret) Alle tørste Alle tørste Fra og med søndag 22. september 2019 er @Luna Llena daglig leder for Nattklubben Nattklubb-eier Zenobia trer mer i bakgrunnen (der hun uansett har vært lenge ) Vi har wi-fi! Du kan godt sitte i baren og henge i en annen tråd @Jerry Lee som pianist @Dr. A. Kula DJ Rengjøringshjelp @Hoppetaujenta andre har også bidratt Tilkallingshjelp @An0nymBruker Dypt savnet! Regnskap: @Dr. Ops Nattklubben har mange gode stamkunder og gode hjelpere. Søker fremdeles etter en bartender. Må ha psykologisk innsikt, og tid til å lytte til andre folks problemer. @Nietsoj kommer oss til unnsetning enn så lenge. Utkastere: Moderatorer på vakt Vi har ikke matserving. Anbefaler KåGe-restauranten Endret 13. mars 2020 av Zenobia Daglig leder 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 21. desember 2016 Forfatter #2 Del Skrevet 21. desember 2016 @Rumle Finner du en barinnredning som virker innbydende? @Hoppetaujenta Det skal være et rikholdig utvalg av alkoholfritt her også 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 21. desember 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 21. desember 2016 18 minutter siden, An0nymBruker skrev: Tullebukker, som her? Dette må vel være med på nattklubben? Absolutt! Så jeg limte svaret inn her, jeg 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 21. desember 2016 #4 Del Skrevet 21. desember 2016 1 minutt siden, Zenobia skrev: Absolutt! Så jeg limte svaret inn her, jeg Flott! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. desember 2016 #5 Del Skrevet 21. desember 2016 6 minutter siden, Zenobia skrev: @Rumle Finner du en barinnredning som virker innbydende? --- Kan dette være noe? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 21. desember 2016 #6 Del Skrevet 21. desember 2016 Eller er det mer sånn? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 21. desember 2016 Forfatter #7 Del Skrevet 21. desember 2016 Jatakk til øverste barbilde, men vi må jo ha koselige sittegrupper også! Flott jobba 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 21. desember 2016 Forfatter #8 Del Skrevet 21. desember 2016 Og nærbilde av diverse favoritt-fluidium Her er mye å ta tak i Noen innspill om åpningstid? Ellers går jeg for 21. Personalet må kunne møtes utenom for å diskutere innkjøp & sånn. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 21. desember 2016 #9 Del Skrevet 21. desember 2016 Da starter vi motorene i musikkbåsen: 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 21. desember 2016 #10 Del Skrevet 21. desember 2016 (endret) Disse? (Denne absinten er 60% og selges i Norge) Endret 8. januar 2017 av An0nymBruker 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 21. desember 2016 Forfatter #11 Del Skrevet 21. desember 2016 @An0nymBruker Yes! Tolker det som en søknad til bartenderjobben? Du er jo en svært vennlig og forståelsesfull sjel 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 21. desember 2016 Forfatter #12 Del Skrevet 21. desember 2016 Og takker til @Dr. A. Kula som gir oss musikk til arbe' i denne "før vi åpner baren"-perioden. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 21. desember 2016 #13 Del Skrevet 21. desember 2016 (endret) 3 minutter siden, Zenobia skrev: @An0nymBruker Yes! Tolker det som en søknad til bartenderjobben? Du er jo en svært vennlig og forståelsesfull sjel Takk for tilliten Jeg kan være tilkallingsvakt Noen som er mer kyndig enn meg i serveringsbransjen, bør nok ha hovedansvaret som bartender, @Zenobia Endret 21. desember 2016 av An0nymBruker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 21. desember 2016 #14 Del Skrevet 21. desember 2016 Vi må ha noe (sterkt) øl også, @An0nymBruker! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 21. desember 2016 #15 Del Skrevet 21. desember 2016 Akkurat nå, Dr. A. Kula skrev: Vi må ha noe (sterkt) øl også, @An0nymBruker! Det har du rett i Kan du ta deg av den biten? Du har mye, mye mer greie på øl enn meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 21. desember 2016 #16 Del Skrevet 21. desember 2016 Her må det testes både musikk og drikking: 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 21. desember 2016 #17 Del Skrevet 21. desember 2016 9 minutter siden, Zenobia skrev: @An0nymBruker Yes! Tolker det som en søknad til bartenderjobben? Du er jo en svært vennlig og forståelsesfull sjel Jeg foreslår @Dr. A. Kula til bartenderjobben. Han er en meget klok mann som vet svært mye, og jeg tror ikke at du kan finne noen som er bedre egnet enn han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 21. desember 2016 Forfatter #18 Del Skrevet 21. desember 2016 @An0nymBruker Da har jeg notert deg som tilkallingsvakt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 21. desember 2016 #19 Del Skrevet 21. desember 2016 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 21. desember 2016 #20 Del Skrevet 21. desember 2016 Jeg er desverre ingen bartender, har ikke peiling på å blande drinker. Er mye flinkere på å drikke fluidiumene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå