Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i generelt dårlig humør men ønsker allikevel en fin jul. Det ble tydeligvis glemt å kjøpe pynt til treet (det gamle ble spist av mus) og foreldra glemte å spørre om jeg skulle ha noe på butikken så jeg må ut og handle i morgen for de siste hundrelappene mine. Vurderer å ta ut noe penger av sparekontoen fordi jeg mangler to gaver. Jeg høres ut som og er antakelig en survete drittunge nå, men jeg syns jula alltid er litt vanskelig. Jeg ser på julefilmer nå og det hjelper litt, men jeg blir stressa av at jeg blir blakk etter morgendagens handling og mangler gaver. 

Noen tips til hva jeg kan gjøre? Vil heller ikke stresse foreldrene ved å "tvinge" de ut for å kjøpe pynt så stemningen blir enda dårligere. Hva hadde dere gjort? Ønsker meg en fin jul :(

Anonymkode: f7ce2...087

Videoannonse
Annonse
Skrevet

feire jul hos foreldra og drit i pynten

Anonymkode: 365d3...4c1

Skrevet

Trenger du pynt for å ha det hyggelig, da? Bruk et rødt skjerf som juleduk. Pynt med noen kongler (du kan male dem om du har maling). Klipp ut hjerter eller lag girlander av julepapir. 

Anonymkode: 6be58...63c

• Liker 1
Skrevet

Ikke kjøp gaver hvis du blir blakk etter innkjøpet. Du trenger mat før lønninga kommer i januar også.

Anonymkode: 0b568...776

• Liker 1
Skrevet

Ts her. Ville bare si ifra at jeg har fått en kjempe god nyhet så jula er redda :)

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Ville bare si ifra at jeg har fått en kjempe god nyhet så jula er redda :)

Så bra!! :) 

Anonymkode: f000b...e76

Skrevet

Jeg hater julen. Denne familiehyggen virker så falskt. Nå skal alle elske alle, mens vi glemmer dem mellom nyttårsaften og jul. Her i huset feires ikke jul og vi spiser helt vanlig mat på julaften og juledagene. Gidder ikke pynte

Anonymkode: 26833...f64

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...