Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man farge hået når det er vått eller når det er tørt? gjør det noe om håret er fett? 

Hvordan gjør man det? (farger håret) 

er det stor sannsynnlighet for å gjøre det feil om man gjør det selv hjemme? har kjøpt en pakke på butikken, men har ingen til å hjelpe meg med det som kan det,

Anonymkode: a4ec4...8bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man farger RENT og vått hår. Det følger vel med en bruksanvisning med den fargen du kjøpte? 

Anonymkode: 67ad4...30c

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Man farger RENT og vått hår. Det følger vel med en bruksanvisning med den fargen du kjøpte? 

Anonymkode: 67ad4...30c

Ok, fint du sa! Håret mitt er fett. Jeg trodde det skulle være fett. Men tror du at dyu kunne prøvd å forklart meg litt? jeg forstår ikke bruksavnvisning ..

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ok, fint du sa! Håret mitt er fett. Jeg trodde det skulle være fett. Men tror du at dyu kunne prøvd å forklart meg litt? jeg forstår ikke bruksavnvisning ..

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Faktisk så pleier det å stå 'uvasket' hår. Men de forskjellige typene har forskjellige instruksjoner, så du må nesten bare lese ☺

Skrevet
17 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Faktisk så pleier det å stå 'uvasket' hår. Men de forskjellige typene har forskjellige instruksjoner, så du må nesten bare lese ☺

https://www.google.no/search?q=garnier+nutrisse+cream+fargekart&espv=2&biw=1242&bih=602&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjUzcua1YXRAhWGjSwKHYrWD0oQ_AUIBigB#imgrc=NMZ9aqjf5MUEtM%3A det er denne 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Se i bruksanvisningen.  Det står enten 'fuktig, uvasket hår' eller 'tørt' hår. Ganske sikker på at det uansett ikke skal være vasket med sjampoo  (i dag)

Skrevet
14 minutter siden, solmåneogstjerner skrev:

Se i bruksanvisningen.  Det står enten 'fuktig, uvasket hår' eller 'tørt' hår. Ganske sikker på at det uansett ikke skal være vasket med sjampoo  (i dag)

Ok, ho første her sa vasket hår. så jeg vaska det, må gjøre det i morgen da :) så på pakken nå at det sto uvasket hår, men med liten skrift så er jo ikke enkelt ås e!

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, ho første her sa vasket hår. så jeg vaska det, må gjøre det i morgen da :) så på pakken nå at det sto uvasket hår, men med liten skrift så er jo ikke enkelt ås e!

Det er jo ikke sikkert at det gjør noen forskjell, men de har vel funnet ut at fargen sitter bedre kanskje?

Skrevet
1 time siden, solmåneogstjerner skrev:

Det er jo ikke sikkert at det gjør noen forskjell, men de har vel funnet ut at fargen sitter bedre kanskje?

kan jeg farge håret så lenge det er tørt ? har vasket det, men det er tørt.

Skrevet

Tørt og uvasket hår skal det vel være. 

Gjest lizard queen
Skrevet

Jeg farger alltid i vått hår, trenger mindre farge da. Funker fint for meg. :) 

Skrevet

Det kommer helt an på fargen. Du må nesten følge bruksanvisningen som er med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...