GlitterGlitter Skrevet 21. desember 2016 #1 Skrevet 21. desember 2016 Hei, Var hos frisøren for noen dager siden og stripet etterveksten og tonet det kaldere, slik at det ble mer isblondt (har naturlig kommuneblondt hår med gyllent skjær). Jeg har Fudge sin lillashampo liggende hjemme, og lurte derfor på om jeg bør begynne å bruke den allerede første vask etter frisørtimen for å opprettholde den kalde fargen? Hvor ofte bør jeg eventuelt bruke den? Jeg vasker håret 2 ganger i uka.
Prestekragen Skrevet 21. desember 2016 #2 Skrevet 21. desember 2016 Det kan du vel. Bruker du for ofte får du bare lillaskjær, det skjer liksom ikke noe annet. Eventuelt kan du jo vente noen vasker og heller ta i når du begynner å se at den kalde fargen avtar litt. Men altså, det er jo ikke farlig
Sirah Skrevet 21. desember 2016 #3 Skrevet 21. desember 2016 Jeg fikk beskjed om å ikke bruke den de første dagene for da var det størst risiko for lilla hår Det kommer sikkert litt ann på hvor mye det er lysnet osv.
Kaffefrøken Skrevet 21. desember 2016 #4 Skrevet 21. desember 2016 Det ser du litt an selv, etter egent ønske. Selv bruker jeg Fudge sin lillashampoo og conditioner ca. en gang i uken, det varierer litt hvor godt den fungerer. Vil jo ikke ha lillaskjær, så da venter jeg litt med neste vaske med den shampooen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå