Gå til innhold

Gave til sjefen, hvem sitt navn på kortet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er en liten arbeidsplass der alle jobber tett sammen. Vi er fire ansatte + sjefen. Vi fire har lyst å gi en liten julegave til sjefen. En av de ansatte har ikke råd til å bidra. Og det er jo selvsagt helt greit! Men legger vi til hans navn på kortet uansett? Føler det blir rart å skrive fra Per og Pål, men ikke Espen Askeladd. Hva mener dere? 

Anonymkode: c1f18...814

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville skrevet "fra oss på *arbeidplass*" 

Anonymkode: a0361...ec0

• Liker 3
Skrevet

Selvsagt skriver dere på vedkommendes navn også. Hvis dere bare er 4 ansatte, men den ene ikke har råd så dere dropper navnet syns jeg det blir smålig av dere. Vedkommende vil nok føle seg svært utenfor, og det er ikke greit. Det er jul, dere kan da vel være litt hyggelige? Vedkommende kan jo ikke noe for at hn ikke har råd? 

• Liker 3
Skrevet

Støtter forslaget om " fra oss på jobben", ingen nevnt og dermed ingen glemt!

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes virkelig det er grusomt om dere skriver alle navnene utenom hans fordi han ikke hadde råd til å være med. Da er det bedre å bruke "fra oss på jobben", som allerede er foreslått. 

Anonymkode: a9908...e29

• Liker 3
Skrevet

Neste gang er det kanskje en ide å legge prisen litt lavere slik at alle får råd? For å være ærlig hadde jeg droppet presang om en ikke hadde råd

Anonymkode: b2adf...8ea

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes også at dere bør spandere den delen av gaven som den ene ikke har råd til å betale, og at gaven er fra dere alle.

Hadde dere på forhånd snakket med den som ikke hadde råd til gave, og spurt om han ville bli med å betale for gaven?

Neste gang kjøper dere evt  en rimeligere gave hvis ikke alle har råd, og skriver fra alle på kortet på gaven.

Anonymkode: a9145...92e

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...