AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #1 Del Skrevet 21. desember 2016 Jeg begynte på et nytt studie på et universitet i høst der fikk jeg god kontakt med ei i klassen og vi startet å henge sammen utenom skole, middag film osv. Hun har type så jeg ser på henne kun som en venn. Men hun startet plutselig å kalle meg kjære, og har ikke sluttet med det. Er det et normalt kallenavn på venner? Anonymkode: eb0e2...661 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keiserensnyeklær Skrevet 21. desember 2016 #2 Del Skrevet 21. desember 2016 Jeg har også blitt kalt det av venninner. Hvor vanlig det er, vet jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kladd Skrevet 21. desember 2016 #3 Del Skrevet 21. desember 2016 Har ei venninne som kaller meg kjære. Synes det er kjempekoselig. Men er du gutt eller jente, TS? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #4 Del Skrevet 21. desember 2016 Er gutt TS Anonymkode: eb0e2...661 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #5 Del Skrevet 21. desember 2016 Jeg er jente da, men jeg har blitt kalt kjære av både jente og guttevenner før. Anonymkode: 06e89...028 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #6 Del Skrevet 21. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er jente da, men jeg har blitt kalt kjære av både jente og guttevenner før. Anonymkode: 06e89...028 Ok så det er et vanlig kallenavn, syntes det bare det var litt merkelig å bli kalt det. Hadde likt bedre å bli kalt fjott eller tosk. TS Anonymkode: eb0e2...661 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #7 Del Skrevet 21. desember 2016 Ja, for noen er det vanlig å kalle venner det. Det går i hovedsak på personlighet. Anonymkode: 2a219...925 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 21. desember 2016 #8 Del Skrevet 21. desember 2016 Mange kvinner gjør det. Jeg vil tippe at hun ikke gjør det for å flørte med deg. Bare kall henne noe litt intimt tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #9 Del Skrevet 21. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er gutt TS Anonymkode: eb0e2...661 Jeg tenker at hun har gjort deg til kjæresten din. Dersom hun poster profilbilde av deg og henne og kjøper julegave til deg, så er dere nok et par, ja Anonymkode: 8802d...884 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simss Skrevet 21. desember 2016 #10 Del Skrevet 21. desember 2016 Jeg kaller mine nærmeste venner kjære, av begge kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 21. desember 2016 #11 Del Skrevet 21. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at hun har gjort deg til kjæresten din. Dersom hun poster profilbilde av deg og henne og kjøper julegave til deg, så er dere nok et par, ja Anonymkode: 8802d...884 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-lykke- Skrevet 21. desember 2016 #12 Del Skrevet 21. desember 2016 Jeg sier kjære og vennen til stort sett alle vennene mine, menn og damer. Er vel fordi jeg er glad i de og ønsker å vise litt affection. Har kjæreste også, og han får flere kallenavn 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #13 Del Skrevet 21. desember 2016 19 minutter siden, -lykke- skrev: Jeg sier kjære og vennen til stort sett alle vennene mine, menn og damer. Er vel fordi jeg er glad i de og ønsker å vise litt affection. Har kjæreste også, og han får flere kallenavn 😊 Jeg blir også kalt det innimellom, men bruker ikke de kallenavnene selv. Vi er så forskjellige og hva vi legger i de ordene, men for meg har de vært negativt ladet i oppveksten, feks "kjære deg, får du ikke til en ting?". Jeg vet at mine venner aldri mener det slik, men kan sldri kalle dem det. Men kan feks si "søta" Anonymkode: d2744...53b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bergtatt Skrevet 21. desember 2016 #14 Del Skrevet 21. desember 2016 Her er et lite utvalg typer kjære; Kjære som type kjære deg(les skjerp deg din idiot) Kompis kjære som kom igjen det happy hour i baren la oss knerte nedpå noen tequila shoots Og kjære som i typen få sjekke gradestokken din fordi det er så hett her nå kjære Sikkert flere Tror ts ligger i den første kategorien...  Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 21. desember 2016 #15 Del Skrevet 21. desember 2016 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #16 Del Skrevet 22. desember 2016 Ville ikke lagt noe i det. Mange mennesker som kommer med slike ting til hvem som helst uten å legge noe bak det. Hun prøver nok bare å være hyggelig. Anonymkode: 5bca4...f3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minesveiper Skrevet 22. desember 2016 #17 Del Skrevet 22. desember 2016 (endret) Jeg hadde synes det var rart, men det trenger ikke å bety noe. Kall henne kjære tilbake, se om hun reagerer på det Endret 22. desember 2016 av Minesveiper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Maja* Skrevet 23. desember 2016 #18 Del Skrevet 23. desember 2016 Jeg kaller ofte mine venner, både damer og menn, for kjære. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaro Skrevet 23. desember 2016 #19 Del Skrevet 23. desember 2016 Jeg syns vel heller da middag, film og slikt bare dere to var å stusse over.. Har så å si aldri gjort det med jentevenner engang.. Hvis ikke du er homo høres det ut som hun der nesten vil ha 2 kjærester :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #20 Del Skrevet 23. desember 2016 Jeg kaller også venner og venninner for kjære innimellom Mannen kaller jeg for alle mulige andre kose-navn. Anonymkode: 21c35...42d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå