AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #1 Skrevet 21. desember 2016 Har en hellig birma igjen, hun har levd med en annen birma over 14 år, de beste venner. Nå er hun alene igjen, gitt masse ekstra oppmerksomhet/kos, men hun er blitt så urolig. Noe hun gir høylytt utrykk for, det er som om hun "skriker"( høylytt mjauing, som klaging innblandet sorg ? ) Er der for henne hele tiden, trøster og gir kos- men er det noen annet å gjøre, synes så synd på henne. Anonymkode: 9063a...6ea
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #2 Skrevet 21. desember 2016 Skaff katten en kattevenn? Kan være at den er ensom Anonymkode: d6ff7...1bd
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #3 Skrevet 21. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skaff katten en kattevenn? Kan være at den er ensom Anonymkode: d6ff7...1bd Vi skal det, men vi sørger ennå-det er derfor for tidlig. Hun er sikkert ensom. Anonymkode: 9063a...6ea
Million Skrevet 21. desember 2016 #4 Skrevet 21. desember 2016 Hun kaller selvfølgelig på vennen sin, den andre katten. Hun sørger ikke, hun bare leter og skjønner ikke hvorfor den ikke kommer tilbake når hun roper og klager. Regner med det vil ordne seg med tid og stunder. Hunden min mistet sin hundevenn (jeg hadde to) i fjor sommer. Det tok en ukes tid, så sluttet hun å lete og innfant seg med at han var borte. Hun reagerer ikke lenger på navnet hans heller, selv om hun spisset ører når vi sa det de første par ukene. Dyr lever i nuet. De dveler ikke ved ting. Så dette tror jeg helt sikker vil gå over.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #5 Skrevet 21. desember 2016 Ok, tusen takk for svar, vet for lite om dyr i sorg-får lese mer om det.:) Anonymkode: 9063a...6ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå