Gå til innhold

Sex i bilen

Anbefalte innlegg

Gjest Dolla K
Skrevet

Hvordan gjennomføres det enklest?

(Bilen er en Golf 1995 modell?)

Hvilke stillinger, hvilket sete osv.

Andre tips?

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er ikke enkelt i noen stillinger. Faktisk så egner biler seg meget dårlig for særlige seksuelle utskeielser når det gjelder samleie. Vil tror et det enkleste er i baksetet, hvor du står på alle 4 på langs av setet med han bak deg, eller at han sitter i midten av baksetet og du rir han.

Skrevet

tror du kommer til å bli skuffet etter å ha prøvd. Hele greiene er turn-off.. armer og bein som kræsjer i tak og vegger. dårlig plass.. Nei...ta heller inn på et hotell og kjør fra dere der. Sex i bilen er høyt overvurdert. Særlig i en liten golf. Noe for dverger kanskje..?

Skrevet

sex i bil kan nok være spennende, men kun spennende og ikke noe mer. Selve sexen vil nok neppe bli bra for som sagt.. armer og bein overalt...

Gjest Veslefikk
Skrevet

1. Pass deg for girstanga!

2. Nå på vinterstid bør du vel la motoren gå. ikke slå av varmeapparatet.

3. Pass på, det kan bli mye dugg på rutene, og før du vet ordet av det kan det stå en bil parkert ved siden av...

Skrevet

Sørg for en bil med godt varmeapparat på vinterstid! Forsetet på passasjersiden egner seg fint - skyv setet helt tilbake og legg ryggen ned så langt det lar seg gjøre (ingen av dere bør være særlig høye forresten) - kle av dere og sett i gang. Du bør ligge under og du får et glimrende fraspark mot dashbordet/taket :sjarmor:

For maksimal komfort kan det lønne seg å ha et pledd å ligge på som kan brettes over dere etter at dere er "ferdige" slik at dere slipper å fryse og kan kose litt før klærne må på igjen.

Lykke til ja! :ler:

Gjest Dolla K
Skrevet

Kan man forvente å få orgasme?

Sikkert ikke noe problem for typen men...

Gjest Anonymous
Skrevet
Hvordan gjennomføres det enklest?

(Bilen er en Golf 1995 modell?)

Hvilke stillinger, hvilket sete osv.

Andre tips?

Står ikke dette i bilens manual altså? :ler:

Skrevet

tror heller dere er heldige hvis dere klarer å påbegynne et samleie. Det blir bare masse rot og tull, og konstant kikking ut av vinduet. Noen stor opplevelse og orgasme, det tror jeg du kan se langt etter

Skrevet
Kan man forvente å få orgasme?

Sikkert ikke noe problem for typen men...

Vel... om dere ikke har altfor dårlig tid så.... Men det er jo ikke verdens beste plass for sex - senga er bedre :ler:

Gjest Been there
Skrevet

Sats heller på en avsugning og litt fingerspill.

Mye enklere. Og bedre!

Gjest GjestBaardsen
Skrevet

Kjæresten min sugde meg av mens vi (jeg) kjørte :P

Rakk heldogvis å stoppe på et greitt sted før jeg sprutet.

Kjempeherlig!!!

Siden det var sommerstid kunne vi rusle noen få meter inn i skogen, så kunne jeg slikke henne det lille som skulle til før hun fikk sin utløsning.

Anbefales (uten barn i baksetet!!) :P:P

Skrevet

Har mange fine opplevelser i baksetet på min lille Rustopronto.... :ler:

Det kommer helt an på hva man gjør det til. Ha litt fantasi og bruk god tid. Om noen titter inn er vel det bare kult...? :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...