AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #1 Skrevet 21. desember 2016 Synes mange av mennene som vanker her inne er så sinte og bitre på kvinner. Er de her for å få bekreftet sin bitterhet? At egentlig så hater alle kvinner menn? Og at kvinner ikke bryr seg om sine sønner? Og er noen utro drittkjerringer? Anonymkode: 24a99...10e 7
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #2 Skrevet 21. desember 2016 Ting har ikke gått i menns favør. Da er det normalt å bli frustrert. Kvinner var også sinte og sutret masse de gikk i tog på 70-tallet. Forskjellen er at kvinner følelser og meninger ble validert. Klarer kvinner å validere menns behov, eller er de bare sinte, bitre og tapere? Gjenstår å se hvor store kvinner er, nå som vi kvinner har fått i pose og sekk. Vi kunne ikke bedt om mer. Anonymkode: 31fa3...227 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #3 Skrevet 21. desember 2016 Folk blir ikke sinte og bitre uten grunn. Anonymkode: 612a1...7dc 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #4 Skrevet 21. desember 2016 Det finnes nok mer enn nok av bitre kvinndolk også! Anonymkode: 79d1c...e8e 1
Gjest antbug Skrevet 21. desember 2016 #5 Skrevet 21. desember 2016 Ja, jeg tror det er det som drar den typen menn hit. De har allerede bestemt seg, og hvis de leter godt her inne finner de selvfølgelig ting som kan bekrefte at det de mener er riktig, og dermed gir de enda mer næring til sinnet og hatet. Det virker nesten som enkelte får tenning av å rakke ned på kvinner, og kanskje særlig på et kvinneforum. Tror sinte og bitre menn vil møte mer forståelse og få bedre gjennomslag for meningene sine hvis de begynner å fremme dem uten å samtidig rakke ned på alt kvinner gjør og ikke gjør.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #6 Skrevet 21. desember 2016 1 minutt siden, antbug skrev: Ja, jeg tror det er det som drar den typen menn hit. De har allerede bestemt seg, og hvis de leter godt her inne finner de selvfølgelig ting som kan bekrefte at det de mener er riktig, og dermed gir de enda mer næring til sinnet og hatet. Det virker nesten som enkelte får tenning av å rakke ned på kvinner, og kanskje særlig på et kvinneforum. Tror sinte og bitre menn vil møte mer forståelse og få bedre gjennomslag for meningene sine hvis de begynner å fremme dem uten å samtidig rakke ned på alt kvinner gjør og ikke gjør. Lurer på om det ikke hadde vært bedre for dem å danne sin egen ManneGuiden? Anonymkode: 24a99...10e 3
jabx Skrevet 21. desember 2016 #8 Skrevet 21. desember 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes mange av mennene som vanker her inne er så sinte og bitre på kvinner. Er de her for å få bekreftet sin bitterhet? At egentlig så hater alle kvinner menn? Og at kvinner ikke bryr seg om sine sønner? Og er noen utro drittkjerringer? Anonymkode: 24a99...10e Eventuelt er det kanskje du som henger i bare et par av underforumene her, og så har du en oppfatning på forhånd som du får bekreftet fordi du kun ser etter ting som bekrefter det du antok? 2
Trude.lutt Skrevet 21. desember 2016 #9 Skrevet 21. desember 2016 Noen av svarene bekrefter det TS spør om. Ironi! 3
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #10 Skrevet 21. desember 2016 Jeg er mann. Ikke en sint eller bitter en, forøvrig. Er her for å lese alle de underholdende trådene. Er vel like mange kjipe personer her inne som på andre fora. Anonymkode: f49df...efc 1
Lanista1984 Skrevet 21. desember 2016 #11 Skrevet 21. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes mange av mennene som vanker her inne er så sinte og bitre på kvinner. Er de her for å få bekreftet sin bitterhet? At egentlig så hater alle kvinner menn? Og at kvinner ikke bryr seg om sine sønner? Og er noen utro drittkjerringer? Anonymkode: 24a99...10e Det stemmer definitivt ikke for min del. Men anonymknappen vil alltid tiltrekke seg bitre personer.
Gorgonzola Skrevet 21. desember 2016 #12 Skrevet 21. desember 2016 Du må gjerne synes og føle det til du blir grønn. Viktig å skille mellom kritikk, kritiske spørsmål, andre meninger, ironi, generaliseringer og provokasjoner versus hat, hatefulle ytringer, trakassering og sinne. Mye av det siste bør og skal modereres vekk. Jeg orker ikke ta debatten igjen men henviser til en ganske lesbar og lang tråd tilbake i 2014 som omhandler mye av det samme. Og trådstarter, du tar selvsagt feil, ikke så mange sinte (og bitre) menn her inne. Noen ja men de aller fleste av oss ønsker en redelig debatt, med mest mulig meningsbrytning og uenighet, selvsagt. Ellers er det ingen debatt. Og det er definitivt et sedvanlig kvinneproblem. Flokkmentalitet og konsensus kultur er lite egnet i debatt miljøet. 3
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #13 Skrevet 22. desember 2016 Tror egentlig ikke at de er så sure, men noen har den instillingen at de skal "sette damene litt på plass". Tror mange av mennene her er fra diskusjons.no som er et DISKUSJONSsforum med så mye regler og fokus på diskusjon at det er kjedelig der. Da jeg oppdaget KG så var dette forumet et skravleforum for damer med et par menn i bakgrunnen noe som er ok. Nå virker det som det 75% menn her. Her på kg kunne man i hvertfall lage et innlegg som låter sånn: "Jeg hater den ekle kollegaen min, han så teit, går i teite klær hver dag og drikker cola når vi drikker kaffe." Jeg skal love deg at det innlegget der ville fått 10 sider på noen timer, med tusenvis av spekulasjoner, sympati for ts, symtati for kollegaen, krangling, mer spekulasjoner før hele tråden blir bumpet noen måneder senere med nye spekulasjoner, mer krangling. Og det uten et eneste svar fra ts, med et untak av åpningsinnlegget. Aah, det var tider det. Prøv det samme på diskusjon.no. Du får svaret, "hva skal vi diskutere her". Dette samme skjer nå med kg. Anonymkode: 5c7bf...99c 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #14 Skrevet 22. desember 2016 her finner du hovedsaklig menn som er ufør eller av andre grunner har mye fritid, derfor er de også sinte. de er sinte på verden og seg selv Anonymkode: 52fec...0c7 4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #15 Skrevet 22. desember 2016 Syns ikke det er så mange sinte menn her, men mange sexfikserte lite reflekterte menn. Anonymkode: 863b5...74b 5
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #16 Skrevet 22. desember 2016 Kan vel ikke finnes noe verre enn å leve et liv som nettroll. Anonymkode: 065f4...4b8
Nappetass1 Skrevet 22. desember 2016 #17 Skrevet 22. desember 2016 Besvarer ikke spørsmålet ditt seg selv egentlig? Dette er et forum spesielt myntet på kvinner, intet annet sted kan disse stakkarene nå fler med kvinnehatet sitt uten å måtte signere med fullt navn. Og vi biter på også, noe som nok gjør dem enda sultnere etter å kuppe enhver debatt for å hyle opp om hvor flott verden er for kvinner, og hvor vanskelig det er å være mann. Likevel synes jeg det er flest hyggelige, intelligente og reflekterte menn her inne som bidrar i positiv grad i mange debatter! 5
Gjest Axl Rose Skrevet 22. desember 2016 #18 Skrevet 22. desember 2016 På 21.12.2016 den 12.51, AnonymBruker skrev: Ting har ikke gått i menns favør. Da er det normalt å bli frustrert. Kvinner var også sinte og sutret masse de gikk i tog på 70-tallet. Forskjellen er at kvinner følelser og meninger ble validert. Klarer kvinner å validere menns behov, eller er de bare sinte, bitre og tapere? Gjenstår å se hvor store kvinner er, nå som vi kvinner har fått i pose og sekk. Vi kunne ikke bedt om mer. Anonymkode: 31fa3...227 Kvinnfolk er sinte og sutrete enda. De blir aldri fornøyd uansett.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #19 Skrevet 22. desember 2016 3 minutter siden, Nappetass1 skrev: Besvarer ikke spørsmålet ditt seg selv egentlig? Dette er et forum spesielt myntet på kvinner, intet annet sted kan disse stakkarene nå fler med kvinnehatet sitt uten å måtte signere med fullt navn. Og vi biter på også, noe som nok gjør dem enda sultnere etter å kuppe enhver debatt for å hyle opp om hvor flott verden er for kvinner, og hvor vanskelig det er å være mann. Likevel synes jeg det er flest hyggelige, intelligente og reflekterte menn her inne som bidrar i positiv grad i mange debatter! Nå er det ikke akkurat kvinnehat å hevde at noen ting i samfunnet er ille for gutter og delvis for menn. Jeg personlig hater ikke kvinner, heller mener jeg at den gjennomsnittlige kvinne er bedre enn den gjennomsnittlige mann. Anonymkode: 0facf...ba5
Nappetass1 Skrevet 22. desember 2016 #20 Skrevet 22. desember 2016 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er det ikke akkurat kvinnehat å hevde at noen ting i samfunnet er ille for gutter og delvis for menn. Jeg personlig hater ikke kvinner, heller mener jeg at den gjennomsnittlige kvinne er bedre enn den gjennomsnittlige mann. Anonymkode: 0facf...ba5 Nå siktet jeg selvsagt til de verste av de verste, ikke de som kommer med gode poenger og viser til veldokumentert forskning. Du faller dermed i den sistenevnte kategorien Endret 22. desember 2016 av Nappetass1 Glemte et par ord her og der. For n'te gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå