AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #1 Skrevet 21. desember 2016 Jeg får nesten ukentlig kommentarer fra venner og familie om høyden min. de skal altid kommentere at jeg er så lav og at lillesøsteren min er høyere enn meg. Jeg er 14 år. det er søskenbarnet mitt som er værest han kommenterer alltid at jeg er liten,han er kanskje 7 cm høyere enn meg og er gutt. Jeg er selv ca 153. Jeg synest det ikke er noe gøy at jeg får sånne kommentarer for jeg blir veldig såra av det. noen tips til hva jeg kan gjøre eller si når de kommenterer det? eller noen tips ril hvordan jeg kan bli høyere? Anonymkode: d5dd8...b7f
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #2 Skrevet 21. desember 2016 Du er neppe utvokst som 14-åring. Det kan du si til dem. Hvor gammel er fetteren din? Anonymkode: 86393...ed4 2
Millimani Skrevet 21. desember 2016 #4 Skrevet 21. desember 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg får nesten ukentlig kommentarer fra venner og familie om høyden min. de skal altid kommentere at jeg er så lav og at lillesøsteren min er høyere enn meg. Jeg er 14 år. det er søskenbarnet mitt som er værest han kommenterer alltid at jeg er liten,han er kanskje 7 cm høyere enn meg og er gutt. Jeg er selv ca 153. Jeg synest det ikke er noe gøy at jeg får sånne kommentarer for jeg blir veldig såra av det. noen tips til hva jeg kan gjøre eller si når de kommenterer det? eller noen tips ril hvordan jeg kan bli høyere? Anonymkode: d5dd8...b7f 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: 13 Anonymkode: d5dd8...b7f I første innlegg er du 14 år og i andre innlegg er du 13? Det er flere som er så lave som deg, både i den alderen og eldre. Ikke noe å bekymre seg for
Spiteful Skrevet 21. desember 2016 #5 Skrevet 21. desember 2016 Trøst deg selv med at du som 14 åring ikke er helt utvokst. Jeg er 18år og like høy som deg. Drit i andres kommentarer, det viktigste er du har noe mellom øra. Høyde spiller ingen rolle om du er en smart jente, noe jeg er sikker på at du er. Dessuten liker mange gutter lave jenter
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #6 Skrevet 21. desember 2016 2 minutter siden, Millimani skrev: I første innlegg er du 14 år og i andre innlegg er du 13? Det er flere som er så lave som deg, både i den alderen og eldre. Ikke noe å bekymre seg for Det er vel fetteren hennes som er 13. Anonymkode: 86393...ed4 4
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #7 Skrevet 21. desember 2016 Ja det er fetteren min som er 13. Anonymkode: d5dd8...b7f
Millimani Skrevet 21. desember 2016 #8 Skrevet 21. desember 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det er fetteren min som er 13. Anonymkode: d5dd8...b7f Aah...overså visst noe her, beklager!
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #9 Skrevet 21. desember 2016 Jeg får også kommentarer på høyden min (150) men når jeg tenkte meg om innså jeg at jeg ofte sier "oi så høy du er!" Eller "oi, du er like lav som meg" Anonymkode: 87a23...1b2 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #10 Skrevet 21. desember 2016 I en alder av 14 har du ingenting på et forum for voksne å gjøre. Gå ut og lek. Anonymkode: b344d...a42 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #11 Skrevet 22. desember 2016 Ok, som lav mann vil jeg si følgende til deg: Du må bli sterk mentalt og tåle alle disse ordene. Du vil vokse. Du må bruke de neste årene i ditt liv på å få i deg nok næring og legge til rette for at du kan vokse. Du vil vokse til du er 20ish hvis jeg husker riktig. Det er ikke lett å være lav. Hvis du skulle ende opp lav (alt under 185 er lavt for kvinner flest), så husk at en knallgod personlighet veier opp for alt annet. Du må bli sterk. Og jeg snakker ikke om muskler. Få deg gode rutiner i hverdagen. Jobb med skole hver dag. Vær med venner og lær deg å gjøre sosiale aktiviteter. Hvis du i fremtiden ender på fest, og en jente viser interesse for deg, så ikke nøl med å kysse henne og prøve deg på henne. Trøst deg med at ingen vet hva de driver med uansett. Hvis du skal ha sex, bruk alltid kondom. Hold deg unna alkohol så lenge du overhodet klarer. Stå imot drikkepresset. Når du er 16+, begynn å trene vekter. Ikke overdriv. Når du er ferdig med vgs, ta et år i militæret. Det har du godt av. Og når du skal begynne å studere, studer noe du liker å drive med. Ikke tenk på pengene. Hvis du dedikerer deg selv og blir best i det du driver med, så vil pengene følge. Drit i status og hva jenter vil ha. Det er overraskende mange som er gift med elektrikere og bartendere. Så en høy utdannelse betyr ikke så mye, det er faktisk ikke så kritisk. Hvis du ikke vil studere, ta fagbrev. Jeg ville faktisk anbefalt det til alle gutter jeg kjenner idag. Du vil uansett ha muligheten til å da høyere utdannelse når du er lei av å jobbe. Dermed får du det beste av to verdener. Sist men ikke minst, husk å tenke på deg selv. mvh Storebror Anonymkode: f1241...fd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå