AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #1 Skrevet 21. desember 2016 Jeg sliter. Jeg er egentlig en skeptiker sånn sett, og overhodet ikke overtroisk. Men jeg er kristen. Og tror på Gud. Jeg er da protestant, men vurderer katolisismen. Har en rosenkrans på veggen. Problemet mitt er at jeg ser og hører ting. Jeg kan få et "syn" om noe vil skje. F.eks kan jeg plutselig si noe ut av det blå, det viser seg i ord. Så skjer det enten umiddelbart eller i løpet av dagen. Uten at jeg gjenkjenner det før det skjer. Dvs jeg kan ikke forhindre det (ulykker, rare ting). Jeg tror egentlig ikke på sånt, men det har skjedd så mange ganger at jeg vet hva jwg har sett og opplevd. Har vitner. Jeg vet ikke hva det er og hvorfor det skjer. En annen ting er at jeg har sett sorte soler, mellom drøm og våken tilstand. Har avfeid det som en tilstand i hjernen eller noe med synet mitt. Men noen mener det kan være "onde krefter". Mistet et familiemedlem for en stund siden. Litt bitter person som ikke ville dø. Ateist. Fikk dog en kristen begravelse (litt nedtonet). Da jeg satt i kirken, ble jeg avbrutt av en overveldende følelse av ondskap. Jeg følte noen så på meg. Dette var da en vanlig, protestantisk kirke. Jeg ignorerte det og tenkte at nå må jeg ta meg sammen. Men i lys av nattens hendelse så kan jeg ikke ignorere det mer. Vær så snill, ønsker kun seriøse svar. Dette er ekte. Jeg hørte 3 bank. Bråvåknet av bråket. Forsøkte å gjenskape bankene, men det gikk ikke. Annet enn på stuebordet, hvis jeg banker HARDT på stuebordet så er det samme lyden. Bank bank bank. Tre bestemte bank. Jeg ble redd. Fikk en følelse av at noe ikke var som det skulle. Tankene mine gikk til den avdøde, men også andre ting. Rasjonaliserte det og klarte å sovne. Google sier til meg: 1: en mente at det kan være den avdøde som sier hadet. Eller ikke kommer seg videre etter elden (hjelp meg). 2: mange mente det kan være "uhellige spøkelser" (demoner) 3: mange andre mente det kan være de tre dødsbankene. En myte mange trodde på i gamledager, og hører man dem vil en som står seg nær dø i nærmeste fremtid. 3 bank om natten. Jeg er redd. Dette er ekte, og det er MANGE SOM har opplevd det. Vurderer å få en katolsk prest hjem hit. Vær snill i svarene deres. Jeg er en fornuftig og rasjonell person, men jeg kan ikke ignorere dette! Det går ikke mer. Jeg trenger hjelp. Er det noen her som har kunnskap om dette? Håper jeg ikke har skrevet for mange feil, skjelver. Anonymkode: ef2ef...946
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #2 Skrevet 21. desember 2016 Jeg skal ikke påberope meg kunnskap,for jeg har ingen anelse. Men overtroisk er jeg ikke. Bibelen har jeg lest en gang, for å lese den. Om ikke annet. Og hva jeg tror spiller forsåvidt ingen rolle. Har skjedd rare ting i livet mitt, så jeg kan ikke utelukke det. En ting jeg bet meg merke i. Alt av overtro blir regnet som avgudsdyrkelse. Hvis en utgir seg for å være healer, spåmann, driver Tarot etc er du dømt. Når det gjelder bankingen du skriver om, så har jeg ingen anelse hva det gjelder, ikke gidder jeg å google det heller, men du kan jo prøve et tips, som jeg fikk av en kar for mange mange år siden. Vet ikke om det hjelper.. Jeg var på besøk hos en mann og la merke til at han hadde en åpen bok på et bord. Spurte hva han leste og han svarte, jeg leser ikke. Det er Bibelen, og at en åpen bibel skulle visstnok holde det onde krefter borte. Om det er sant eller ikke, vet jeg ikke, men skader ikke å prøve. Anonymkode: 7fd89...663
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #3 Skrevet 21. desember 2016 Hva denne bankelyden var er jo egentlig umulig for oss å svare på, det kan like gjerne ha vært noe du har drømt (jeg har personlig våknet av lyder jeg bare har drømt flere ganger - så det er ikke umulig). Det kan også ha vært en lyd, men at du har oppfattet den annerledes, fordi du ikke var helt våken. Uansett synes jeg ikke at det er noe å bekymre seg for, tre bank en gang. Følelsen av at noen ser på deg betyr gjerne at noen tenker på deg, eller at noen faktisk ser på deg (kanskje noen som satt bak deg?). Om du mistet et nært familiemedlem er det ikke noe rart om noen andre hadde sterke følelser knyttet til deg og avdøde som utspant seg da. Hvis noen er veldig sinte på deg kan du gjerne få en følelse av sinne rettet mot deg utenfra. Det med at du ser/sier ting står det jo faktisk også om i bibelen, det er vel en slags profetisk egenskap. Jeg vet dessverre ingenting om det, det var ei kristen venninne som fortalte meg om det en gang. Jeg synes du skal snakke med en prest om det. Spørsmålet ditt er kanskje mest hva du kan gjøre for å føle deg mindre utrygg? Du som er kristen vet jo allerede godt at det som gjelder da er å be! Og om du virkelig ikke synes det hjelper å be kan du prøve deg på Lesser Banishing Ritual of the Pentagram (google det), men jeg setter en knapp på fokusert, intens bønn her. Anonymkode: f970f...cbf
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #4 Skrevet 21. desember 2016 Jeg ville pratet med fastlege om dette. Skjønner det er skremmende for deg. Klem Anonymkode: 2e4f6...bbf
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #5 Skrevet 21. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal ikke påberope meg kunnskap,for jeg har ingen anelse. Men overtroisk er jeg ikke. Bibelen har jeg lest en gang, for å lese den. Om ikke annet. Og hva jeg tror spiller forsåvidt ingen rolle. Har skjedd rare ting i livet mitt, så jeg kan ikke utelukke det. En ting jeg bet meg merke i. Alt av overtro blir regnet som avgudsdyrkelse. Hvis en utgir seg for å være healer, spåmann, driver Tarot etc er du dømt. Når det gjelder bankingen du skriver om, så har jeg ingen anelse hva det gjelder, ikke gidder jeg å google det heller, men du kan jo prøve et tips, som jeg fikk av en kar for mange mange år siden. Vet ikke om det hjelper.. Jeg var på besøk hos en mann og la merke til at han hadde en åpen bok på et bord. Spurte hva han leste og han svarte, jeg leser ikke. Det er Bibelen, og at en åpen bibel skulle visstnok holde det onde krefter borte. Om det er sant eller ikke, vet jeg ikke, men skader ikke å prøve. Anonymkode: 7fd89...663 Takk for svar. Ja, alt alternativt er hedensk og feil iflg kristendommen. Så jeg driver ikke med sånt i det hele tatt, holder meg langt unna det. Synes det er skummelt, hørt mange skumle historier om folk som tror de snakker med de døde (slektninger etc), men så er det egentlig noe helt annet... Hvis du skjønner hva jeg mener. En åpen bibel, ok. Har mange bibler her. Verdt et forsøk kanskje. Føler meg forferdelig idag. Typisk at jeg er alene hjemme og. Anonymkode: ef2ef...946
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #6 Skrevet 21. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva denne bankelyden var er jo egentlig umulig for oss å svare på, det kan like gjerne ha vært noe du har drømt (jeg har personlig våknet av lyder jeg bare har drømt flere ganger - så det er ikke umulig). Det kan også ha vært en lyd, men at du har oppfattet den annerledes, fordi du ikke var helt våken. Uansett synes jeg ikke at det er noe å bekymre seg for, tre bank en gang. Følelsen av at noen ser på deg betyr gjerne at noen tenker på deg, eller at noen faktisk ser på deg (kanskje noen som satt bak deg?). Om du mistet et nært familiemedlem er det ikke noe rart om noen andre hadde sterke følelser knyttet til deg og avdøde som utspant seg da. Hvis noen er veldig sinte på deg kan du gjerne få en følelse av sinne rettet mot deg utenfra. Det med at du ser/sier ting står det jo faktisk også om i bibelen, det er vel en slags profetisk egenskap. Jeg vet dessverre ingenting om det, det var ei kristen venninne som fortalte meg om det en gang. Jeg synes du skal snakke med en prest om det. Spørsmålet ditt er kanskje mest hva du kan gjøre for å føle deg mindre utrygg? Du som er kristen vet jo allerede godt at det som gjelder da er å be! Og om du virkelig ikke synes det hjelper å be kan du prøve deg på Lesser Banishing Ritual of the Pentagram (google det), men jeg setter en knapp på fokusert, intens bønn her. Anonymkode: f970f...cbf Ja, det kan ha vært det ene og det andre. Men jeg blir redd mest pga det jeg opplevde i kirken like før dette. Setter det liksom i sammenheng. Sammen med synsforstyrrelser pga angst. Jeg har f.eks "sett angsten", som en stor sort firkant sveve over meg. Jeg gispet og så den kom nærmere og sa "Ånei", så fikk jeg dødsangst. I mitt hode hr det vært en slags "fysisk" angst skikkelse, det vil si at øynene mine "så angsten", men ifølge internett kan det være demoner. Verste man gjør er å google.æ sånt. Men jeg kan ikke utelukke sånt. I min tro finnes det jo. Jeg ser ingen årsak til at noen skulle være sint på meg. De fleste hadde nok nok med sitt. Jeg er redd for at en prest vil synes jeg er teit eller merkelig om jeg snakker med ham om det. Vet prester ikke skal være sånn, men jeg forteller ikke noe av dette til andre enn mannen min. Han tror på meg, for han har vært der når det har skjedd flere ganger. Han er forresten skeptisk til sånt han og, særlig de første gangene da han var ateist. Jeg tror ikke jeg er spesiell på noen måte, jeg vil helst bare leve vanlig uten slike opplevelser. Men det som skjer kan jeg jo ikke fornekte. Hadde vært godt å snakke med noen om det, men jeg vet ikke hvor jeg finner slike mennesker. Kanskje som jeg tenkte, en katolsk prest. Jeg kommer ikke til å forsøke sånn spiritisme eller hva man kan kalle det. Det skal man holde seg unna. Det er skumle greier. Da ber man om bråk. Men jeg kan be, ja. Jeg har bedt. For meg og for andre, også den avdøde. Jeg skulle bare ønske jeg kunne føle meg trygg igjen. Dette er som et grusomt mareritt. Anonymkode: ef2ef...946
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #7 Skrevet 21. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville pratet med fastlege om dette. Skjønner det er skremmende for deg. Klem Anonymkode: 2e4f6...bbf Ja. Takk er ikke noen veien med meg, har faktisk vært der nettopp og tatt prøver etc. Godt syn har jeg. Så tror ikke det vil gi meg annet enn innleggelse på psykiatrisk Anonymkode: ef2ef...946 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #8 Skrevet 21. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Takk er ikke noen veien med meg, har faktisk vært der nettopp og tatt prøver etc. Godt syn har jeg. Så tror ikke det vil gi meg annet enn innleggelse på psykiatrisk Anonymkode: ef2ef...946 Av det lille jeg har lest om emnet tiltrekker positive sjeler seg positive ånder. Om det kommer negative ånder, kan man vennlig be dem gå bort. Nå tror jeg ikke heller på dette selv, men kanskje det er verdt et forsøk? Være ekstra positiv (det du beskriver virker jo ikke å være "positiv kontakt") og be hva det enn er dette gå bort? Anonymkode: 2e4f6...bbf 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #9 Skrevet 21. desember 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Av det lille jeg har lest om emnet tiltrekker positive sjeler seg positive ånder. Om det kommer negative ånder, kan man vennlig be dem gå bort. Nå tror jeg ikke heller på dette selv, men kanskje det er verdt et forsøk? Være ekstra positiv (det du beskriver virker jo ikke å være "positiv kontakt") og be hva det enn er dette gå bort? Anonymkode: 2e4f6...bbf Man skal ikke ta kontakt med sånt da. Det er farlig. Anonymkode: ef2ef...946
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #10 Skrevet 21. desember 2016 Hvorfor 2 tråder? Anonymkode: feefa...0bc
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #11 Skrevet 21. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Man skal ikke ta kontakt med sånt da. Det er farlig. Anonymkode: ef2ef...946 Jeg mente ikke at man skulle ta kontakt. Anonymkode: 2e4f6...bbf
LuxLucet Skrevet 21. desember 2016 #12 Skrevet 21. desember 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg sliter. Jeg er egentlig en skeptiker sånn sett, og overhodet ikke overtroisk. Men jeg er kristen. Og tror på Gud. Jeg er da protestant, men vurderer katolisismen. Har en rosenkrans på veggen. Problemet mitt er at jeg ser og hører ting. Jeg kan få et "syn" om noe vil skje. F.eks kan jeg plutselig si noe ut av det blå, det viser seg i ord. Så skjer det enten umiddelbart eller i løpet av dagen. Uten at jeg gjenkjenner det før det skjer. Dvs jeg kan ikke forhindre det (ulykker, rare ting). Jeg tror egentlig ikke på sånt, men det har skjedd så mange ganger at jeg vet hva jwg har sett og opplevd. Har vitner. Jeg vet ikke hva det er og hvorfor det skjer. En annen ting er at jeg har sett sorte soler, mellom drøm og våken tilstand. Har avfeid det som en tilstand i hjernen eller noe med synet mitt. Men noen mener det kan være "onde krefter". Mistet et familiemedlem for en stund siden. Litt bitter person som ikke ville dø. Ateist. Fikk dog en kristen begravelse (litt nedtonet). Da jeg satt i kirken, ble jeg avbrutt av en overveldende følelse av ondskap. Jeg følte noen så på meg. Dette var da en vanlig, protestantisk kirke. Jeg ignorerte det og tenkte at nå må jeg ta meg sammen. Men i lys av nattens hendelse så kan jeg ikke ignorere det mer. Vær så snill, ønsker kun seriøse svar. Dette er ekte. Jeg hørte 3 bank. Bråvåknet av bråket. Forsøkte å gjenskape bankene, men det gikk ikke. Annet enn på stuebordet, hvis jeg banker HARDT på stuebordet så er det samme lyden. Bank bank bank. Tre bestemte bank. Jeg ble redd. Fikk en følelse av at noe ikke var som det skulle. Tankene mine gikk til den avdøde, men også andre ting. Rasjonaliserte det og klarte å sovne. Google sier til meg: 1: en mente at det kan være den avdøde som sier hadet. Eller ikke kommer seg videre etter elden (hjelp meg). 2: mange mente det kan være "uhellige spøkelser" (demoner) 3: mange andre mente det kan være de tre dødsbankene. En myte mange trodde på i gamledager, og hører man dem vil en som står seg nær dø i nærmeste fremtid. 3 bank om natten. Jeg er redd. Dette er ekte, og det er MANGE SOM har opplevd det. Vurderer å få en katolsk prest hjem hit. Vær snill i svarene deres. Jeg er en fornuftig og rasjonell person, men jeg kan ikke ignorere dette! Det går ikke mer. Jeg trenger hjelp. Er det noen her som har kunnskap om dette? Håper jeg ikke har skrevet for mange feil, skjelver. Anonymkode: ef2ef...946 Bare du vet hva du har sett og hørt, og jeg skal ikke fortelle deg at det du har opplevd kun er ren innbilning. Hva jeg kan fortelle deg, ut ifra Bibelen, er at 1. det er ikke noen avdøde som forsøker å si farvel. De som er døde er døde, og de kan ikke kommunisere med deg (Sal 115:17). De «sover» fram til oppstandelsens dag, enten det er til evig liv eller evig fortapelse (Åp. 20; Dan. 12:2). «Som.. en elv blir uttørret og tørker opp, slik legger mennesket seg ned uten å reise seg. Så lenge himmelen er til, våkner de ikke, og ingen vekker dem fra deres søvn» (Job. 14:11-12). Finnes enda flere vers i Bibelen som støtter opp påstanden om at de døde ikke kan kontakte deg, siden de sover. Dødsbankene er bare noe mennesker har oppdiktet. Ikke vær bekymret for dette. «Google» har egentlig gitt riktig svar (nr. 2), men det må begrunnes hvorfor den påstanden er rett: «Satan selv omskaper seg til en lysets engel. Derfor er det ikke noe stort om tjenerne hans også omskaper seg til rettferdighetens tjenere» (2.Kor 11:14-15). Når de falne englene kan omskape seg til rettferdighetens tjenere, eller andre tilsynelatende «hellige» vesener, er det ikke tvil om at de i det minste kan omskape seg til avdøde mennesker, som folk som kaller seg for «medium» påstår de kan få kontakt med. Jeg vet ikke hvorfor du vurderer katolisismen, men kanskje fordi det er de som har mest «erfaring» med slike paranormale hendelser? Dersom du får en katolsk prest til å gjøre sitt ritual, enten det er å ta med relikvier, amuletter eller hellig vann, så vil jeg tro at det skumle du opplever vil opphøre – men kun for en liten tid, siden demonene vil få deg til å tro at katolisismen er den rette og sanne veien. Da Moses gjorde sine tegn, gjennom Guds kraft, klarte magikerne til Farao å forfalske og etterligne de samme miraklene. Så heller ikke mirakler og tilsynelatende helbredelse, kan være en trygghetsfaktor på hva eller hvem som er en ekte Jesu etterfølger, eller hvem som er på Guds side. Det er Lucifer og hans falne engler som forårsaker smerte og ondskap, og det er ingen problem for dem å fjerne den midlertidig for å lure deg. Jeg vil derfor sterkt fraråde deg katolisismen, men du må naturligvis erfare og bestemme selv. Ritualer som den katolske kirke driver med, blir ikke støttet av Bibelen, og det er kun Guds ord vi må forholde oss til dersom man vil søke og finne sannheten. Når Jesus fordrev bort onde ånder, brukte han verken «hellig vann» eller amuletter osv, Han snakket derimot med myndighet. Til Sine etterfølgere som tror på Ham (dvs. både i tro og handling på det Jesus har befalt), har Han sagt: «Og disse tegn skal følge dem som tror: I Mitt navn skal de drive ut demoner,..» (Mark.16:17). Det betyr derimot ikke at man kan bruke det uvilkårlig- noen som drev ut demoner ble heller angrepet av den besatte mannen.. (Apg. 19:13-16). Det er kun med Den Hellige Ånd, gjennom Guds kraft, at demoner kan beseires. I ørkenen seiret Jesus over Satan ved å si «det står skrevet», og siterte Bibelen, da Han ble fristet. Til slutt «forlot djevelen Ham..» (Matt.4:1-11). Hva du kan gjøre når du blir fristet eller prøvd, er å sitere hva Gud har sagt. Ønsker du at det paranormale skal forsvinne, har jeg ikke noe bedre forslag enn å be inderlig og oppriktig til Jesus. Husk at Han har billioner av hellige engler som er klare til å etterkomme Hans ordre, og demonene er ingen match for vår Herre.«Jeg søkte Herren, og Han svarte meg; Han fridde meg ut fra alt jeg fryktet for… Den elendige ropte, og Herren hørte ham og frelste ham ut av alle hans trengsler. Herrens Engel slår leir rundt omkring dem som frykter Ham, og Han frir dem ut (Sal.34:5-8). Du trenger ingen prest, du trenger bare Gud, og Gud alene.
Sidsel Skrevet 21. desember 2016 #13 Skrevet 21. desember 2016 (endret) (Beklager, feil tråd.) Endret 21. desember 2016 av Sidsel
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #14 Skrevet 21. desember 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, det kan ha vært det ene og det andre. Men jeg blir redd mest pga det jeg opplevde i kirken like før dette. Setter det liksom i sammenheng. Sammen med synsforstyrrelser pga angst. Jeg har f.eks "sett angsten", som en stor sort firkant sveve over meg. Jeg gispet og så den kom nærmere og sa "Ånei", så fikk jeg dødsangst. I mitt hode hr det vært en slags "fysisk" angst skikkelse, det vil si at øynene mine "så angsten", men ifølge internett kan det være demoner. Verste man gjør er å google.æ sånt. Men jeg kan ikke utelukke sånt. I min tro finnes det jo. Jeg ser ingen årsak til at noen skulle være sint på meg. De fleste hadde nok nok med sitt. Jeg er redd for at en prest vil synes jeg er teit eller merkelig om jeg snakker med ham om det. Vet prester ikke skal være sånn, men jeg forteller ikke noe av dette til andre enn mannen min. Han tror på meg, for han har vært der når det har skjedd flere ganger. Han er forresten skeptisk til sånt han og, særlig de første gangene da han var ateist. Jeg tror ikke jeg er spesiell på noen måte, jeg vil helst bare leve vanlig uten slike opplevelser. Men det som skjer kan jeg jo ikke fornekte. Hadde vært godt å snakke med noen om det, men jeg vet ikke hvor jeg finner slike mennesker. Kanskje som jeg tenkte, en katolsk prest. Jeg kommer ikke til å forsøke sånn spiritisme eller hva man kan kalle det. Det skal man holde seg unna. Det er skumle greier. Da ber man om bråk. Men jeg kan be, ja. Jeg har bedt. For meg og for andre, også den avdøde. Jeg skulle bare ønske jeg kunne føle meg trygg igjen. Dette er som et grusomt mareritt. Anonymkode: ef2ef...946 Jeg synes det høres ut som du er følsom for energier/følelser rundt deg. Det med sinnet var bare et eksempel. Det kan være mange sterke følelser i sving under en begravelse; anger, frustrasjon, sorg, sinne (ikke mot deg, men noen kan føle sinne mot verden eller mot Gud når de føler at noen de er glade i blir tatt fra dem). Det høres litt ut som om du har plukket opp negative følelser rundt deg, og så blitt redd, og så har du oppfattet de som mye større og farligere enn det egentlig var, men da mest på grunn av din redsel. Det er også slik at følelsesenergier ikke helt forholder seg til tid på normal måte, derfor kan man få "minner" fra fremtiden. Det er altså helt normalt å oppfatte følelsesenergier, det er for eksempel det som skjer når man kommer til å tenke på noen man ikke har sett på lenge, også plutselig ringer personen. Du er bare mye mer vár for det enn det som er vanlig. Visstnok er det mulig å både se og føle følelsesenergier for de som er veldig åpne. Fra beskrivelsen din synes jeg ikke det høres ut som om det er en demon. I virkeligheten er demoner ganske annerledes fra det du ser i populærkultur. Lesser banishing ritual of the pentagram er ikke spiritisme, det er Kabbalah, altså jødisk mystikk. LBRP går kort fortalt ut på at man ber siste del av Fader vår på hebraisk, og så kaller på Gud ved fire Jødiske navn (Jødene har flere navn på Gud, avhengig av hva de kaller på Gud for), til slutt ber man om erkeenglenes beskyttelse. Dette vil være effektivt for å holde eventuelle demoner og andre dårlige energier unna deg. Men, som sagt, jeg tror egentlig ikke det er nødvendig. Anonymkode: f970f...cbf
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #15 Skrevet 22. desember 2016 religion og galskap, alt henger sammen. lykke til! Anonymkode: 11cf2...c6a
lokmeister2016 Skrevet 22. desember 2016 #16 Skrevet 22. desember 2016 jeg tror de finnes en gud , og har også syn og visjoner som deg. men jeg tror også på karma. kansje man ikke trenger og definere troen sin? Jeg har hatt sanndrømmer, og ''telepatiske'' opplevelser. kan tenke på noe og samboer kommer med dette. Eller tenke på noe så sier samboer det eller omvendt.
Gjest moe999 Skrevet 22. desember 2016 #17 Skrevet 22. desember 2016 (endret) -- Endret 12. januar 2017 av moe999
debatant Skrevet 24. desember 2016 #18 Skrevet 24. desember 2016 På 21.12.2016 den 11.22, AnonymBruker skrev: Håper jeg ikke har skrevet for mange feil, skjelver. Anonymkode: ef2ef...946 Jeg vet ikke hva som blir forkynnt i Statskirken, men vi alle trenger Guds nåde (uforskylte godhet). Det høres ut som det er demoner som plager deg. Jeg har og mine mørke stunder, som somregel blir etterfulgt av åpenbaringer av Guds nåde og trofasthet. Jeg vil anbefale deg å proklamere Jesu seier, over dine omstendigheter. Vit att alle knær himmel og på jord må bøye seg for Jesu navn. Jesu blod som renser oss fra all synd og urettferdighet, er det og undelig makt i. Når det gjelder ondskpen du følte i kirken. Så vit at det er mange ulver i fåreklær. Særlig i kirken. Jesus selv ble kastet ut av kirken da der var det ikke rom for Gud selv der. Til sist vil jeg oppmuntre deg til å lese bibelen. Da Guds ord kaller det for frelsens hjelm (Ef 6) og beskytter sinnet. btw, bruk en gammel og presis bibel. Katolisisme vil ikke hjelpe da det kunn er gitt menneske frelse i Jesu navn. Dvs ingen paver eller Mariaer kan noensinne erstatte seieren Jesus vannt på korset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå