AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #1 Del Skrevet 21. desember 2016 Kommer jeg til å angre for at jeg ikke dro? Anonymkode: 02e24...cdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredsmegleren Skrevet 21. desember 2016 #2 Del Skrevet 21. desember 2016 Vi hadde ikke juleball på min vgs og de var en sjeldenhet på de andre videregående skolene i mitt område. Tror ikke at du vil angre på at du ikke dro på ball. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #3 Del Skrevet 21. desember 2016 Jeg dro ikke på ball. Angrer heller ikke. Anonymkode: ecc8b...57a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #4 Del Skrevet 21. desember 2016 Jeg er så gammel at jeg ikke helt vet hva dagens ungdom oppfatter som teit. Jeg synes det er teit å gjøre ting bare fordi man er redd for hva andre skal synes. Jeg tror det er bedre om du kjenner godt etter om du har lyst til å gå på ballet. Har du lyst til å gå, kan det hende du angrer på at du ikke har gått. Hvis du ikke har lyst er det vel heler ingen grunn til å angre etterpå? Hvis du har litt lyst, og ikke lyst samtidig, er det vanskeligere å spå hva du vil angre på, i så fall må du nesten bare veie positive og negative sider for deg selv. Men om andre vil synes det ene eller det andre er teit, nei det synes jeg du skal prøve å holde utenfor vurderingen, det er hva du synes og har lyst til som er viktig, ikke hva alle andre måtte mene. Anonymkode: 76cc8...1e3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #5 Del Skrevet 21. desember 2016 Det kommer helt an på. Om det er frykten som holder deg tilbake fra å dra, så synes jeg du skal dra. Om du simpelthen ikke har lyst, så kjenn på magefølelsen. Det sies vel at man angrer mest på alt det man ikke gjorde.. Anonymkode: b759a...908 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #6 Del Skrevet 21. desember 2016 Problemet er at jeg føler nesten alle andre skal dit. Jeg har egentlig ikke så kjempelyst til å dra, men lurer på om jeg går glipp av noe hvis jeg ikke gjør det. Men juleballene på vgs er kanskje ikke de minnene man husker best? Anonymkode: 02e24...cdb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 21. desember 2016 #7 Del Skrevet 21. desember 2016 Bedre å ikke dra, enn å dra, og ikke ha det gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sorbus Skrevet 21. desember 2016 #8 Del Skrevet 21. desember 2016 Jeg husker juleballet mitt enda. Mest fordi foreldrene mine absolutt må ha et bilde av dette på veggen. Forferdelig stygg kjole og enda styggere hår (ette var på 90-tallet). Derfor angrer jeg.... Jeg antar at denne problemstillingen ikke gjelder deg Men ellers så tror jeg at man angrer mer på det man ikke gjorde, enn det man gjorde. Hvis det blir kjedelig, glemmer du det fort. Men hvis det blir kjempegøy, kommer det til å bli et minne for livet! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #9 Del Skrevet 21. desember 2016 Nei, men grunnen kan være teit. Uansett er det opp til deg. Ikke dra hvis du ikke har lyst i hvert fall. Anonymkode: 32ca3...e6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 22. desember 2016 #10 Del Skrevet 22. desember 2016 Nei, du er fornuftig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 22. desember 2016 #11 Del Skrevet 22. desember 2016 (endret) Jeg dro ikke på juleball hverken på ungdomsskolen eller vgs og har ikke angret et øyeblikk. Hvorfor skal jeg som voksen angre på at jeg som tenåring valgte å ikke gjøre noe jeg ikke hadde lyst til? Endret 22. desember 2016 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 22. desember 2016 #12 Del Skrevet 22. desember 2016 Ikke dra hvis du absolutt ikke har lyst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #13 Del Skrevet 22. desember 2016 Dersom du ikke ønsker å dra på juleballet, så lar du vær. Det er ofte mye fyll og rølp på slike happeninger etter min erfaring. Noen har det veldig gøy, mens andre ønsker de lot være å dra. Anonymkode: adb79...571 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå