Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne taklampe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir så mørkt i stua vår når det det er mørkt ute. Da spesielt i delen av stua hvor spisestua står. Vi har bestemt oss for å få lagt opp strøm til taklampe der. Jeg syns det er utrolig vanskelig å finne en lampe. Jeg har ikke lyst på spot-skinne helt oppi taket(om det er det det heter). Jeg ønsker en lampe som gir behagelig lys, og som kan lyse litt opp i området der nede. Noen som vet om noen fine lamper som kan passe?

(Eneste bildet jeg hadde på tlf nå, men er over spisestuebordet bak hvite stolen jeg tenker på)

IMG_0004.JPG

Anonymkode: 75698...a10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fin stue! :) Vi har en ph 5 over spisebordet. Kanskje det kunne vært fint hos dere også?

Anonymkode: 7e6e7...ea1

• Liker 3
Skrevet

Flos Skygarden er drømmelampa min, men huset vi har kjøpt har en flott lysekrone fra Praha så blir nok ikke bytte med det første. Tror også Dokka fra northern lightning f.eks 3 stk hadde kledd stuen deres.

Skrevet

Norman copenhagen 12 :)

Skrevet

98514_LOUIS_POULSEN_Collage_450_pendel_f

Hva med Collage fra Louis Poulsen? :) 

Anonymkode: 690c6...f4f

• Liker 1
Skrevet

Takk for fine forslag:). Lamper mange tusen kroner blir det nok ikke, men kjekt med mitt inspirasjon. 

TS

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk for fine forslag:). Lamper mange tusen kroner blir det nok ikke, men kjekt med mitt inspirasjon. 

TS

Ah, den tlf. Regner med det er forståelig med feilene;).

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

TS

Forstår :Nikke:

Kunne dette være noe?

CARPATICA Taklampe

Eller denne fra Bolia? Noen av fargene har en trivelig pris for øyeblikket.

Den lampen hadde jeg i den største utgaven i min forrige leilighet. Nydelig lampe. 

Bare et par ideer i en ok prisklasse dette altså :)

Endret av Mis(s)Understood
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...