Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slettet av meg selv. Sorry... Det føltes ikke særlig bra å ha skrevet det her inne. Føler at alt kommer feil ut.....og tråden kan visst ikke slettes.

Takk for svar likevel.

D.

Videoannonse
Annonse
Gjest snillgutt*
Skrevet

Har ikke noe råd/tips jeg...men synes det har blitt en del av linknende innlegg her nå.. Verdenes snilleste gutt, men ingen følelser for han lengre. hva skal jeg gjøre?

Hva skal en snillgutt finne på...vurdrere strekt å gå over til andre siden. Virker som bad-boy er mye mer attraktivt.

Skrevet

Kjære Diva-vennen. :klem:

Jeg skulle så ønske jeg hadde svaret. At jeg satt her med fasiten på hva du burde gjøre og hva som er det beste. Dessverre har jeg ikke det. :(

Synes det er vanskelig å gi råd i slike situasjoner men du har hatt og har det knalltøft og du tenke på deg selv og ditt beste. Å få det hele litt på avstand er kanskje ikke dumt? Det er vanskelig å ta det steget, men tenk på hvordan det blir på sikt. Blir det bedre om dere tviholder på forholdet, prøver og prøver, eller blir det bedre om dere tar en pause, tenker over ting og ser hva som skjer etter det?

Ikke føl deg mislykket for det er du absolutt ikke!!

At du klarer å holde maska var noe jeg selv så for noen dager siden. Du smilte, lo og var glad, men inni Diva er det vondt og du kan ikke gå rundt å ha det sånn.

*STOR KLEM*

fra Midnattsol som er litt bekymra.

Gjest Litjmæ
Skrevet

:trøste: Huff, du har det ikke noe bra nei.

Jeg er nesten litt enig med Midnattsol, hva med å ta en liten pause? Kanskje det er nok med en tur hjem til slekta og få en uke eller to alene og kjenne på hvordan det føles? Jeg har definitivt ingen svar, så du må nok finne ut av det selv, men det ser jo ikke ut som at du trives noe særlig i situasjonen som den er nå. Å la det gnage deg enda lenger tror jeg ikke hjelper?

Skrevet

Hva hindrer deg i å gå til en psykolog, om du tror det hjelper? Har dere vurdert familierådgivning hos kommunens familiekontor? Har også hørt det er bra kurs for par på Modum. Kan også hende du vil se ting klarere på avstand, men dette innebærer jo at en flytter. Han fortjener en som gir 100 %, emn man må også innse at følelser endrer seg over tid, og slettes ikke alltid vil være som i starten av et forhold.

Lykke til.

Skrevet

Uff, for en vanskelig situasjon du er i. Det er vanskelig å komme med råd, men som du sier selv så er du jo litt deprimert for tiden, og det bidrar jo til at du føler at alt er helt håpløst. Kanskje du bør oppsøke lege/pyskolog for å ta tak i depresjonen først, før du evt. avslutter forholdet.

Jeg synes ikke du skal klandre deg selv, du kan jo ikke styre følelsene dine. Du er også ærlig med samboern din, så jeg kan ikke se at du på noen måte er "slem"

Ville i grunn bare ønske deg lykke til jeg, håper det ordner seg for deg, enten det er på den ene eller andre måten! :klem:

Skrevet

Ingen går da gjennonm hele livet som nyforelsket. Det er da helt naturlig? Tror det vil bli helt likt med en evt. ny type. Tor nok gresset ikke er grønnere..over there.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det kan ofte være lett å havne i et kommunikasjons- og adferds-spor når man er sammen lenge: At man blir låst fast i en måte å være på og kommunisere på som man ikke selv ser og som man ikke kommer ut av.

Vet ikke om dette er tilfelle for dere, men ofte kan det være greit å snakke med en nøytral tredjeperson som kanskje "ser" ting dere ikke selv ser og kan komme med innspill til hvordan ting kan gjøres anderledes for å bli bedre.

Kan derfor være en ide å gå til samlivsterapaut - skader ikke å prøve :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...