A-nonym Skrevet 21. desember 2016 #1 Skrevet 21. desember 2016 (endret) Hei, Jeg har ett spørsmål til mennene her inne: Hypotese: Menn som er interessert tar kontakt. Sant eller usant? Litt kontekts: Typisk situasjon at man har vært på noen dater, men ikke blitt kjærester enda. Menn som da tar lite kontakt pleier jeg å avfeie som lite interessert, dater flere samtidig og /eller usikre på om dette er noe for de. Kvinner, dere må selvfølgelig også gjerne bidra med deres svar Endret 21. desember 2016 av A-nonym
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #2 Skrevet 21. desember 2016 Sant Tar de lite kontakt er de ikke interessert nok eller har flere baller i lufta. Anonymkode: e395c...7be 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #3 Skrevet 21. desember 2016 Delvis sant Jeg tar gjerne kontakt når jeg liker jenta. Om jeg alltid må være den som tar kontakt blir jeg lei uansett hvor interessert jeg var i utgangspunktet. Anonymkode: f5cec...479 4
A-nonym Skrevet 21. desember 2016 Forfatter #4 Skrevet 21. desember 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Delvis sant Jeg tar gjerne kontakt når jeg liker jenta. Om jeg alltid må være den som tar kontakt blir jeg lei uansett hvor interessert jeg var i utgangspunktet. Anonymkode: f5cec...479 Enig i den. Ingen liker vel å være den som "alltid" tar kontakt og initiativ. 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #5 Skrevet 21. desember 2016 Hva med i begynnelsen hvor menn ofte er veldig på også er det liksom som det roer seg litt med intensitet. Færre mld feks. Er det alltid et tegn på at han mistet interessen eller kan det også være at han bare føler seg tryggere og ikke har behov for å skrive like mye? Hilsen ei som sliter i begynnelsen av relasjoner pga fortid Anonymkode: 7a85d...5a6 1
Essensen Skrevet 21. desember 2016 #6 Skrevet 21. desember 2016 Jeg tar kontakt når jeg er interessert, men hvis responsen er lunken eller at hun ikke tar noe initiativ tenker jeg at det er bortkastet tid. Vi lever i moderne tider, begge parter må gi av seg selv. Forferdelig lite givende å bruke krefter på noen som kun forholder seg passive. Dessuten har jeg null respekt for de som gjør "hva som helst" for å tekkes det motsatte kjønn. Blir litt som med falske selgere; de selger sjela si. Man må ha litt ryggrad; være genuin. Liker de som har selvrespekt og mot til å si ting som de er, stå for det de mener, og være den de er - med alle feil og mangler! Det er iallefall en bra start. 5
Leavemealone Skrevet 21. desember 2016 #7 Skrevet 21. desember 2016 Føler heller at "Menn som er interessert tar det rolig". Jeg stresser ikke med å få meg et knull. Vil ha et godt og kjærlig forhold med mye nærhet og da går jeg ikke rundt å tar kontakt med alle damer. Jeg lar ofte en naturlig samtale være en evt grobunn for noe bedre bekjentskap. Men så er jo ikke jeg som menn flest heller da. Så å sammenligne meg med andre menn er kanskje ikke det lureste. 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #8 Skrevet 21. desember 2016 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med i begynnelsen hvor menn ofte er veldig på også er det liksom som det roer seg litt med intensitet. Færre mld feks. Er det alltid et tegn på at han mistet interessen eller kan det også være at han bare føler seg tryggere og ikke har behov for å skrive like mye? Hilsen ei som sliter i begynnelsen av relasjoner pga fortid Anonymkode: 7a85d...5a6 Problemet ditt er at du kun ser de menn som er intense i startfasen. Da får du jo dette problemet. Hva med å gi litt av deg selv på lik linje som mannen? Da vil du ikke føle at det er noe unaturlig intensitet som dabber av.. da merker du også at du er på samme måte selv. Det hele handler om å ikke være ekstrem, men bruke den gyldne middelvei. Anonymkode: 39e12...129
annebanane Skrevet 21. desember 2016 #9 Skrevet 21. desember 2016 Må jeg hele tiden ta kontakt (og spesielt) stille spørsmål så oppfatter jeg nå ikke han som interessert. En som er interessert burde jo faktisk prøve å bli kjent med deg - gjeldene begge kjønn. Er han veldig på i starten og plutselig endrer kontaktmønster så er det også lett å tenke at han ikke er så gira og/eller har andre han er mer opptatt av. Begge disse situasjonene gjør iallefall at jeg trekker meg tilbake om han ikke gjør noe for å vise at han også er interessert, og ikke bare meg. 1
annebanane Skrevet 21. desember 2016 #10 Skrevet 21. desember 2016 (endret) Trippelpost. Woops. Endret 21. desember 2016 av Moonwalker
annebanane Skrevet 21. desember 2016 #11 Skrevet 21. desember 2016 (endret) Trippelpost. Woops. Endret 21. desember 2016 av Moonwalker
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #12 Skrevet 21. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Delvis sant Jeg tar gjerne kontakt når jeg liker jenta. Om jeg alltid må være den som tar kontakt blir jeg lei uansett hvor interessert jeg var i utgangspunktet. Anonymkode: f5cec...479 Støttes. Anonymkode: a22eb...1f8
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #13 Skrevet 21. desember 2016 Nei jeg tar ikke kontakt med jenter. Jeg gjør det som ofte jenter gjør, at jeg venter på at noen skal ta kontakt med meg. Så jeg er ikke bedre enn de fleste damer jeg heller. For meg er det viktig at damen viser interesse, for jeg vil føle meg som den utvalgte. Jeg kan ikke fordra å måtte gå bort til en dame å be på mine knær om oppmerksomhet. Da hadde jeg heller vært hjemme i stuen. Anonymkode: 39e12...129 4
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #14 Skrevet 21. desember 2016 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei jeg tar ikke kontakt med jenter. Jeg gjør det som ofte jenter gjør, at jeg venter på at noen skal ta kontakt med meg. Så jeg er ikke bedre enn de fleste damer jeg heller. For meg er det viktig at damen viser interesse, for jeg vil føle meg som den utvalgte. Jeg kan ikke fordra å måtte gå bort til en dame å be på mine knær om oppmerksomhet. Da hadde jeg heller vært hjemme i stuen. Anonymkode: 39e12...129 Nei jeg tar ikke kontakt med menn. Jeg gjør det som ofte menn gjør, at jeg venter på at noen skal ta kontakt med meg. Så jeg er ikke bedre enn de fleste menn jeg heller. Osv osv. Begge parter har jo like mye ansvar for at det skal bli noen progresjon. Tar ikke damene kontakt med deg, så er de ikke interessert i deg og tar du lite kontakt så vil hun anta du ikke er keen og trekke seg unna. Skjønner ikke hvorfor folk har så tungt for dette her. Anonymkode: e395c...7be
A-nonym Skrevet 21. desember 2016 Forfatter #15 Skrevet 21. desember 2016 Takk for svar! Må også spørre om det motsatte: Hvor ofte kontakt er hyggelig fra en kvinnelig date og hva er for mye? Jeg er alltid redd for å bli masete dersom jeg liker en mann jeg dater da jeg ofte har lyst på og behov for mye kontakt (les: gjerne daglig). Det mest naturlige er jo når kontakten er balansert. Dvs begge tar like mye kontakt og er på. Jeg opplever det bare så innmari sjelden... *hater dating-spillet*
Gjest Minesveiper Skrevet 21. desember 2016 #16 Skrevet 21. desember 2016 Jeg tar kontakt om jeg er interessert ja, men det skal litt til for at jeg blir interessert i utgangspunktet. Er ikke typen som blir super betatt uten å ha snakket med damen. Når det kommer til kvinner og det å ta kontakt med menn, så mener jeg at man burde se på det som om man "gir ballen" til mannen. Om mannen ikke gjør noe etter at man har tatt kontakt er han ikke interessert.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #17 Skrevet 21. desember 2016 1 time siden, Minesveiper skrev: Jeg tar kontakt om jeg er interessert ja, men det skal litt til for at jeg blir interessert i utgangspunktet. Er ikke typen som blir super betatt uten å ha snakket med damen. Når det kommer til kvinner og det å ta kontakt med menn, så mener jeg at man burde se på det som om man "gir ballen" til mannen. Om mannen ikke gjør noe etter at man har tatt kontakt er han ikke interessert. Helt korrekt du har skjønt det. Anonymkode: e395c...7be
draug 75 Skrevet 21. desember 2016 #18 Skrevet 21. desember 2016 Vanligvis tar menn som er interessert så mye kontakt at det virker overveldende på deg. 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #19 Skrevet 21. desember 2016 2 minutter siden, draug 75 skrev: Vanligvis tar menn som er interessert så mye kontakt at det virker overveldende på deg. Ikke nødvendigvis. Noen av oss har skjønt at spamming ikke er spesielt lurt. Stalker light tendenser->ikke bra. Anonymkode: 65518...fc9 1
draug 75 Skrevet 21. desember 2016 #20 Skrevet 21. desember 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke nødvendigvis. Noen av oss har skjønt at spamming ikke er spesielt lurt. Stalker light tendenser->ikke bra. Anonymkode: 65518...fc9 Jeg sier vanligvis. Et mindretall har en kaldere tilnærming.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå