Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei KG

Da jeg fikk stryk på 2 av 3 (har ikke fått svar på den siste) så har jeg mistet mye mot og masse juleglede (ikke minst).
Men jeg følte det gikk bra på de så tenker litt at kanskje ikke dette studiet er helt for meg, så lurer på om det er mulighet for meg å ta enkeltemner fra våren av slik at jeg i det minste får lån/stipend av lånekassen ettersom det er min eneste måte å leve på da jeg har vært på jobbsøkefronten i lang tid nå.

Langt spørsmål kort: kan jeg ta 3 enkeltemner for å få 30 studiepoeng og fremdeles få lån/stipend?

Takk på forhånd for svar!

Anonymkode: c1a78...1a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må ligge over 60 stp bak for å ikke få lån og stipend. Så dersom du bare har strøket dette semesteret så er det ikke noe problem. Ellers vil jeg råde deg til å be om begrunnelse på stryk. Siden du faktisk ikke skjønner hvorfor du har strøket. Det kan være at du har gjort noe så enkelt som kildefeil eller noe, og ikke at besvarelsene i seg selv er dårlig. Be om begrunnelse, så får du litt klarhet i hva som ligger bak og eventuelt hvordan du kan unngå det neste gang. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...