Gå til innhold

"Dere har nå fått kontakt på messenger"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva det betyr når dette kommer opp på messenger med en person man ikke er venn med på facebook? Kan man være venner kun på messenger, uten å være venner på selve facebook? 

Anonymkode: e753a...ce3

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hva det betyr når dette kommer opp på messenger med en person man ikke er venn med på facebook? Kan man være venner kun på messenger, uten å være venner på selve facebook? 

Tydeligvis, så plutselig et par elever i facebook-chat listen og var sånn: wtf, når ble de venner med meg på facebook? Men det var bare fordi vi er i hverandre sine kontaktlister.

Endret av amativeReflection
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det betyr at typen din er utro, dump ham straks. 

Du fikk sikkert samme svar I den andre tråden din.

Anonymkode: 554f0...f50

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det betyr at typen din er utro, dump ham straks. 

Du fikk sikkert samme svar I den andre tråden din.

Anonymkode: 554f0...f50

Hvilken andre tråd? Nå er det snakk om min facebook her og en person jeg ikke er venn med som kom opp på min messenger, og som jeg ikke kan huske å ha lagt til på messenger.

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så en ex på messenger listen min her om dagen og syntes det var veldig rart. Men det er vel som tidligere nevnt at man har de liggende i sine kontakter. 

Skrevet
4 minutter siden, amativeReflection skrev:

Tydeligvis, så plutselig et par elever i facebook-chat listen og var sånn: wtf, når ble de venner med meg på facebook? Men det var bare fordi vi er i hverandre sine kontaktlister.

Hmm. Kanskje det som har skjedd da.. 

Skrevet
Akkurat nå, Kaffefrøken skrev:

Så en ex på messenger listen min her om dagen og syntes det var veldig rart. Men det er vel som tidligere nevnt at man har de liggende i sine kontakter. 

Det er jo litt ekkelt. Jeg jobber på en skole og vil ikke at elever/foreldre skal poppe opp i messengeren min uten videre. Bør vel ta bort telefonnummeret mitt fra facebook da. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er jo litt ekkelt. Jeg jobber på en skole og vil ikke at elever/foreldre skal poppe opp i messengeren min uten videre. Bør vel ta bort telefonnummeret mitt fra facebook da. 

Ja, det passer seg jo ikke helt. Tror Facebook har kommet med noen nye oppdateringer i det siste. Synd man ikke får en forespørsel om endringer i for eksempel et sånt tilfelle. 

Skrevet
1 minutt siden, Kaffefrøken skrev:

Ja, det passer seg jo ikke helt. Tror Facebook har kommet med noen nye oppdateringer i det siste. Synd man ikke får en forespørsel om endringer i for eksempel et sånt tilfelle. 

Sant. Blir litt for tilgjengelig. Takk for svar :)

Skrevet (endret)

Fikk en ny venn på Facebook her om dagen og ser det samme. Hadde ikke vedkommende som kontakt fra før. 

Endret av canacas

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...