arsmed Skrevet 21. desember 2016 #1 Skrevet 21. desember 2016 Er det noen dating sider som faktisk fungerer, jeg er en mann. 23 år, muskuløs, har jobb. Har bare hadd dårlige opplevelser på dem.
vimes Skrevet 21. desember 2016 #2 Skrevet 21. desember 2016 Synd du bare har dårlige opplevelser, forøvrig lurt å fremheve andre sider av deg selv enn at du er "muskuløs" og har jobb om du vil ha kjæreste : ). Prøv OkCupid, den er gratis, har mange medlemmer, kjempebra matching algoritmer når du svarer på spørsmål og ett greit meldingssystem. Ikke bare gå på jenters profiler, gå på gutters og; se hva som irriterer deg med dem ...hva du syntes mangler, så fyller du ut din egen profil bassert på de erfaringene.
draug 75 Skrevet 21. desember 2016 #3 Skrevet 21. desember 2016 Hvis du har jobb og fritidsinteresser, så bare glem datingsider. Du er nemlig nødt å bruke all din tid på de hvis du skal lykkes. Da har du ikke tid til jobb. Det er kommet dit at profilen din må sitte perfekt for at noen kvinner skal orke å se to ganger på den. Perfekt hovedbilde, perfekte andre bilder, perfekt tekst i både det usagte og sagte. Husk at du konkurrerer med alle andre menn på sida. Noen av disse bruker all sin tid på nettdating og dyrking av en perfekt profil. Du kan ikke slå dem. Beviset ligger her på KG. Bare se deg rundt. Alle kvinnene klager over at menn de møter på sukker dater en haug med kvinner, de ligger rundt og har et helsikkes liv. Bruk og kast. Det er opplagt at det skyldes at bare et bitte lite mindretall menn med dateprofil lykkes, og alle kvinnene går etter dem. Sakl jeg anbefale noe, er det å gå på en site som krever minst mulig arbeid. Alt annet er bortkastet tid.
fuglekvitter__ Skrevet 21. desember 2016 #4 Skrevet 21. desember 2016 16 timer siden, arsmed skrev: Er det noen dating sider som faktisk fungerer, jeg er en mann. 23 år, muskuløs, har jobb. Har bare hadd dårlige opplevelser på dem. Sukker og Tinder var visst gode dating-sider. Jeg har bare prøvd den ene - den var skikkelig kjedelig og nesten alt som står der ser ut som tull og en del drittslenging, men man ble invitert på fest, da, hehe. Jeg tror ikke den har så mye med dating å gjøre egentlig.
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #5 Skrevet 21. desember 2016 5 timer siden, draug 75 skrev: Hvis du har jobb og fritidsinteresser, så bare glem datingsider. Du er nemlig nødt å bruke all din tid på de hvis du skal lykkes. Da har du ikke tid til jobb. Det er kommet dit at profilen din må sitte perfekt for at noen kvinner skal orke å se to ganger på den. Perfekt hovedbilde, perfekte andre bilder, perfekt tekst i både det usagte og sagte. Husk at du konkurrerer med alle andre menn på sida. Noen av disse bruker all sin tid på nettdating og dyrking av en perfekt profil. Du kan ikke slå dem. Beviset ligger her på KG. Bare se deg rundt. Alle kvinnene klager over at menn de møter på sukker dater en haug med kvinner, de ligger rundt og har et helsikkes liv. Bruk og kast. Det er opplagt at det skyldes at bare et bitte lite mindretall menn med dateprofil lykkes, og alle kvinnene går etter dem. Sakl jeg anbefale noe, er det å gå på en site som krever minst mulig arbeid. Alt annet er bortkastet tid. Skulle svare, men så ser jeg denne. TS: glem online dating. Det er meningsløst. Du vil lykkes mer av å dra på byen og sjekke damer der, enn å prøve online dating. Forutsatt at du vet hva du skal se etter, og at du klarer snakke for deg. Anonymkode: 49354...bc4
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2016 #6 Skrevet 21. desember 2016 fetlife.com om du liker bdsm og at det er viktig for deg at partneren din også liker det. 100% gratis. Aldri mer vaniljeforhold her. Sexlivet er endelig topnotch og det MED ALT 😄 Anonymkode: a3f9b...bf8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå